הסכם היסטורי ברכבת ,לא ישבתו 10 שנים

מצב
הנושא נעול.

eranfra

New member
הסכם היסטורי ברכבת ,לא ישבתו 10 שנים
כל הכבוד לעובדים http://www.themarker.com/news/1.678016
באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
 

ravkav123

New member
באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
בשעה טובה.
 

קו 415

New member
באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
יופי שפותחים את הקו
אבל מאיפה הם ישיגו עוד ציוד להפעלתו? כי כרגע לרכבת ישראל אין רזרבות, ולא ידוע לי על הגעת ציוד חדש בקרוב. אולי ד"ר רייטר יוכל לספר לנו מאיפה יש להם עוד ציוד?
 

amit1270

New member
יופי שפותחים את הקו
אבל מאיפה הם ישיגו עוד ציוד להפעלתו? כי כרגע לרכבת ישראל אין רזרבות, ולא ידוע לי על הגעת ציוד חדש בקרוב. אולי ד"ר רייטר יוכל לספר לנו מאיפה יש להם עוד ציוד?
אמורים להגיע קטרים וקרונות קומתיים חדשים
 

מענדי

New member
יופי שפותחים את הקו
אבל מאיפה הם ישיגו עוד ציוד להפעלתו? כי כרגע לרכבת ישראל אין רזרבות, ולא ידוע לי על הגעת ציוד חדש בקרוב. אולי ד"ר רייטר יוכל לספר לנו מאיפה יש להם עוד ציוד?
הפיתרון

פיתרון אפשרי למצוקת הציוד.
 

FiReBall

New member
יופי שפותחים את הקו
אבל מאיפה הם ישיגו עוד ציוד להפעלתו? כי כרגע לרכבת ישראל אין רזרבות, ולא ידוע לי על הגעת ציוד חדש בקרוב. אולי ד"ר רייטר יוכל לספר לנו מאיפה יש להם עוד ציוד?
היום בידיעות אחרונות
ישנה תמונה של פריקת 6 קרונות סימנס מספינת מסע, מתוך 33 שאמורים להגיע.
 

Geistertreiber

New member
באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
מעולללההה
 

Itzik200

New member
באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
זמן נסיעה מראשון משה דיין עד לאן ב18 דק?
 
באופן רשמי קו ת"א -מערב ראשון נפתח ב 24.9
זמן נסיעה מראשון -משה דיין יעמוד על 18 דקות . ינואר 2012 הקו יפתח עד יבנה זמן נסיעה 28 דקות . פברואר 2012 נפתח הקו הכפול עד באר שבע ב 50 דקות. מאי 2012 סיום הכפלת הקו לכפר סבא .
אם כך אפשר לערוך סיכום ביניים
של 4 הפרוייקטים שנועדו להסתיים ב-2012 ורובם נכללו בתכנית ההאצה שבין ממשלת קדימה לליכוד. 1. ת"א-ב"ש - יסתיים ב-2012, איחור של 5 שנים לעומת המועד המקורי. 2. ת"א-כ"ס - יסתיים ב-2012, איחור של 7 שנים לעומת המועד המקורי. 3. הקו המערבי - לא יסתיים ב-2012, וכנראה יסתיים ב-2013, איחור של 6 שנים לעומת המועד המקורי בתכנית החומש, וקרוב ל-60 שנה לאחר שהפרוייקט בוטל מסיבות לא ידועות (וכנראה גם לא ענייניות...) 4. מוצקין-נהריה - לא יסתיים ב-2012, לא ברור מתי יסתיים. סה"כ שני פרוייקטים גמורים, אחד חצי גמור ואחד כלל לא. בתקווה שב-2015 סיכום הביניים שלנו לגבי "נתיבי ישראל" יהיה מוצלח יותר...
 

amit1270

New member
אם כך אפשר לערוך סיכום ביניים
של 4 הפרוייקטים שנועדו להסתיים ב-2012 ורובם נכללו בתכנית ההאצה שבין ממשלת קדימה לליכוד. 1. ת"א-ב"ש - יסתיים ב-2012, איחור של 5 שנים לעומת המועד המקורי. 2. ת"א-כ"ס - יסתיים ב-2012, איחור של 7 שנים לעומת המועד המקורי. 3. הקו המערבי - לא יסתיים ב-2012, וכנראה יסתיים ב-2013, איחור של 6 שנים לעומת המועד המקורי בתכנית החומש, וקרוב ל-60 שנה לאחר שהפרוייקט בוטל מסיבות לא ידועות (וכנראה גם לא ענייניות...) 4. מוצקין-נהריה - לא יסתיים ב-2012, לא ברור מתי יסתיים. סה"כ שני פרוייקטים גמורים, אחד חצי גמור ואחד כלל לא. בתקווה שב-2015 סיכום הביניים שלנו לגבי "נתיבי ישראל" יהיה מוצלח יותר...
למה מוצקין-נהריה לא יסתיים ב-2012?
 
