david80
Active member
הסקר:איזה סוג רכבת אתם אוהבים יותר
הסקר:איזה סוג רכבת אתם אוהבים יותר
ומי שעוד לא הצביע - מוזמן! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/anashim.asp?id=394&pass=1 אבל אני אוהב: לא את החדשות המהירות ולא את הישנות הפחות מהירות, אלא, אני פשוט אוהב את הקומבינציה של - רכבות ישנות וגם מהירות. קרונות האל-חאלד וקרונות היוגוסלבים עם הצבעי הIC3, נוסעות כיום ומאז הגעתם ארצה של הקטרים הספרדיים, במהירות של כ-140 קמ"ש (בדקתי ומדדתי את זה בעצמי, יש לי סטופר). ברצוני להמחיש את הביקור האחרון שלי אצל המשפחה בסקנדינביה, בקיץ 2001, כשנסעתי ברכבת הלא מהירה ממאלמו לשטוקהולם. הקרונות היו ניראים לי לא פחות ישנים מאותם קרונות הישנים של רכבת ישראל: http://mercurio.iet.unipi.it/pix/se/car/pix.html והם היו מחוברים לקטר חשמלי ישן: http://mercurio.iet.unipi.it/pix/se/electric/Rc3/pix.html ולהפתעתי, כשהתחילו לנסוע, הם עברו קילומטר ב22.2 שניות בלבד, כלומר, נסעו במהירות 162 קמ"ש, פשוט נהנתי מכל רגע (למרות שהנסיעה נמשכה כ-6 וחצי שעות). כשחזרתי ארצה, חיכיתי יום יום לבואם ארצה של אותם הקטרים שהיו אמורים לנוע במהירות 160 קמ"ש (ממס"ד 751 ומעלה, עליהם דיברנו בפורום בשבוע שעבר) בתקוה שאותם שהקרונות הישנים יגיעו לאותה מהירות, אך לצערי הקטרים הגיעו עם אותה מהירות מירבית של הקטרים הקודמים. כמו כן, מלינג כתב לי, שצריך גם להתקין בקרונות אלו, בלמי חירום מתקדמים יותר, ומכיוון שאותם קרונות יושבתו בשנים הקרובות, (ולצערי, הם גבו קרבן לפני כשנה), הם כנראה לא יגיעו למהירות זו אי פעם. אך, בנתיים, אפשר "להתנחם" בנסיעה בIC3 (אמנם, לא "תפסתי" אותם אי פעם, עולות על מהירות 152 קמ"ש)
הסקר:איזה סוג רכבת אתם אוהבים יותר
ומי שעוד לא הצביע - מוזמן! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/anashim.asp?id=394&pass=1 אבל אני אוהב: לא את החדשות המהירות ולא את הישנות הפחות מהירות, אלא, אני פשוט אוהב את הקומבינציה של - רכבות ישנות וגם מהירות. קרונות האל-חאלד וקרונות היוגוסלבים עם הצבעי הIC3, נוסעות כיום ומאז הגעתם ארצה של הקטרים הספרדיים, במהירות של כ-140 קמ"ש (בדקתי ומדדתי את זה בעצמי, יש לי סטופר). ברצוני להמחיש את הביקור האחרון שלי אצל המשפחה בסקנדינביה, בקיץ 2001, כשנסעתי ברכבת הלא מהירה ממאלמו לשטוקהולם. הקרונות היו ניראים לי לא פחות ישנים מאותם קרונות הישנים של רכבת ישראל: http://mercurio.iet.unipi.it/pix/se/car/pix.html והם היו מחוברים לקטר חשמלי ישן: http://mercurio.iet.unipi.it/pix/se/electric/Rc3/pix.html ולהפתעתי, כשהתחילו לנסוע, הם עברו קילומטר ב22.2 שניות בלבד, כלומר, נסעו במהירות 162 קמ"ש, פשוט נהנתי מכל רגע (למרות שהנסיעה נמשכה כ-6 וחצי שעות). כשחזרתי ארצה, חיכיתי יום יום לבואם ארצה של אותם הקטרים שהיו אמורים לנוע במהירות 160 קמ"ש (ממס"ד 751 ומעלה, עליהם דיברנו בפורום בשבוע שעבר) בתקוה שאותם שהקרונות הישנים יגיעו לאותה מהירות, אך לצערי הקטרים הגיעו עם אותה מהירות מירבית של הקטרים הקודמים. כמו כן, מלינג כתב לי, שצריך גם להתקין בקרונות אלו, בלמי חירום מתקדמים יותר, ומכיוון שאותם קרונות יושבתו בשנים הקרובות, (ולצערי, הם גבו קרבן לפני כשנה), הם כנראה לא יגיעו למהירות זו אי פעם. אך, בנתיים, אפשר "להתנחם" בנסיעה בIC3 (אמנם, לא "תפסתי" אותם אי פעם, עולות על מהירות 152 קמ"ש)