הסכם היסטורי ברכבת ,לא ישבתו 10 שנים

מצב
הנושא נעול.

zahipan10

New member
מתוך מסיבת העיתונאים
24.9 - פתיחת הרכבת לחולון, בת ים,וראשון לציון. 18 דקות בקו לראשל"צ, 28 דקות ליבנה בפברואר 2012 - השלמת הכפלת המסילה לב"ש, 35 דקות מק"ג למרכז ת"א (שזה אומר 15 דקות מב"ש לק"ג - הצחקתם אותי)
35 דקות בין קריית גת לתל אביב זה ריאלי!
אל תשכח שלא כל הרכבות מבאר שבע יהיו ישירות לתל אביב ולא כל הרכבות יגיעו לתל אביב בזמן של 50 דקות ולכן אין זה אומר שיקח 15 דקות להגיע מקריית גת לבאר שבע, 35 דקות בין קריית גת לתל אביב זה הגיוני, זמן הנסיעה בין קריית גת לבאר שבע יהיה כ-20 דקות,
 
הסכם היסטורי ברכבת ,לא ישבתו 10 שנים
כל הכבוד לעובדים http://www.themarker.com/news/1.678016
זה הסכם שדופק את נהג הרכבת
ועד הרכבת
התקפל ועוד משרד אוצר רוצה להפריט את הרכבות משא
 

eranfra

New member
מאי 2012 חיבור יבנה לאשדוד
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000670551 זמן הנסיעה לאשדוד מת"א יהיה 35 דק'. ו 2014-2015 פתיחת קו עיירות הפיתוח.
במאי 2012 נגמור את הכפלת המסילה לכפ"ס וניתן י
במאי 2012 נגמור את הכפלת המסילה לכפ"ס וניתן יהיה להגיע בתוך 25 דקות ללב ת"א. שנה לאחר מכן יבנה תחובר לאשדוד וייקח 35 דקות להגיע משם לת"א שנה אחרי מאי 2012 זה מאי 2013 ואני בלי לראות את זה אמרתי לכם.
 

amit1270

New member
במאי 2012 נגמור את הכפלת המסילה לכפ"ס וניתן י
במאי 2012 נגמור את הכפלת המסילה לכפ"ס וניתן יהיה להגיע בתוך 25 דקות ללב ת"א. שנה לאחר מכן יבנה תחובר לאשדוד וייקח 35 דקות להגיע משם לת"א שנה אחרי מאי 2012 זה מאי 2013 ואני בלי לראות את זה אמרתי לכם.
אני חושב שהתכוונו ל"בערך שנה"
קשה לי להאמין שיש לוח זמנים מדויק (ברמת חודש) לסיום הפרויקט כרגע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה