הסכם היסטורי ברכבת ,לא ישבתו 10 שנים

מצב
הנושא נעול.
כמה שאלות בנושא
בנו תחנת רכבת חדשה ביבנה?בשביל מה זה? מה ייתן הקו החדש מת"א לראשון מערב דרך חולון,חוץ מיזה שבחולון סוף סוף תיהיה תחנת רכבת?האם מדובר על תחנת רכבת שנגישה לתושבי העיר?האם אפשר להגיע ממנה לכל מיני מקומות בעיר בקלות? קו ת"א-ב"ש:כמה זמן עכשיו לוקחת נסיעה מת"א לב"ש?כשהמסילה תוכפל זה אומר שהרכבות יסעו מהר יותר?כמה זמן תיקח נסיעה ברכבת מחיפה לב"ש לאחר הפתיחה של הקו החדש בפברואר 2012? מה זה ייתן לבנות קו חדש מת"א לאשדוד?מה רע בקו ת"א אשדוד הנוכחי?
לגבי חולון - לא תחנת רכבת אחת תהיה אלא
לא פחות מ-4 תחנות רכבת שיוכלו לשרת את תושבי העיר מכל חלקיה - צומת חולון, וולפסון, יוספטל וקוממיות. אין עוד עיר בישראל בסדר גודל כזה שיהיו לה 4 תחנות רכבת.
 

eranfra

New member
לגבי חולון - לא תחנת רכבת אחת תהיה אלא
לא פחות מ-4 תחנות רכבת שיוכלו לשרת את תושבי העיר מכל חלקיה - צומת חולון, וולפסון, יוספטל וקוממיות. אין עוד עיר בישראל בסדר גודל כזה שיהיו לה 4 תחנות רכבת.
אתה יכול להגיד שזה משרת את בת -ים באותה מידה
תחנת וולפסוון לא משרתת את חולון ,וולפסון משרת את תושבי יפו וחלק מבת ים, עמידר .
 
אין כניסה לתל גיבורים דרך בית חולים ולכן זה
לא משרת את חולון
חבל שאתה מתווכח לגבי משהו שאתה לא באמת מכיר..
עד לפני שנה גרתי בשכונת תל גיבורים במשך 17 שנים. אינספור פעמים יצא לי ללכת לבית החולים עצמו, לוולפסון סנטר, וכמובן לתחנה עצמה כשהיתה בהקמה. קיים שביל מוסדר להולכי רגל ורוכבי אופניים במקביל לקיר האקוסטי, שנמתח לאורך כל השכונה- השיבל עובר ממערב לבית החולים (אין צור לעבור דרכו) ומוביל הישר לתחנת הרכבת.
 
אתה יכול להגיד שזה משרת את בת -ים באותה מידה
תחנת וולפסוון לא משרתת את חולון ,וולפסון משרת את תושבי יפו וחלק מבת ים, עמידר .
לגבי 3 מ-4 התחנות אתה צודק, אבל השאלה התייחסה
לחולון, לא לבת-ים, ולכן התייחסתי לחולון. תחנת צומת חולון לא תשרת את תושבי בת-ים, שלוש האחרות בהחלט כן.
 

חן המלך2

New member
לגבי חולון - לא תחנת רכבת אחת תהיה אלא
לא פחות מ-4 תחנות רכבת שיוכלו לשרת את תושבי העיר מכל חלקיה - צומת חולון, וולפסון, יוספטל וקוממיות. אין עוד עיר בישראל בסדר גודל כזה שיהיו לה 4 תחנות רכבת.
והרכבת
תפעל במקביל לקו הרכבת שהיה עד עכשיו לתחנת הראשונים?או שהקו הזה יבוטל?
 

חן המלך2

New member
הקו הנוכחי לתחנת הראשונים לא יבוטל.
הקו החדש ישרת את הקצה השני של העיר - מערב רשל"צ. ואילו הקו הקיים משרת את מזרח רשל"צ.
אוקיי
הקו הזה יש לו מסלול חדש לגמרי נכון?כאילו הוא לא עובר בלוד ובכל המקומות האלה,דרך איילון חולון ובת ים ישר לראשון? אולי עכשיו יהיה יותר כדאי לגור גם מסביב לתל אביב,כי לאט לאט כל הערים מסביב לתל אביב מקבלות רכבת כמו שצריך? מי שירצה להגיע נגיד לסופרלנד,לסינמה סיטי,יהיה לו עדיף לעלות על הרכבת לראשון מערב?
 

stratomaximus

New member
אוקיי
הקו הזה יש לו מסלול חדש לגמרי נכון?כאילו הוא לא עובר בלוד ובכל המקומות האלה,דרך איילון חולון ובת ים ישר לראשון? אולי עכשיו יהיה יותר כדאי לגור גם מסביב לתל אביב,כי לאט לאט כל הערים מסביב לתל אביב מקבלות רכבת כמו שצריך? מי שירצה להגיע נגיד לסופרלנד,לסינמה סיטי,יהיה לו עדיף לעלות על הרכבת לראשון מערב?
......
1. אכן מסלול חדש לגמרי ובדיוק כפי שכתבת. 2. היה גם קודם כדאי לגור מסביב לתל אביב. 3. אם הוא מגיע מתל אביב וצפונה, ואף מצפון חולון או בת ים, אז אכן עדיף לו.
 

חן המלך2

New member
......
1. אכן מסלול חדש לגמרי ובדיוק כפי שכתבת. 2. היה גם קודם כדאי לגור מסביב לתל אביב. 3. אם הוא מגיע מתל אביב וצפונה, ואף מצפון חולון או בת ים, אז אכן עדיף לו.
אם נגיד
אני מגיע מחיפה,ורוצה להגיע לסופרלנד,התחנת רכבת החדשה בראשון היא מאוד רחוקה מהסופרלנד?או שזה מרחק הליכה סביר ואפשר ללכת,שלא כמו קו 83 או 84 מה שזה לא יהיה שמוריד אותך קילומטרים משם הסינמה סיטי זה במערב ראשון?
 

easylivin

New member
אם נגיד
אני מגיע מחיפה,ורוצה להגיע לסופרלנד,התחנת רכבת החדשה בראשון היא מאוד רחוקה מהסופרלנד?או שזה מרחק הליכה סביר ואפשר ללכת,שלא כמו קו 83 או 84 מה שזה לא יהיה שמוריד אותך קילומטרים משם הסינמה סיטי זה במערב ראשון?
שאלות הכוונה שואלים רק בשירשור ההכוונה היומי
 
אם נגיד
אני מגיע מחיפה,ורוצה להגיע לסופרלנד,התחנת רכבת החדשה בראשון היא מאוד רחוקה מהסופרלנד?או שזה מרחק הליכה סביר ואפשר ללכת,שלא כמו קו 83 או 84 מה שזה לא יהיה שמוריד אותך קילומטרים משם הסינמה סיטי זה במערב ראשון?
היא לא רחוקה מהסופרלנד- אבל זה לא מרחק הליכה.
עד לסינמה סיטי זה 15-20 דקות הליכה מהתחנה.
 

לולו126

New member
באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
שאלה על קו רכבת ראשון -לציון מערב ל-ת"א
שלום ! רציתי לשאול על קו רכבת ראשון-לציון מערב חיפשתי הודעה בעיתונים על פתיחת הקו ולא מצאתי . היכן ניתן ליראות זאת? (גם לא באתר הרכבת) ואם כך מתי אמורה להיות נסיעת המבחן? והאם הקו יהיה רק עד הוד השרון? או שהוא ימשיך הלאה צפונה בלי צורך להחליף רכבות.? תודה למשיבים
 
שאלה על קו רכבת ראשון -לציון מערב ל-ת"א
שלום ! רציתי לשאול על קו רכבת ראשון-לציון מערב חיפשתי הודעה בעיתונים על פתיחת הקו ולא מצאתי . היכן ניתן ליראות זאת? (גם לא באתר הרכבת) ואם כך מתי אמורה להיות נסיעת המבחן? והאם הקו יהיה רק עד הוד השרון? או שהוא ימשיך הלאה צפונה בלי צורך להחליף רכבות.? תודה למשיבים
תשובה
הקו צפוי להפתח במוצאי שבת, 24.9.11. בסוף השבוע האחרון פורסמו מספר כתבות בעקבות גיבוש תוכנית בטיחות חדשה לרכבת ישראל ביחד עם משרד התחבורה. במסגרת מסיבת העיתונאים, לראשונה הוצהר רשמית על כך שקו ת"א - רשל"צ מערב צפוי להפתח ב 24.9.11. כרגע לא ידוע לי מתי יחלו נסיעות המבחן. הרכבות בקו יסעו מרשל"צ מערב להוד השרון וחזרה. מי שירצה לסוע צפונה, יוכל להחליף רכבת באחת מתחנות ת"א ( החלפת רכבות איננה "מילה גסה", כל עוד זה לא מצריך המתנה ממושכת מדי).
 

BMWE

New member
הסכם היסטורי ברכבת ,לא ישבתו 10 שנים
כל הכבוד לעובדים http://www.themarker.com/news/1.678016
מתוך מסיבת העיתונאים
24.9 - פתיחת הרכבת לחולון, בת ים,וראשון לציון. 18 דקות בקו לראשל"צ, 28 דקות ליבנה בפברואר 2012 - השלמת הכפלת המסילה לב"ש, 35 דקות מק"ג למרכז ת"א (שזה אומר 15 דקות מב"ש לק"ג - הצחקתם אותי)
 

Nike17

New member
מתוך מסיבת העיתונאים
24.9 - פתיחת הרכבת לחולון, בת ים,וראשון לציון. 18 דקות בקו לראשל"צ, 28 דקות ליבנה בפברואר 2012 - השלמת הכפלת המסילה לב"ש, 35 דקות מק"ג למרכז ת"א (שזה אומר 15 דקות מב"ש לק"ג - הצחקתם אותי)
ומתי אשדוד ?
 

eranfra

New member
אני מניח שהתכוונת - רבעון רביעי 2012..
ממש לא דניאל ,הרי החפיר ביבנה זה לפחות שנה וח
החפיר הוא מנהרה סגורה ופתוח לסירוגין מלמעלה באורך ק"מ וזה רציני מאד ועוד לא פינו את השטח ,ראית בעצמך , זה רק שנה וחצי והנחת המסילה זה שנתיים ,לכן התאריך הוא רבעון רביעי 2013 .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה