הסיפור הראשון שלי -חלק א מפרק 1 "הת

ourway

New member
הסיפור הראשון שלי -חלק א מפרק 1 "הת

"התפוח הרקוב של החברה" פרק 1 הייתי הילדה שבדיוק מתאימה לסטטיסטיקה,חיה בעוני בשכונה מוזנחת בדרום תל אביב להורים נרקומנים. נולדתי בטעות אף אחד לא רצה בי, מהרגע שנולדתי הם ניסו להיפטר ממני: אם זה בחנק אם זה במכות רצח ,לא משנה מה הייתה השיטה הייתה לה רק מטרה אחד לראות אותי מתה. אבל כנראה בורכתי ב"מזל" תמיד איכשהו נשארתי בחיים. סיפורי חיי נראה כמו לקוח מסרט דמיוני אבל הוא אמיתי: מגיל 3 הייתי נודדת ברחובות מחפשת אוכל ואם הייתי מוצאת אוכל ובן אדם מסכן ריחם עלי והיה נותן לי הוא לא היה נשאר אצלי הרבה זמן,הורי כבר היו לוקחים ממני או שהיו מוכרים אותו בתמורה לסם או שהיו אוכלים אותו בלי להשאיר לי אפילו פירור. בגיל 5 מתו הורי ממנת יתר, לא הרגשת אפילו טיפת חמלה אלא להפך שמחתי שאין מי שייקח לי תאוכל. הוכנסתי לפנימייה לבנות בגלל שהיתי הקטנה רוב האנשים פינקו אותי וזה הכעיס מאוד תבנות ויום אחד הם החליטו שהם מעיפות אותי וכך היה הם האימו עלי שאם לא אעזוב מרצון הם יפעילו כוח.אז החלטתי לעזוב ברחתי לרחוב המקום שממנו באתי
 

ourway

New member
בבקשה תגיבו אני חייבת לדעת אם יש טע

אני חייבת לטעת אם יש טעם להמשיך אותו
 

dont worry

New member
../images/Emo42.gif

לא אהבתי. הכתיבה פשטנית. חסרים לי מאוד תיאורים. הכל רץ מהר מאוד, כאילו שאת\ה רוצה להעביר כמה שיותר מידע בכמה שפחות מילים. התוכן גם לא מאוד מקורי, ילדה ענייה, חיים קשים, הורים מתעללים, הורים מתו, חשבה שיהיה יותר טוב, טעתה.
 
תגובה

כמו שכבר אמרתי, יש לך המון בעיות עם פיסוק. בקובץ המצורף יש תיקונים, לא רק לגבי פיסוק. חוץ מזה, אחרי סימני פיסוק צריך לשים רווח. הפרק קצר מידי. הוא יכול להיות הקדמה. הסיפור יכול להיות טוב, אני באמת לא יודעת, זו רק ההתחלה. אבל זה יכול להיות בסיס מעולה.
 
למעלה