הסרת דרייבר

koganzon

New member
הסרת דרייבר

מה הדרך הטובה ביותר להסרת דרייבר מהמחשב. לאחר פירמוט והתקנה הסתבר כי הדרייבר של לוח האם וכרטיס המסך לא תואמים את הדגם במחשב. בלוח האם התקנתי REV 2 במקום REV1 ואני חושד גם בדרייבר של כרטיס המסך.
 

adia

New member
מלוח הבקרה בדר"כ.

אבל אין מצב שהתקנת דרייבירם לא של לוחM שלך...
 

koganzon

New member
התקנתי גרסה לא נכונה REV2 במקום REV1

אני לא שומע צלילים מהמחשב (כרטיס קול משולב), אני חושב שאולי זה קשור בדרייבר של לוח M . האם להתקין את הדרייבר הנכון על הקיים או שצריך להסיר את הקודם (והשאלה היא איך ???)
 

adia

New member
התקנת את דרייבר כרטיס הקול?

הלכת למנהל ההתקנים?המחשב עולה? ספק יותר פרטים מדוייקים על לוחM שלך ועל מה בידיוק התקנת ומה קורה עם המחשב עכשיו..
 

koganzon

New member
לוח gigabyte

דגם : GA-K8NS באתר החברה מופיעים 3 דגמים : REV1 , REV 2, PRO. לפי צילומי הלוח בכל אחד מהאופציות אני מזהה את שלי כגרסה 1 , אני כבר התקנתי גרסה 2. אני לא שומע צלילים מהרמקולים , קובץ כרטיס הקול הותקן מאותו אתר של הלוח (לוח משולב). אני חושב שאולי בעיית הקול נגרמת מטעות בדרייבר של לוח M/ כעת אני רוצה להתקין את הקובץ הנכון ואני מתלבט אם להתקין על הקובץ הקיים או להסיר קודם, אם להסיר אז איך ?
 

adia

New member
אתה בטוח ששלך REV-1?אם לא תסתכל על

הלוח עצמו בתוך המארז,ה-REV כתוב שם. מה מופיע לך במנהל ההתקנים?בדקת שהקול לא מושתק?הוא התקין לך את כרטיס הקול של REALTEK? מה אתה רואה בלוח הבקרה? ברוב לוחות GB זה אותו בקר כרטיס הקול.
 

koganzon

New member
אני בטוח

אני מזהה את הדגם לפי החיבורים ולפי מס' הכבלים.......... אח"כ מצאתי גם את הכיתוב. אני לא יודע אם זה יפתור לי את הבעיה אבל אני לא יודע מה עוד לנסות. הכל נראה מותקן טוב ועובד
 

adia

New member
תענה על השאלות לפי הסדר..אחרת ביזבוז זמן שלי.

 
למעלה