הסופה הטרופית "פלורנס" הפכה להוריקן

nate72

New member
הסופה הטרופית "פלורנס" הפכה להוריקן

הסופה הטרופית "פלורנס" הפכה להוריקן באוקיינוס האטלנטי יום שלישי, 5 בספטמבר 2006, 17:58 מאת: רויטרס הסופה הטרופית השישית באוקיינוס האטלנטי, פלורנס, הפכה להוריקן והיא נעה לכיוון ארה"ב. מרכז ההוריקנים הבינלאומי הודיע כי היא נעה במהירות של 19 קמ"ש.
 

assafp27

New member
היא מוגדרת כסופה טרופית ולא הוריקן.

מהירות הרוח כ-50 קמ"ש.
 

tcu6

New member
רוח ממוצעת נכון ל3UTC רק 40 קשר,

לכן היא רק סערה טרופית. המודלים צופים אפשרות שתתחזק ל עוצמה של הוריקאן בעוד כיומיים. ההנחה מבוססת על כך שהאפיק העמוק ברום המצוי ממערב לה ינוע בכיון דר-מע ויאפשר את הפסקת הגזירות הרוח הדר-מע המונעות את ההתחזקות. עדיין לא ניתן להבחין במרכז הסערה, מרכז הסערה הפעם רחב-מארוך בכיוון צפ-מז לדר-מע. המרכז המדוייק מצוי דר-מע למרכז הפעילות הציקלונית. לחץ מוערך במרכז ב1003 מב.
 

tcu6

New member
הסופה הטרופית פלורנס ממשיכה להציק ל

חזאים. לפלורנס עדין לא נמצא מרכז הסערה, יש 3 מוקדים אבל אין וודאות לגבי מי מהם הוא המרכז. כתוצאה מכך המסלול החזוי פחות מדוייק ולא ברור מה הכיוון שבו היא ממש נעה. הוחלט על כיוון כללי צפ-מערב. גם קביעת עוצמת הרוחות היא בעיתית, ומוערכת על ידי הצוות כ45 קשר. כמו כן העננים חסרי צורה אפוינית לסערות אלו. החזאים מעריכים שהסערה תתחזק בימים הקרובים מאחר גזירות הרוח צפויות להפסק עם נדידת אפיק הרום מערבה מהסערה. לדעתם עשויה להתחזק לעוצמה של הוריאקן דרגה 3+, אבל מסייגים זאת בחוסר הדיוק שיש בחיזוי העוצמה החל מהיום השלישי. המסלול הצפוי כרגע מראה על עליה צפונה הרבה לפני חופי ארה"ב.
 

יצחק ד

New member
לפי החזאים:תעבור ממזרח לארה"ב

ותפגע בחופי קנדה המזרחיים. לדעתי מוקדם עדיין לקבוע, הכל אפשרי, כולל פגיעה רצינית בחופי מזרח ארה"ב. נראה לי שתוך 36 שעות התמונה תתבהר יותר. בכל מקרה מירב הסיכויים שיהפוך להוריקן רב עוצמה(לפחות דרגה 3).
 

tcu6

New member
הנה המסלול החזוי מעידכון האחרון

משעה 15UTC. בשלב זה התחזקות הסערה הינה איטית בשל גזירות רוח, הצפויות כמעט להעלם (רק 5 קשר) בעוד כ36-48 שעות ואז היא עשויה להתחזק במהירות. טמפ הים היא כ29 מעלות. לדעתי היא תעלם בתוך משולש ברמודה
.
 

Fertilizer

New member
יש אתר שבו ניתן לראות עדכון

יש אתר שבו ניתן לראות עדכון שבו ניתן לראות עידכון און ליין?
 

Fertilizer

New member
כעבור 36 שעות

יש צפי , מתי היא תפגע בארה"ב, ובאיזה עוצמה זה יגיע?
 
למעלה