הסרבן בן ארצי ניצח את צה"ל

הסרבן בן ארצי ניצח את צה"ל

הסרבן בן ארצי ניצח את צה"ל סרבן המצפון יוני בן ארצי שוחרר לאחר שנה וחצי בכלא וארבעה דיונים בועדות צבאיות בן ארצי: "אמשיך להאבק למען שחרור כל הסרבנים הכלואים והנהגת שרות אזרחי חלופי" סרבן המצפון יוני בן ארצי קיבל פטור מלא משרות צבאי, זאת לאחר שישב שנה וחצי במעצרים ומאסרים חוזרים, היה נאשם במשפט צבאי שנמשך קרוב לשנה והופיע ארבע פעמים בפני "ועדת המצפון" הצבאית שסירבה להכיר בכנות השקפותיו הפציפיסטיות וסירובו להיות חלק מגוף צבאי כלשהוא. את ההחלטה הסופית על שחרורו של בן ארצי קיבל תא"ל אבי זמיר, סגן ראש אכ"א, שהוא דרג גבוה בהרבה מזה בו בדרך כלל מתקבלות בצה"ל החלטות על מתן פטור. תא"ל זמיר הותיר לבן ארצי מספר ימים לערער על כך שהצבא שחרר אותו מטעמי "אי התאמה" ולא מסיבות מצפוניות. "אינני מתכוון לערער. אם 'ועדת המצפון' התעקשה לא להכיר בי כפציפיסט וכתבה עלי כל מיני השמצות, גם לאחר ששלושת שופטי בית הדין הצבאי השתכנעו בכנות עמדותי וכתבו זאת בפסק הדין, זה לא משפיל אותי - זה משפיל את חברי הועדה. השקפותי מוכרות וידועות, שילמתי מחיר כבד על דבקותי בהן, ואינני זקוק לפיסת נייר עם חותמת צה"ל המאשרת אותן" אומר בן ארצי. הפטור שהוענק לבן ארצי אינו מבטל אוטומטית את ההליך המשפטי נגדו בבית הדין הצבאי ביפו, בעוון סירוב לפקודה, ועליו עדיין להתייצב בבית הדין למתן גזר דין סופי במשפטו. "אני מצפה שזה יהיה הליך טכני בלבד" אומר בן ארצי. "השחרור שלי מהכלא ומהצבא הוא כשלעצמו צעד קטן, חלק ממאבק גדול ועקרוני הרבה יותר. אני מתכוון ליטול חלק פעיל במאבק לשחרורם של כל סרבני המצפון הכלואים, ובמיוחד של החמישה שנשפטו לשנת מאסר, וגם זה לא הכל. אני לא אשקוט עד שבמדינת ישראל יהיה שרות חלופי אזרחי לחלוטין, ללא כל קשר לצבא, כמו בכל המדינות המתוקנות, שירות לטובת החברה שיהיה פתוח לכל אזרח שהשירות הצבאי נוגד את מצפונו, בין שהוא מתנגד לכל צבא שהוא ובין שהוא מתנגד לצבא כיבוש ודיכוי. אני רוצה שסרבני מצפון בעתיד לא יצטרכו לעבור מה שאני עברתי, השפלות ע"י 'ועדת מצפון' מנוכרת ועוינת ותקופות מעצר ומאסר ממושכות" אומר בן ארצי. "הצבא מנסה לפטור עצמו מן הסרבנים, שהפכו לו לנטל ומטרד ואשר זוכים לאהדה רבה בארץ ובעולם. את יוני בן ארצי משחררים סוף סוף, אם כי בצורה מבזה וצרת אופקים. את חמשת סרבני הכיבוש מעבירים לכלא אזרחי מתוך תקוות שווא שבכך הם יעלמו מעיני הציבור. אך הצבא אינו יכול להיפטר מן הסרבנים. תופעת הסרבנות היא תוצאה בלתי נמנעת מכך שצה"ל כיום אינו צבא הגנה אלא צבא כיבוש ודיכוי, שתפקידו העיקרי לכפות משטר כיבוש אכזרי על שלושה וחצי מליון בני העם הפלסטיני. כל עוד זוהי מהותו של השירות בצה"ל, ימשיכו להופיע עוד ועוד אנשי מצפון שאינם מוכנים להיות שותפים לתועבות הכיבוש והמוכנים לשלם את מלוא המחיר על סירובם" אומרים הורי הסרבנים.
 
אתם הפציפיסטים טובים בלדבר

מעניין איפה היו אנשים שוחרי שלום ומתנגדי אלימות כמוך, כאשר עשרות פעילי "שלום" עזרו לפלסטינים לנער את גדר ההפרדה בסמוך למסחה, וליידות אבנים לעבר חיילי צה"ל. בקיצור- הטענות שלכם מגוחכות, עדיף שתתרכזו ביישום האידאולוגיה שלכם בראש ובראשונה על עצמכם, ואז תתפנו להטיף לאחרים. תפיץ את רעיונות הבגידה שלך בפורומים אחרים, כאן אתה לא רצוי. להת'
 
פעילי שלום חתכו גדר אפרטהייד

פעילי שלום חתכו גדר אפרטהייד שחותכת כפרים ומפרידה תושבים ממקור פרנסתם ומרעיבה אותם. זה מעשה פציפםיסטי ממדרגה ראשונה שכל פציפיסט יכול להיות גאה בו. הם לא זרקו אבנים.
 
זה לא משנה איזו הגדרה אתה נותן

לזה. מבחינה עובדתית, המעשה נבחן עפ"י חוקי מדינת ישראל ולא עפ"י אמות המידה של X הסרבן. זה נורא קל להמציא הגדרות לכל דבר, אמת משופצת שכזו עפ"י צווי המוסר שלך, ואז לפעול עפ"יהם. אם כל אחד יפעל עפ"י המוסר והמצפון שלו- איפה החוק במדינה הזו? המוסר שלך, שמאפשר לך לחתוך גדרות שנועדו בראש ובראשונה להגן על האמא שגידלה אותך להשמיץ ולהפיץ דברי שקר, הוא אותו המוסר שמתיר למתנחל להרביץ לשוטרים וחיילים שבאים לפנותו. אתה לוקח מעשה לא חוקי, לא דמוקרטי ולא מוסרי, ומלביש אותו בבגדים אציליים של "התנגדות להרעבת הפלסטינים המסכנים ודיכויים". בוא נשב ונחשוב ביחד- האמנם הפלסטינים המסכנים לא פגעו באף אחד? האמנם המחבל שנכנס לבית ורצח אם ושני ילדיה- הוא לוחם חופש, קדוש? האמנם בן העוולה שנכנס לאוטובוס גדוש בנשים וילדים הוא פלסטיני מסכן ומורעב? המעשה שעשיתם סמוך למסחה הוא הדבר האחרון שאפשר לכנות דמוקרטי או פציפיסטי. המוסר הכפול שלכם מתגלה שוב ושוב במערומיו. תתאפסו על עצמכם ותבינו איפה הם חיים- אני לא מאחל לאף אחד מכם שאמא שלו תהיה על האוטובוס הבא שיכריח אתכם להבין את זה.
 

Maxecity

New member
אוהב לדבר גבוהה גבוהה

לא להתגייס? טוב, בוא ניקח את כל חיילי צהל ונשלח אותם לחופשה בהוואי אוקיי אז מה קיבלנו פלשטינים מציפים את מדינת ישראל עשרות המטענים שנתפסים מדי יום לא ייתפסו יותר טרור מציף את הרחובות מאות אנשים מתים נהירה המונית של ישראלים לארצות בחו"ל השתלטות של זרועות הטרור על ארץ ישראל ושליטתה בה, סבל העם הפלשטיני יימשך, ארגוני הטרור ובראשם ערפאת ימשיכו למנוע את הכספים המגיעים לפלשטינים ויישלחו אותם לבתם סוהא בפריס. אין מדינה יהודית, פוגרומים ביהודים בחו"ל, מה עכשיו?
 
בדיוק להיפך

יוצאים מהשטחים הכבושים, מפרקים את ההתנחלויות ואז תראה איזה פלא אין פיגועים אין שפיכו דמים יש שלום. כמה שיהיו יותר סרבנים שלא מוכנים להתשתתף במשחק הכיבוש כך זה יגיע יותר מוקדם ויחסוך הרבה שפיכות דמים.
 

Maxecity

New member
ה א ם א ת ה מ ו כ ן ל ס כ ן

האם אתה מוכן לשים עכשיו את החיים שלך, האם אתה מוכן לסכן את החיים של כולנו, ולהיות בטוח ב100 אחוז, שאחרי שנחזיר להם את השטחים ייפסק הטרור לגמרי ולא יהיה אפילו פצוע טרור אחד? אם עכשיו אתה יכול להיות בטוח בזה ותשכנע אותי בזה אני עף מאריאל!! הבעיה היא, כמובן, שאתה בעצמך לא משוכנע בזה ב100 אחוז לאור ההצהרות של הארגונים לא כל שכך לשכנע אותי וקיצונים ממני!
 
כמובן שאף אחד לא יכול

כמובן שאף אחד לא יכול להבטיח שום דבר בעולם בבטחון של מאה אחוז, ולא הייתי מציע לך להאמין למי שיבטיח משהו. אני יכול להגיד שיש סיכוי סיבר ואפילו יותר מסביר שברגע שלפלסטינים תהיה מדינה משלהם ויוכלו לחיות בה בכבוד המוטיבציה של צעירים פלסטינים לעשות מעשי פיגוע תיעלם. ואני יכול להגיד לך שאם נישאר בשטחים הכבושים יש סיכוי שואף לאפס שאי פעם נגיע לשלום ויש סיכוי מאד מאד גבוה שתוך עשר עד חמש עשרה שנה נהיה מיעוט יהודי קטן יות רויותר בארץ ואז תהיה הברירה היחידה - או לתת לפלסטינים זכות בחירה והם יהיו הרוב בכנסת ובממשלה, או לא לתת זכות בחירה ואז נהיה מדינת אפרטהייד לכל דבר והסוף שלנו יהיה כמו של משטר האפרטהייד בדרום אפריקה.
 
רציתי להעיר משהו..

אריאל הייתה פעם סתם הר, "הר המוות" ככה הערבים קראו למקום, לאחר שהערבים לא הצליחו לגדל פה כלום הם מכרו בכסף את האיזור ובו התחילו לפתח את הישוב, פעם, לפני האינטיפדות, היינו בקשרי שכנות טובים מאוד עם סלפית ובדיא, [עד היום המהנדס הראשי של אריאל הוא ערבי-ישראלי מאחד הכפרים פה ליד], הם היו באים לעבוד פה באריאל, אני מכירה כמה מורים שהלכו ללמד בבצפר בסלפית, שוק בידיא שיגשג בצורה לא נורמלית, לא היה אפשרי לעבור שם בימי שישי שבת, אנשים מכל הארץ היו באים לשם בשביל להנות מהיחס ההוגן והמחירים הזולים, אבל אז, כנראה שלמשהוא נהיה רע מלראות את זה, והוא בטח חשב שהוא ירוויח יותר אם תהיה מלחמה, וזה למה אנחנו כאן היום, כל העולם סובב סביב כסף וחבל שאותם ערבים ישראלים חושבים שזה מה שיביא אותם לשיגשוג. שתבין, תושבי סלפית עברו מדואר חמורים לסלולארים, הם אפילו לא יודעים מה זה טלפון חוגה. אני לא מבינה מה הטעם אפילו לפתוח דיון על הנושא הזה כי את הצבא לא יפרקו, ולא יעזור כמה אנשים חושבים שהם פיציפיסטים [אני לא מכוונת לפגוע אם אתה באמת מאמין בזה אך ישנם גם כאלה שהדיעה והאמונה שלהם משתנה כמו עלה ברוח] יחליטו שהם לא יתגייסו מבחינתי, אותו בן ארצי, אני בספק אם הוא פציפיסט, כל מה שאני יכולה לחשוב כשאני שומעת עליו זה מה הוא מנסה להרוויח, ומה יצא לו מזה?
 

Maxecity

New member
אהה באמת גבר גבר!

אתה מוקף במדינות ערביות שמעוניינות להרוג אותך ולפזר את אפרך לכל ארבעת הרוחות! תתאפס על עצמך! אתה תחת איום מתמיד על חייך! התחושה שאתה מקבל שאתה בטוח לך שם מחוץ לשטחים היא מוטעית ומטעה אחרים, אם לא היה פה צבא, ישראל לא הייתה קיימת וגם לא הייתה ממשיכה להתקיים כל השנים האלה! מספיק כבר עם כל השטויות האלה! אתה רוצה עוד מלחמה כדי להוכיח לך שבאמת צריך את צה"ל?? רק העובדה שאנחנו הצבא הכי חזק במזרח התיכון מונע מתקפות גדולות על ישראל, אלא קטנות ומתוכננות, פיגוע ירי כאן, מרגמה שם, קצת פה קצת שם אבל אתה כמו צפרדע במים קרים במדורה תמשיך לסבול עוד ועוד במקום לראות את התמונה הכוללת! אתה במלחמה! מספיק עם השטויות, תן לעצמך שתי סטירות לחי הגונות ותתעורר למציאות! עזוב אותך מהפלשטינים! מה עם עוד עשרות מדינות ערביות ששונאות אותך שינאת דמים עיוורת מתוך אמונה פאנאטית ומוחלטת בדת המטורפת שלהם! צא מההלם!!!!!!
 
פתרונות הקסם שלכם לא יובילו לשום

מקום. למה אתה חושב שפלסטיני שגורש מביתו ביפו, טבריה, חיפה, עכו- יוותר על הבית האמיתי שלו תמורת מחנה פליטים נטוש בשטחי הגדה? אתם חיים באשליות. תתחילו למצוא פתרונות אמיתיים ולא פתרונות קסם שלא מצריכים שום מחשבה.
 

Maxecity

New member
יאללה בן ארצי התותח

וואי איזה מגניב בן ארצי הוא התחמק משירות צבאי איזה מגניב הוא, הוא בפומבי מודה שהוא לא רוצה לקחת חלק בצבא הגנה לישראל, טוב שיהיה, אם היא לא חלק מהשלם שלא יקבל חלק בהגנה, להעביר את ביתו של בן ארצי וכל סרבני המצפון למרכז שכם!
 
למעלה