הסכמי פורום ארבעים +_ ;-)

הסכמי פורום ארבעים +_ ;-)

יאלה-תן כיף אופס,סכין בגב יאלה בוא נשחט כבש אופס,עוד סכין בגב.. אופס,הלכה עוד כבש אבל מה אשמות הכבשים.. לא חראם ? מרק.
 
ועל זה נאמר..הסכמי אוסלו החזיקו

יותר מעמד מההסכמים פה בין יהודים ליהודים.. מרק.
 
למעלה