הסכמי הורות והזרעות יש כאן מישהו?/י?

נעמי2910

New member
הסכמי הורות והזרעות יש כאן מישהו?/י?

אחרי שנה וחצי של טיפולי פוריות עם תורם מבנק הזרע בהם לא נמצאה אצלי בעיה כלשהי פשוט לא נקלטתי אחרי 8 הזרעות ו5 הפריות עשיתי הפסקה של חודשיים ואני רוצה להמשיך איתה עוד 4 חודשים בערך, בזמן ההפסקה זוג חברים קרובים שלנו הציעו לנו הסכם הורות משותף, אני מאוד בעד הסכמים כאלו והםחברים טובים ואנשים מיוחדים ומקסימים ויושבים עלינו כמו כפפה ליד.
הפעם הייתי רוצה להתחיל בהזרעות למרות שכבר עברתי ל"שלב של הגדולים" ולעשות הזרעות, בגדול אני מטופלת של קטוביץ(הפריות עשיתי במדיקל סנטר) אבל אני לא רוצה להמשיך להיות מטופלת שם, אני רוצה לעבור למרפאה כשהי בפ"ת כי אני עובדת בפ"ת ושנה וחצי של טרטורים מדיקל, תל אביב רמת גן התישו אותי ולא גרעו מהלחץ שגם ככה הייתי בו.
מישהי מכן יודעת האם בבלינסון עושים הזרעות בהסכמי הורות או רק אם מדובר בזרע של תורם מהבנק שלהם?
האם מישהי כאן מטופלת אצל רופא כלשהו בפ"ת? לא היה אכפת לי אפילו לשלם לרופא פרטי להזרעות(זה יהיה כלום לעומרת ההפריות והתרופות בעבר שעלו לי 3500 לחודש אני מניחה...)

יש למישהי/ו ניסיון בזה כאן?

אה ו-חג גאווה שמח!!!
 

כאן הם

New member
ההזרעה זה החלק הכי הכי קל

הזרעה זה מאוד קל: הוא עושה את זה לכוס סטרילית ושואב למזרק פשוט, ואת כבר תדעי מה לעשות הלאה. מנסיון אישי, זה עבד 100% בנסיון הראשון פעמיים, עם שני נשים שונות, זוג לסבי שאני תורם זרע ידוע להם.

אבל אני חייב לציין שזה לא תמיד כך. לפני כן, עם האם הפונדקאית שלי זה לא עבד 11 נסיונות ורק בהתערבות מרפאה זה עבד. נראה מבחינה מדעית שצריך להיות "התאמה" בין הזרע לאישה. יש הרבה ראיות מדעיות למנגנון מסויים שדוחה זרע מגבר אחד, אבל לא מגבר אחר אצל אותה אישה.

בקיצור, תנסי כמה פעמים בדרך ה"כמעט קלאסית" איתם ורק אם זה לא יעבוד אחרי כמה נסיונות, תנסי מרפאה איתם.



הזרעה זה החלק הכי קל. לא צריך לדאוד הרבה לגבי זה. הרבה יותר מסובך, ודרוש לפני כל נסיון הזרעה, זה הסכם הורות.

שיהיה לכם בהצלחה!

רענן
 
הזרעות בבית חולים

בתי חולים לא בוחרים למי עושים הזרעות ולמי לא עושים לפי סוג ההורות. את יכולה להיות מטופלת אצלם, ולא משנה באיזה נסיבות. תרימי טלפון ליחידה לפוריות ולהפריה חוץ גופית בבילינסון ותבררי מה צריך לעשות כדי להתחיל לעבוד איתם.

אני לא הייתי טורחת לעשות הזרעות ביתיות, זה בזבוז זמן בעיני אם כבר עברת הזרעות והפריות שלא הצליחו. צריך מעקב מדויק שאי אפשר לעשות בבית.

אני לא מכירה רופאים בפ"ת, אבל נראה לי שהדרך ההגיונית למצוא אחד תהיה להיכנס למאגר הרופאים בקופת החולים שלך (חבל להתחיל ישר עם רופא פרטי, יקר...) ותקראי עליהם חוות דעת בפורומים וברחבי הרשת. בפורום פוריות יש מאגר די גדול של דעות על כולם בערך. רק אם לא תמצאי מישהו מומלץ/מקצועי/נחמד, לכי על רופא פרטי.

בהצלחה רבה!
 
למעלה