הסכם עודפים עם עלה ירוק

YasminY

New member
הסכם עודפים עם עלה ירוק

אני חושבת ששינוי צריכה לעשות הכסכם עודפים עם עלה ירוק
 

white star

New member
../images/Emo128.gif

עלה ירוק היא המפלגה החילונית שאני הכי רוצה לראות בחוץ ולו מהסיבה שהם מעודדים ניסויים על בעלי חיים כדי שימציאו עוד זבל שהם יוכלו לעשן\להזריק\לבלוע
 

noam amit

New member
עלה ירוק -סרבנים - ולא ירוקים

הם בעד ליגליזציה של סמים אבל לא נגד פגיעה בטבע הם סרבני גיוס וקיצוניים לא כמו הירוקים או גרינפיס (או ריינבואו) הירוקים הם יותר טובים במקרה של עודפים או כניסה לכנסת.
 
למעלה