הסופה בת"א עוד מתחזקת.כרגע נשמעים רעמים אדירים, לא עוברת אפילו שנייה מהופעת הברק. זה מדהים
A amir1971 New member 21/1/03 #1 הסופה בת"א עוד מתחזקת.כרגע נשמעים רעמים אדירים, לא עוברת אפילו שנייה מהופעת הברק. זה מדהים