הסכם עודפים עם עלה ירוק אני חושבת ששינוי צריכה לעשות הכסכם עודפים עם עלה ירוק
Y YasminY New member 20/1/03 #1 הסכם עודפים עם עלה ירוק אני חושבת ששינוי צריכה לעשות הכסכם עודפים עם עלה ירוק
W white star New member 20/1/03 #4 ../images/Emo128.gif עלה ירוק היא המפלגה החילונית שאני הכי רוצה לראות בחוץ ולו מהסיבה שהם מעודדים ניסויים על בעלי חיים כדי שימציאו עוד זבל שהם יוכלו לעשן\להזריק\לבלוע
../images/Emo128.gif עלה ירוק היא המפלגה החילונית שאני הכי רוצה לראות בחוץ ולו מהסיבה שהם מעודדים ניסויים על בעלי חיים כדי שימציאו עוד זבל שהם יוכלו לעשן\להזריק\לבלוע
N noam amit New member 20/1/03 #5 עלה ירוק -סרבנים - ולא ירוקים הם בעד ליגליזציה של סמים אבל לא נגד פגיעה בטבע הם סרבני גיוס וקיצוניים לא כמו הירוקים או גרינפיס (או ריינבואו) הירוקים הם יותר טובים במקרה של עודפים או כניסה לכנסת.
עלה ירוק -סרבנים - ולא ירוקים הם בעד ליגליזציה של סמים אבל לא נגד פגיעה בטבע הם סרבני גיוס וקיצוניים לא כמו הירוקים או גרינפיס (או ריינבואו) הירוקים הם יותר טובים במקרה של עודפים או כניסה לכנסת.