סיכום סופ"ש
סוף השבוע התחיל בצורה מוזרה ביותר. חברה שלא הייתי איתה בקשר שנים רבות (רק בחודשים האחרונים התחברנו דרך פייסבוק אבל לא נפגשנו ואפילו לא דיברנו בטלפון) התקשרה אליי. היא מאושפזת באיכילוב, אחרי אירוע מוחי. מקרה שעורר אצלי המון רגשות מעורבים. וככה יצא שאת הפגישה הראשונה שלנו אחרי אולי 9 שנים שלא נפגשנו, עשינו בבית חולים, כשהגעתי מאוחר יותר לבקר אותה. במהלך השבת רוב הזמן השתעממתי אך הספקתי לעשות דברים שרציתי, כמו לנקות ולבשל. אתמול בערב הייתה הרצאה מעניינת ומעוררת השראה במרכז ליוגה. זהו, שיהיה שבוע נהדר (וקצר).