הסופה בת"א עוד מתחזקת.כרגע נשמעים

amir1971

New member
הסופה בת"א עוד מתחזקת.כרגע נשמעים

רעמים אדירים, לא עוברת אפילו שנייה מהופעת הברק. זה מדהים
 
למעלה