הסכם היסטורי ברכבת ,לא ישבתו 10 שנים
כל הכבוד לעובדים http://www.themarker.com/news/1.678016
כל הכבוד לעובדים http://www.themarker.com/news/1.678016
באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9הסכם היסטורי ברכבת ,לא ישבתו 10 שנים
כל הכבוד לעובדים http://www.themarker.com/news/1.678016
בשעה טובה.באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
יופי שפותחים את הקובאופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
אמורים להגיע קטרים וקרונות קומתיים חדשיםיופי שפותחים את הקו
אבל מאיפה הם ישיגו עוד ציוד להפעלתו? כי כרגע לרכבת ישראל אין רזרבות, ולא ידוע לי על הגעת ציוד חדש בקרוב. אולי ד"ר רייטר יוכל לספר לנו מאיפה יש להם עוד ציוד?
הפיתרוןיופי שפותחים את הקו
אבל מאיפה הם ישיגו עוד ציוד להפעלתו? כי כרגע לרכבת ישראל אין רזרבות, ולא ידוע לי על הגעת ציוד חדש בקרוב. אולי ד"ר רייטר יוכל לספר לנו מאיפה יש להם עוד ציוד?
היום בידיעות אחרונותיופי שפותחים את הקו
אבל מאיפה הם ישיגו עוד ציוד להפעלתו? כי כרגע לרכבת ישראל אין רזרבות, ולא ידוע לי על הגעת ציוד חדש בקרוב. אולי ד"ר רייטר יוכל לספר לנו מאיפה יש להם עוד ציוד?
יש סריקה או קישור?היום בידיעות אחרונות
ישנה תמונה של פריקת 6 קרונות סימנס מספינת מסע, מתוך 33 שאמורים להגיע.
מעולללהההבאופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
זמן נסיעה מראשון משה דיין עד לאן ב18 דק?באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
18 דקות עד לתל אביב ,לא צויין תחנה ,אבל סבירזמן נסיעה מראשון משה דיין עד לאן ב18 דק?
אם כך אפשר לערוך סיכום בינייםבאופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
למה מוצקין-נהריה לא יסתיים ב-2012?אם כך אפשר לערוך סיכום ביניים
של 4 הפרוייקטים שנועדו להסתיים ב-2012 ורובם נכללו בתכנית ההאצה שבין ממשלת קדימה לליכוד. 1. ת"א-ב"ש - יסתיים ב-2012, איחור של 5 שנים לעומת המועד המקורי. 2. ת"א-כ"ס - יסתיים ב-2012, איחור של 7 שנים לעומת המועד המקורי. 3. הקו המערבי - לא יסתיים ב-2012, וכנראה יסתיים ב-2013, איחור של 6 שנים לעומת המועד המקורי בתכנית החומש, וקרוב ל-60 שנה לאחר שהפרוייקט בוטל מסיבות לא ידועות (וכנראה גם לא ענייניות...) 4. מוצקין-נהריה - לא יסתיים ב-2012, לא ברור מתי יסתיים. סה"כ שני פרוייקטים גמורים, אחד חצי גמור ואחד כלל לא. בתקווה שב-2015 סיכום הביניים שלנו לגבי "נתיבי ישראל" יהיה מוצלח יותר...
אני מסתמך על דיווחי חברינו מהצפוןלמה מוצקין-נהריה לא יסתיים ב-2012?
מדיווחי הפרופ' נראה שיש שם התקדמות לא רעהאני מסתמך על דיווחי חברינו מהצפון
ובראשם פרופ' מלינג כמובן. נראה שיש עבודה רבה מדי (הן בעכו והן בנהריה) שלא תידחס ל-16.5 חודשים. קשה לומר מה בדיוק קרה עם הפרוייקט הזה, משהו בדומה להכפלת הקו לכ"ס.
נכון מאדמדיווחי הפרופ' נראה שיש שם התקדמות לא רעה
חשוב לזכור ולהפריד בין שני פרוייקטים שוניםנכון מאד
אך לא כזאת שתאפשר סיום הפרוייקט עד דצמבר 12'. באיזור עכו יש בעיות חמורות שמזכירות במידה מסויימת את בעיות רמלה הזכורות לרע. הירוקים המזוייפים עושים גם שם נזק, והצדיקים של אתרא קדישא מחבלים גם שם. באיזור נהריה העבודות בשלב התחלתי ועוד ארוכה הדרך....
"אמורות"חשוב לזכור ולהפריד בין שני פרוייקטים שונים
בנהריה: הראשון - הכפלת המסילה בין נעמן לנהריה, שבאמת יכולה וצריכה להסתיים ב-2012 (כל הבעיות הקשות שציינת אמורות כבר להיות מאחורינו); והשני - שדרוג תחנת נהריה שאינו חלק מההכפלה הזו, ואכן אין שום סיכוי שיסתיים לפני 2013.
טוב שכתבת "במידה מסוימת". שום פרויקט שלנכון מאד
אך לא כזאת שתאפשר סיום הפרוייקט עד דצמבר 12'. באיזור עכו יש בעיות חמורות שמזכירות במידה מסויימת את בעיות רמלה הזכורות לרע. הירוקים המזוייפים עושים גם שם נזק, והצדיקים של אתרא קדישא מחבלים גם שם. באיזור נהריה העבודות בשלב התחלתי ועוד ארוכה הדרך....
טוב שכתבת "במידה מסוימת". שום פרויקט של
הרכבת לא משתווה בבעיותיו ובמורכבותו לקטע רמלוד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.