הסכם היסטורי ברכבת ,לא ישבתו 10 שנים

מצב
הנושא נעול.

eranfra

New member
ממש לא דניאל ,הרי החפיר ביבנה זה לפחות שנה וח
החפיר הוא מנהרה סגורה ופתוח לסירוגין מלמעלה באורך ק"מ וזה רציני מאד ועוד לא פינו את השטח ,ראית בעצמך , זה רק שנה וחצי והנחת המסילה זה שנתיים ,לכן התאריך הוא רבעון רביעי 2013 .
או לכל המוקדם רבעון שלישי 2013
 
או לכל המוקדם רבעון שלישי 2013
אני חושש שאתה לא מעריך נכון את קצב הבניה ביחס
להיקף העבודות.. אז נכון שרק התחילו לעבוד על החפיר.. אורכו של החפיר הוא 775 מטרים. להקים אותו תוך שנה זה פרק זמן ראלי לגמרי. אם לא יצוצו בעיות מיוחדות - אפשר יהיה בקלות לפתוח את הקו בסוף השנה הבאה.
 

zvir1

New member
אני חושש שאתה לא מעריך נכון את קצב הבניה ביחס
להיקף העבודות.. אז נכון שרק התחילו לעבוד על החפיר.. אורכו של החפיר הוא 775 מטרים. להקים אותו תוך שנה זה פרק זמן ראלי לגמרי. אם לא יצוצו בעיות מיוחדות - אפשר יהיה בקלות לפתוח את הקו בסוף השנה הבאה.
אפילו לפני זה. חפיר זה CUT AND COVER
את רוב העפר העפר כבר פינו. מה נשאר לנו, לגמור את המחלף הרכבתי ולכסות את החפיר? לדעתי שנה גג. Q2 2012
 

eranfra

New member
אני חושש שאתה לא מעריך נכון את קצב הבניה ביחס
להיקף העבודות.. אז נכון שרק התחילו לעבוד על החפיר.. אורכו של החפיר הוא 775 מטרים. להקים אותו תוך שנה זה פרק זמן ראלי לגמרי. אם לא יצוצו בעיות מיוחדות - אפשר יהיה בקלות לפתוח את הקו בסוף השנה הבאה.
אמרת שנה זה אוגוסט 2012 ,קודם שיפנו את ההר
עד שיפנו הכל 4 חודשים, שנה לבנות סה כבר ינואר 2013 אל תשכח סיבים אופטיים, תאורה וחשמל ,הנחת חיישנים למדידת רעידות ,הנחת מסילה ושיקום נופי זה עוד 4-5 חודש והגענו כבר למאי 2013 , וזה המינימום אם לא ספטמבר 2013. תזכיר לי מתי אמרו שיפתחו את תחנת יוספטל ,מתי התחילו לעבוד על קו איילון דרום ,בשנת 2,000 ,אז אשרי המאמין שזה ייקח שנה ,אני רואה את זה אחרת.
 

eranfra

New member
אמרת שנה זה אוגוסט 2012 ,קודם שיפנו את ההר
עד שיפנו הכל 4 חודשים, שנה לבנות סה כבר ינואר 2013 אל תשכח סיבים אופטיים, תאורה וחשמל ,הנחת חיישנים למדידת רעידות ,הנחת מסילה ושיקום נופי זה עוד 4-5 חודש והגענו כבר למאי 2013 , וזה המינימום אם לא ספטמבר 2013. תזכיר לי מתי אמרו שיפתחו את תחנת יוספטל ,מתי התחילו לעבוד על קו איילון דרום ,בשנת 2,000 ,אז אשרי המאמין שזה ייקח שנה ,אני רואה את זה אחרת.
4 חודש לפנות את ההר +שנה להשלמת החפיר זה כבר
2013 + כל התוספות שפירטתי , זה מאי 2013 .
 
4 חודש לפנות את ההר +שנה להשלמת החפיר זה כבר
2013 + כל התוספות שפירטתי , זה מאי 2013 .
4 חודשים לפנות החול? מאיפה הקרצת את הנתון זה?
פינוי העפר מתבצע בהדרגה- תוך התקדמות העבודות על החפיר.. עבודות פינוי החול והעפר מתבצעות במקביל, לכן זה שגוי לחבר את משך הביצוע של שניהם.
 

down under

New member
אמרת שנה זה אוגוסט 2012 ,קודם שיפנו את ההר
עד שיפנו הכל 4 חודשים, שנה לבנות סה כבר ינואר 2013 אל תשכח סיבים אופטיים, תאורה וחשמל ,הנחת חיישנים למדידת רעידות ,הנחת מסילה ושיקום נופי זה עוד 4-5 חודש והגענו כבר למאי 2013 , וזה המינימום אם לא ספטמבר 2013. תזכיר לי מתי אמרו שיפתחו את תחנת יוספטל ,מתי התחילו לעבוד על קו איילון דרום ,בשנת 2,000 ,אז אשרי המאמין שזה ייקח שנה ,אני רואה את זה אחרת.
מדוע אתה כל הזמן כותב שנת 2000
עם הגרש של הקבצת 3 ספרות (כלומר 2,000)? כשמתכוונים לשנה לא כותבים את הגרש המפריד בין כל 3 ספרות. שנת 2000 (ולא איך שכתבת).
 

