הספורטיביות תעמוד מחר למבחן גדול

lemmacantor

New member
הספורטיביות תעמוד מחר למבחן גדול

הכוונה כמובן למשחקים בין לאציו לאינטר ובין ליברפול לצ'לסי. אם המובילות ינצחו, זה כמובן לא אומר אוטומטית שהיריבות שלהן פתחו רגליים, כי בכל זאת המובילות מן הסתם פייבוריטיות, אבל אני פשוט רוצה שהמשחקים יראו טוב. במקרה של תבוסות לקבוצות המארחות זה פשוט יראה רע ושאלות לא נעימות יעלו או אם הקבוצות המארחות בכלל לא ינסו לצאת מפיגור.
 

nitsansh

New member
יש לציין שבעקבות התיקו של אברטון היום ליברפול

הבטיחה את מקומה בליגת אירופה בשנה הבאה, ואם כי יש לה סיכוי תיאורטי להגיע לליגת האלופות, לא נראה לי שבאנפילד מאמינים בזה...
 

borat1

New member
אל תבנה על לאציו

הם ישמחו להרוס לרומא את הסיכוי הקטן שעוד נשאר לה לסקודטו..
 
פשוט מדהים

איך אותה ברצה אימתנית נראתה כה חסרת אונים מול מוריניו
 

lemmacantor

New member
בכל זאת הם 6 נקודות מעל הקו האדום

4 משחקים לסיום. אין ביטחון מלא בהשארות
 
3, אבל לאטאלנטה יש משחק נגד בולוניה

הגרועה, מה שאומר שאטלנטה תוכל לצמצם את הפער ל3 נקודות אם לאציו תפסיד. די מלחיץ.
 

פרתיק

New member
גם לאינטר וגם לצ'לסי יהיה קשה.

אני אפילו חושב שאחת משתיהין לא תזכה באליפות ארצה !!! לאציו חייבת נקודות כדי לא להסתבך בתחתית, ליברפול תשחק על הכבוד האבוד ככה שאין מצב שהיא או לאציו יפתחו רגליים והולכים להיות לנו שני משחקים לוהטים במיוחד. ללא קשר ולמרות שאני כן רוצה שחיפה תזכה באליפות ההרגשה שלי היא שזו הפועל תל אביב שתזכה בגלל המומנטום.
 

Anfield

New member
אנחנו לא נובס

אבל צ'לסי פייבוריטית גם כי היא קבוצה טובה יותר, גם כי אנחנו אחרי 120 דקות לפני פחות מ72 שעות וגם כי פשוט אין לנו על מה לשחק ולהם זה מכריע את האליפות.
 

Mellow29

New member
1:0 לצ'לסי

מסירה איומה של ג'רארד לריינה, דרוגבה חוטף את הכדור ומסיים בקלות. שער שמשמח המון אוהדי ליברפול
 

GIOVANINI

New member
גרארד לפחות תתפוס תראש שלא יראה מכור

קבוצה בלי כבוד ליברפול , גרארד לא אכפת לו בכלל מהגול כנל שאר השחקנים שיחקו 32 דקות יעני שאכפת להם מהמשחק ואז החליטו בדקה לתת לדרוגבה את השער. גועל נפש ליברפול כאילו מנסה לכבוש למרות שלא הגיעו לשום מצב, צלסי בתור אחת שזה משחק חייה נראית רגועה ולא תוקפת בכלל, ואז הופ דקה 32 גרארד מוסר לדרוגבה עוקף את ריינה (שממש מתאמץ לעצור אותו...), ושחקני ליברפול בכלל לא מבואסים מהגול הזה. פשוט מריח לא טוב.
 

GD5

New member
אל תגיד שזה לא היה צפוי :)

לא על המשחק הזה אוהדי יונייטד צריכים לבכות אלא על אותו משחק ארור בבלקבורן שבו דווקא במחזור ה34 הקבוצה נתנה את המשחק הכי גרוע שלה העונה....
 

Ron 22

New member
זו באמת סתם בכיינות...

ג'רארד עשה טעות. קורה. המסירה לא הייתה כזאת גרועה ודרוגבה פשוט קלט יפה והגיב נורא מהר. לליברפול פשוט אין את הכלים להתמודד עם צ'לסי. זה באמת לא נראה מכור.
 

borat1

New member
לא יודע אם מכור

אבל אני בטוח שאם היה לליברפול על מה להיאבק המשחק הזה היה צמוד וקשה יותר לצ'לסי.
 
"ספורטיביות" זה דבר מאוד מופשט...../images/Emo121.gif

לי לא היה ספק שגם לאציו וגם ליברפול יפסידו,בעידן שבו כבר אין סמלים קשה להאמין שעיקרון הספורטיביות (שלא משלמת לך כסף,ולא נותנת לך אהבה במגרש) כן נשארת,זאת נאיביות.השחקנים האלה לא רובוטים,כשאוהדים מבקשים מהם לחסוך מהם את הטראומה של לתת אליפות ליריבה השנואה זה מה שיקרה,בשבילם ללכת נגד קהל יותר גרוע מאשר לא להיות סרגל ולהתאמץ.וככה זה בכל מקום,לא רק בישראל.
 

GIOVANINI

New member
תיקו בבלקבורן זה תוצאה טובה , עזוב אל תקשקש

כולם יודעים שאם המשחק היו הופכים את סדר המשחקים בין טוטנהאם-צלסי , ליברפול-צלסי יונייטד עוקפים את צלסי ולוקחים את האליפות. הרי צלסי הייתה צריכה לנצח!!! בליברפול ותיקו גם היה נורא, וליברפול שכל העונה בבית הפסידה 2 משחקי בית, והיום בכלל לא הגיעו למצב אחד, נו באמת ליברפול באו כאילו לשחק שלא יראה שהם ממש לא רוצים לנצח, ראו שלא ממש אכפת להם פשוט גועל נפש. אגב שחקן שמוסר כמו גרארד אינסטיקטיבית תופס את הראש אחרי טעות כזאת... ולא ראיתי את אצל גרארד.
 

G 2

New member
ג'רארד גם מסר כדור דומה

ביורו 2004 ישר לרגל של הנרי (ובלי אופסייד), שהוביל למהפך של צרפת בבתים. גם אז זה היה בכוונה? אין את מי להאשים חוץ מאת עצמנו, את ההובלה וכנראה את האליפות איבדנו בהפסד לצ'לסי ולא בתיקו בבלקבורן. לא חושב שצ'לסי הייתה הכי מבריקה והכי חזקה העונה, אבל זה מגיע לה. 6 נצחונות מ 6 משחקים על קבוצות הטופ4, שער חובה אחד, זה הסיפור.
 
למעלה