למה מוצקין-נהריה לא יסתיים ב-2012?
אני מסתמך על דיווחי חברינו מהצפון
ובראשם פרופ' מלינג כמובן. נראה שיש עבודה רבה מדי (הן בעכו והן בנהריה) שלא תידחס ל-16.5 חודשים. קשה לומר מה בדיוק קרה עם הפרוייקט הזה, משהו בדומה להכפלת הקו לכ"ס.
 

amit1270

New member
אני מסתמך על דיווחי חברינו מהצפון
ובראשם פרופ' מלינג כמובן. נראה שיש עבודה רבה מדי (הן בעכו והן בנהריה) שלא תידחס ל-16.5 חודשים. קשה לומר מה בדיוק קרה עם הפרוייקט הזה, משהו בדומה להכפלת הקו לכ"ס.
מדיווחי הפרופ' נראה שיש שם התקדמות לא רעה
 
מדיווחי הפרופ' נראה שיש שם התקדמות לא רעה
נכון מאד
אך לא כזאת שתאפשר סיום הפרוייקט עד דצמבר 12'. באיזור עכו יש בעיות חמורות שמזכירות במידה מסויימת את בעיות רמלה הזכורות לרע. הירוקים המזוייפים עושים גם שם נזק, והצדיקים של אתרא קדישא מחבלים גם שם. באיזור נהריה העבודות בשלב התחלתי ועוד ארוכה הדרך....
 

easylivin

New member
נכון מאד
אך לא כזאת שתאפשר סיום הפרוייקט עד דצמבר 12'. באיזור עכו יש בעיות חמורות שמזכירות במידה מסויימת את בעיות רמלה הזכורות לרע. הירוקים המזוייפים עושים גם שם נזק, והצדיקים של אתרא קדישא מחבלים גם שם. באיזור נהריה העבודות בשלב התחלתי ועוד ארוכה הדרך....
חשוב לזכור ולהפריד בין שני פרוייקטים שונים
בנהריה: הראשון - הכפלת המסילה בין נעמן לנהריה, שבאמת יכולה וצריכה להסתיים ב-2012 (כל הבעיות הקשות שציינת אמורות כבר להיות מאחורינו); והשני - שדרוג תחנת נהריה שאינו חלק מההכפלה הזו, ואכן אין שום סיכוי שיסתיים לפני 2013.
 
חשוב לזכור ולהפריד בין שני פרוייקטים שונים
בנהריה: הראשון - הכפלת המסילה בין נעמן לנהריה, שבאמת יכולה וצריכה להסתיים ב-2012 (כל הבעיות הקשות שציינת אמורות כבר להיות מאחורינו); והשני - שדרוג תחנת נהריה שאינו חלק מההכפלה הזו, ואכן אין שום סיכוי שיסתיים לפני 2013.
"אמורות"
 

בועז ל

New member
נכון מאד
אך לא כזאת שתאפשר סיום הפרוייקט עד דצמבר 12'. באיזור עכו יש בעיות חמורות שמזכירות במידה מסויימת את בעיות רמלה הזכורות לרע. הירוקים המזוייפים עושים גם שם נזק, והצדיקים של אתרא קדישא מחבלים גם שם. באיזור נהריה העבודות בשלב התחלתי ועוד ארוכה הדרך....
טוב שכתבת "במידה מסוימת". שום פרויקט של
הרכבת לא משתווה בבעיותיו ובמורכבותו לקטע רמלוד.
 
טוב שכתבת "במידה מסוימת". שום פרויקט של
הרכבת לא משתווה בבעיותיו ובמורכבותו לקטע רמלוד.
מי כמוני יודע
הרי אני זה שכבר לפני 5 שנים חזה כאן את הבעיות ברמלוד בעוד כולם צהלו על הכפלת הקו לב"ש שאוטוטו מסתיימת... עוד "אוטוטו" כזה ואבדנו!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה