הספורטיביות תעמוד מחר למבחן גדול

כמה שבועות לסוף העונה,

הפסדנו בבית לצ'לסי, ומקבוצה שהיתה תלויה בעצמה הפכנו לקבוצה שתלויה באחרות וצריכה לרדוף. כאן הכל השתנה, כאן הכל התהפך. עזוב אותי מהמשחק של ליברפול היום, היה נחמד אם הם לא היו מפסידים, אבל זה לא מה שהכריע את העונה. בנוגע לג'רארד ואי תפיסת הראש, נו, באמת. אני זוכר את משחק השרוכים, שאנשים היו בטוחים שבית שאן מכרה את המשחק כי צ'ולקוביץ' תפס את הראש כשבית שאן (הקבוצה שלו) השוותה ל-2-2 נגד בית"ר. בוא לא נתחיל בקריאת שפת גוף, באמת שאין לדברים האלה סוף.
 

GD5

New member
תקשיב...

אתה לא עושה שירות טוב לאוהדי יונייטד עם ההתבכיינות הזאת...."אם" "ואם" "ואם" אם אנחנו מגיעים למצב שאנחנו צריכים שליברפול תציל אותנו אז זה אומר הכל....צריך להודות, איבדנו נקודות במגרשים שלא היינו צריכים לאבד נקודות ומול קבוצות שמולן לא היינו צריכים למעוד... ולא, תיקו בבלקבורן זו ממש לא תוצאה טובה כשאתה מגיע לשם ב"מאני טיים" 4 מחזורים לפני סיום העונה. ואל תשכח גם את המחצית הראשונה במשחק מול צלסי שבה נראינו כמו איזה קבוצת מרכז טבלה בינונית.. אני מבין את האכזבה שלך. אבל כנראה לא היית צריך לתלות כ"כ הרבה תקוות בליברפול...ובטח לא בליברפול של השנה. כנראה נראה את ג'ון טרי מניף השנה את כתר האליפות כמו שהוא מרים את הפרחות שלו..
 

Mellow29

New member
להלהלה, אין אליפות

תפס את הראש ועוד איך, שחקן הרבה יותר הגון מהרבה מהשחקנים שיש ביונייטד.
 

GD5

New member
תשמח חביבי תשמח...

עצוב שזה מה שנשאר לאוהדי ליברפול, לשמוח מהאי הצלחות(בכוונה אני לא אומר כישלון כי העונה הזאת לא הייתה כישלון) של היונייטד במקום לשמוח מההצלחות של הקבוצה שלהם....אולי כי פשוט לקבוצה שלהם כבר אין הצלחות, ולא ברור מתי יהיו... אנחנו נחזור בשנה הבאה, בעוד שאצלכם הבלאגן לא מפסיק לחגוג. עדיף שתתרכזו בזה, ולא בשמחה לאיד
 

Mellow29

New member
נכון

אין הצלחות לקבוצה ב4 שנים האחרונות, זה קצת בעייתי שהבעלים קמצנים אפילו יותר מהגלייזרים (שגם הם אסון למנצ'סטר יונייטד), זה בעייתי ששחקנים טובים עוזבים ואף שחקן נורמלי לא בא (ואקווילני בא פצוע והחלים רק במרץ בערך) ולמאמן שלנו עלה השתן לראש אחרי שנתיים מוצלחות בולנסיה ובליברפול. אבל זו תקופה, היא תעבור, ביינתים ליברפול היא המועדון הכי מעוטר באנגליה לעוד עונה אחת לפחות....
 

GD5

New member
ב4 שנים אחרונות או 20?

כרגע יש שיוויון במספר האליפות 18-18 ובגביעים כבר מזמן עברנו אתכם 11 לעומת 7 אז אני כבר לא יודע עד כמה אתם "הכי מעוטרים" תקופה שנמשכת כבר 20 שנה....כבר אין לדעת את מי להאשים, או את ההנהלה שלא משחררים מזומנים או את בניטז שעושה ועשה שטויות... בסה"כ היו לו תכניות יפות מאוד כגון דויד וייה ודויד סילבה או טבז אבל לא תמיד קיבל את הגיבוי הכספי מהבוסים...מצד שני עד שהוא קיבל את הכסף, הלך והחתים שחקנים כמו רובי קין....
 

Mellow29

New member
20 מאז האליפות

היו גביעים בדרך והיו שני גמרים של ליגת-אלופות ועוד כמה חצאי-גמרים. ההנהלה לא משחררת מזומנים, בניטז עושה שטויות. עכשיו בניטז הולך וההנהלה גם תלך בקרוב. הבעיה שלכם זה שגם סר אלכס ילך בקרוב
 
בניטס אולי יילך והבעלים אולי יתחלפו,

אבל השאלה היא מי יבוא במקומם. לגבי זה שסר אלכס יילך בקרוב, מי יודע. אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי את זה.
 

GD5

New member
פרגוסון לא הולך לשום מקום

למרות שהצהובונים בבריטניה מתעקשים כבר להוציא אותו לפנסיה, הוא כבר אמר בכל הזדמנות אפשרית שהוא רוצה להמשיך ויש לו רעב להצלחות, הגורם היחיד שיגרום לו לפרוש זה המצב הבריאותי שלו, וכרגע,..ברוך השם הוא בריא כמו שור. חוץ מזה בזכות המורשת שבנה פרגוסון יונייטד היא כיום אימפריה כלכלית ואחת הקבוצות האהודות בעולם, כבר לא אותה הקבוצה האפורה והבינונית שהוא קיבל בסוף שנות ה80. ובזכות היסודות האלה היא תמשיך להיות פקטור בצמרת הכדורגל האירופי גם אחרי סר אלכס
 

lemmacantor

New member
בניטס חיי יותר מזמן על אותו מחצית לא מהעולם

הזה באיסטנבול. דברים כאלה אפשר להגדיר כנס, משהו בסגנון אותו הגמר ב - 99 בברצלונה. בניגוד לעבודתו המעולה בולנסיה, בשורה התחתונה בניטס הוא כישלון בליברפול. הוא בזבז עשרות, אם לא יותר מליוני פאונד על כל מיני נגרים ושחקנים בינוניים. כל מיני מארק גונסלסים, לוקאס לייבה ואלוהים יודע מי עוד. טוב יעשו בליברפול אם יתעוררו סוף סוף מאותה מחצית באיסטנבול. אחרי הכל כבר 5 שנים עברו מאז.
 

TheLoneDeranger

New member
לא רק שהוא הביא שחקנים בינוניים,

הוא גם זרק שחקנים מצוינים רק בגלל עונה לא טובה אחת כמו פיטר קראוץ' וקרייג בלאמי שבינתיים עושים עבודה נהדרת בטוטנהאם ובסיטי. הוא לא הצליח לפתח צעירים, הוא מתעקש תמיד לעשות חילופים תמוהים ואם להסתמך על אמירות של טורס, ג'רארד, ריירה ואחרים, הוא גם בעל אופי קר וכישורי man management גרועים. למשל, אני זוכר שקראתי פעם אחת שטורס סיפר שאחרי שנולדה לו בת, כל חברי הקבוצה שלו הגיעו לברך אותו. בניטז ,לעומת זאת, רק שיבח אותו על גול שהוא הבקיע באיזה משחק. הוא כרגע גם מנסה נואשות להשיג בחזרה את התמיכה של האוהדים בו. רק היום הוא הודיע כי לאורך השנים הוא קיבל הרבה הצעות "מאסיביות" ממועדונים גדולים אבל הוא נשאר באנפילד רק בזכות הקהל. אם הייתי אוהד ליברפול, מזמן היה נשבר לי ממנו.
 

lemmacantor

New member
../images/Emo45.gif כל מילה בסלע

ברסה מוכיחה שגם בעולם שאחרי בוסמן אפשר וכדאי לפתח צעירים. מאז שג'רארד עלה לבוגרים, הם לא גידלו שום שחקן בית משמעותי. השם היחידי שעולה לי לראש, זה סטפן וורנוק מאסטון וילה, שנמצא בסגל של נבחרת אנגליה.
 

Toby7

New member
תמיד אמרתי שמדובר ב-Liver-Fool

אין להם בושה. למכור ככה משחק רק שמנצ'סטר לא תעבור אותם במספר האליפויות
 

Anfield

New member
הוא כן תפס את הראש

אם אתה לא מאמין תסתכל שוב על התמונות. לגבי יתר ההאשמות בדיון הזה, מיותר להגיב. אוהדי מנ.יו מרירים היום, אני אתן להם להתבשל במיץ של עצמם.
 

GIOVANINI

New member
תראו את סנדרלנד ותשוו את זה לליברפול

מתאמצים רצים תקלים חריפים רק לא להפסיד,את היום הזה אוהדי יונייטד לא ישכחו והגלגל מסתובב ומקווה שזה יקרה נעשה אותו הדבר.
 

barakbl

New member
לא ראיתי את המשחק, אני עדיין בעבודה,

אבל נדמה לי שמניו לא צריכים לחפש את האשמה אצל ליברפול... האליפות כנראה הולכת לצ'לסי משתי סיבות עיקריות: 1. זו עונה יחסית בינונית של היונייטד. 2. צ'לסי פשוט קבוצה טובה יותר ומגיע לה לקחת את האליפות (ואני לא מאמין שאני אומר את זה, צ'לסי היא מועדון שאני לא מחבב וזה בלשון המעטה).
 

lemmacantor

New member
לא ראיתי את המשחק של צ'לסי מול ליברפול

וקשה לי לחוות דעה לפי התוצאה הסופית. בכל מקרה יונייטד צריכה נס, אבל גםהוא לא יקרה. לא נורא. אחרי הכל צ'לסי ניצחו את יונייטד פעמיים העונה ואחרי 3 אליפויות, סופר קשה לקחת את הרביעית ברציפות.
 
למעלה