amit1270

New member
ממש לא דניאל ,הרי החפיר ביבנה זה לפחות שנה וח
החפיר הוא מנהרה סגורה ופתוח לסירוגין מלמעלה באורך ק"מ וזה רציני מאד ועוד לא פינו את השטח ,ראית בעצמך , זה רק שנה וחצי והנחת המסילה זה שנתיים ,לכן התאריך הוא רבעון רביעי 2013 .
הערכת הזמנים שלך קצת מופרזת
 

eranfra

New member
הערכת הזמנים שלך קצת מופרזת
עמית אם היית שאול בשנת 2,000 אתה יודע מה 2005
מה היית אומר לי על קו איילון דרום 3-4 שנים זה נפתח 08-09 ,תאכלס כמעט 2012 ,ככה שאני לא מפריז , אני אשמח להתבדות ,מצידי שייקח חצי שנה ....
 

amit1270

New member
עמית אם היית שאול בשנת 2,000 אתה יודע מה 2005
מה היית אומר לי על קו איילון דרום 3-4 שנים זה נפתח 08-09 ,תאכלס כמעט 2012 ,ככה שאני לא מפריז , אני אשמח להתבדות ,מצידי שייקח חצי שנה ....
אבל העבודות בעיצומן
 
אני מניח שהתכוונת - רבעון רביעי 2012..
לא, לא ב-2012
הרכבת הזו כבר יצאה מהתחנה. הקו עד פלשת לא יושלם ב-2012 אלא רק ב-2013. האם בתחילת השנה, פסח או אחרי החגים? נחכה ונראה. אבל מ-2012 אתה יכול לשכוח. מה שיקרה ב-2012 זה "רק" פתיחת יבנה מערב.
 
דניאל אני מתפלא עליך,מי כמוך יודע כמה שנים עו
עובדים על קו איילון דרום ,כמה ספרנו שנה אחרי שנה ,כל חודש קיווינו וציפינו ומי היה מאמין שבשנת 2,000 נספור 12 שנה עד פתיחת הקו.
זה לא אותו דבר..
אי אפשר להשוות את המורכבות של הקו בין ת"א ההגנה לרשל"צ מערב,שהיה תלוי בהשלמת מחלפים, שהצריך אינספור העברות תנועה, עבודות בתוך רצועה צרה עם יכולת תמרון מוגבלת ביותר, ועוד אינספור קשיים.. חוץ מזה - העבודות הרציניות על הקו לא התחילו בשנת 2000 אלה מספר שנים מאוחר יותר.. בוא ניתן לזמן לרוץ, ונראה אם אני אופטימי מדי, או שאתה ו פארק דה פרנס פסימים מדי..
 
זה לא אותו דבר..
אי אפשר להשוות את המורכבות של הקו בין ת"א ההגנה לרשל"צ מערב,שהיה תלוי בהשלמת מחלפים, שהצריך אינספור העברות תנועה, עבודות בתוך רצועה צרה עם יכולת תמרון מוגבלת ביותר, ועוד אינספור קשיים.. חוץ מזה - העבודות הרציניות על הקו לא התחילו בשנת 2000 אלה מספר שנים מאוחר יותר.. בוא ניתן לזמן לרוץ, ונראה אם אני אופטימי מדי, או שאתה ו פארק דה פרנס פסימים מדי..
דניאל רד מזה
הרכבת כבר הודתה בכך, משרד התחבורה כבר הודה בכך, ורק אתה ממשיך להתעקש על 2012. זה לא יקרה. ממש כשם שA1 לא ייפתח ב-2015 כמו שהבטיחו בעבר (שלא לדבר על המועד המקורי, 2009...)
 

tomi32

New member
מתוך מסיבת העיתונאים
24.9 - פתיחת הרכבת לחולון, בת ים,וראשון לציון. 18 דקות בקו לראשל"צ, 28 דקות ליבנה בפברואר 2012 - השלמת הכפלת המסילה לב"ש, 35 דקות מק"ג למרכז ת"א (שזה אומר 15 דקות מב"ש לק"ג - הצחקתם אותי)
בקשר לקו לכפר סבא
לפי הכתבה, הכפלת המסילה תביא לקיצור זמני הנסיעה מכפ"ס לת"א. איך זה קשור בדיוק?
 

amit1270

New member
בקשר לקו לכפר סבא
לפי הכתבה, הכפלת המסילה תביא לקיצור זמני הנסיעה מכפ"ס לת"א. איך זה קשור בדיוק?
יתבטל הצורך בהמתנה לרכבת ממול
מה שיאפשר הקטנת מרווחי הבטחון בלו"ז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה