קודם כל - כמו שכתבו פה - יש להם יחס העברה של ראשון של סמיטרילר. דהיינו על כל 10 סיבובוי מנוע - סיבוב גלגל אחורי אחד. וחוצמזה - בדיקה מדוקדקת מגלה צינורות! אויה! מה זה? מגיני פיירינג?
מה עכשיו? כל הווית האופנוענות מתקזזת לווילי בכל מיני צורות? וגם קצת סטופי וברנאאוט? כמה זמן יעבור עד שהז'אנר יצא לנו מכל החורים? מתי שכחנו שלאופנוע יש 2 גלגלים ואינו אמור לשמש כחד-אופן לנצח? רוכב מסוים סיפר לי פעם שיש לו וידאו של ווילי עם טרקטורון בשדה, כשמצלמים אותו מהכביש עם רכב. הווילי נמשך יותר מ 2 דקות. הציטוט "עד שזה כבר נהיה משעמם". עוד מחשבה שעולה לי לראש די הרבה: אם בכל הסרטים יש כל כך הרבה רוכבים שונים שעושים את אותו דבר, והאופנועים מראים סימנים מובהקים של התאמה לביצועים הנ"ל, ייתכן שזה לא כל כך קשה כמו שזה נראה. (הבהרה - אני לא יודע לבצע כמוהם, אפילו לא קרוב ולא מתיימר) הסרט הכי טוב בעיני עד היום הוא זה של המוטוGP מהעונה הקודמת. האקשן שם מטורף. את המקום השני הייתי מעניק ל TAXI. ואח"כ יש את סרט הסופרמוטו בו מספר 6 נותן ל VDB בראש שוב ושוב. פליצר - יש סרט שאם תמצא קטע ממנו הוא אמור להיות מטורף לחלוטין. אני לא בטוח שיש קידוד אלקטרוני ממנו. מדובר שם על רוכב בכיר מאוד במרוץ באי מאן. הוא רוכב במהירויות מטורפות לחלוטין במסלול המאוד מסוכן וצפוף הזה. מטורף, רק מלראות כמעט עושים במכנסיים... ואז פתאום מופיע אחד אלמונימי עם קסדה צהובה (זצ"ל) ועוקף אותו עם עוד איזה 30 קמ"ש לפחות
שנסע בווילי מצומת קרית אתא לצומת כפר חסידים ומשם לצומת יגור, כולל עקיפה של רכבים, האטה על שני גלגלים לפני יגור ומעבר של הצומת בצורה זו. ד"א, הטרקטורון כלל שני רוכבים.
ידידה שלי צילמה את הסירטון הזה והוא באמת ככה כמו שהוא אומר אני עכשיו מנסה להוריד לכם את הסרט שתראו על מה מדובר נ.ב הוא יורד מווילי מתי שניגמר לו הדלק והכול מצולם בוידיו