הסטוריה של איחזור מידע- פרבר

הסטוריה של איחזור מידע- פרבר

לא הייתי כל השנה בקורס. יש לי חומר ממשהי שהיתה בקורס שנה שעברה. אתם חושבים שמשהו השתנה?או שאני יכולה לסמוך על החומר הזה? מה היא אמרה לגבי המבחן? יש מאמרים? בבקשה!!!
 

g i g o

New member
אז ככה

לא שאני הייתי כול השנה. היא תתן שאלה על מאמרו של בוש AS WE MAY THINK אותו ניתן למצוא בחינם ברשת. היא תיתן כנראה שאלה על פרוייקט השו"ת. יהיו 4 מתוך 5 שאלות וזה כולל מושגים. זהו. עוד לא התחלתי ללמוד לזה.
 

batamig

New member
הנה המאמר

http://64.233.183.104/search?q=cache:cRx2Jm7QxAgJ:www.cs.unibo.it/~cianca/wwwpages/dd/bush.pdf+%22Bush%22+%22*+we+may+think%22&hl=en
 

batamig

New member
Vannevar Bush

אני סיכמתי באנגלית אבל זה באמת רק כמה שורות. הוא בעצם אומר - "עכשיו" (זה היה אחרי מלחמת העולם 2) שכל מי שעבד בכלי נשק, צריכים לפנות למשהו טוב - איך להתגבר על הכמות של מידע שתמיד גודל. כי אין אפשרות להשתמש במידע אם אין דרך לאיחזור ואירגון. " A record, if it is to be useful to science, must be extended, stored and consulted. " יש יותר מדי מידע, ואין מספיק מיפתוח. אז הוא מדבר על מה שהוא קורא ה"memex" שזה איזה סוג של מחשב פרטי, אבל בצורה עתיקה. Prime action of use is selection – if he cant get at it to decide what to use, its not good. זה בעצם המאמר - במבחן בטח אפשר לb.s. עליו.
 

chayahd99

New member
../images/Emo26.gifהמאמר באתר חומרי הלימוד

תחפשו טוב כי יש גם גרסה מתורגמת לעברית.
 
למעלה