אהבתי יותר את השם סיאם...
L lemner40 Well-known member 3/6/26 #2 נכתב ע"י מומחה לקנונית הסדר העולמי: אהבתי יותר את השם סיאם... לחץ כדי להרחיב... אז אתה הולך 1. להוציא דרכון 2, ולהוציא כרטיס אשראי 3. ולקנות סמארטפון 4. להתרחץ 5 . ולטוס לתאילנד ?
נכתב ע"י מומחה לקנונית הסדר העולמי: אהבתי יותר את השם סיאם... לחץ כדי להרחיב... אז אתה הולך 1. להוציא דרכון 2, ולהוציא כרטיס אשראי 3. ולקנות סמארטפון 4. להתרחץ 5 . ולטוס לתאילנד ?
מומחה לקנונית הסדר העולמי Well-known member 3/6/26 #3 נכתב ע"י lemner40: אז אתה הולך 1. להוציא דרכון 2, ולהוציא כרטיס אשראי 3. ולקנות סמארטפון 4. להתרחץ 5 . ולטוס לתאילנד ? לחץ כדי להרחיב... אם הם משנים חזרה
נכתב ע"י lemner40: אז אתה הולך 1. להוציא דרכון 2, ולהוציא כרטיס אשראי 3. ולקנות סמארטפון 4. להתרחץ 5 . ולטוס לתאילנד ? לחץ כדי להרחיב... אם הם משנים חזרה
L lemner40 Well-known member 3/6/26 #4 נכתב ע"י מומחה לקנונית הסדר העולמי: אם הם משנים חזרה לחץ כדי להרחיב... מה זה המשפט המטומטם אהבתי את סיאם יותר מתי ? זה אומר שאתה היום אוהב יותר את תאילנד
נכתב ע"י מומחה לקנונית הסדר העולמי: אם הם משנים חזרה לחץ כדי להרחיב... מה זה המשפט המטומטם אהבתי את סיאם יותר מתי ? זה אומר שאתה היום אוהב יותר את תאילנד