הסוף של אוטובוסי ליילנד

מצב
הנושא נעול.
הסוף של אוטובוסי ליילנד

הסוף של אוטובוסי ליילנד
בשרשור הענק (מדי לטעמי) שאלו מה היה סופה של חטיבת האוטובוסים של ליילנד. ובכן כמו שאמר שטיפלמן היא נבלעה על יד וולוו. הסיפור מתחיל בשנת 1981 כשליילנד חולקה לשתי חטיבות: משאיות ואוטובוסים. בשנת 1986 חטיבת האוטובוסים נרכשה על ידי קבוצת מנהלים אבל הם לא יכלו לשאת בנטל ולאחר קצת יותר משנתיים נרכשה החטיבה בשנת 1988 על ידי וולוו. באותו זמן החטיבה ייצרה ארבעה סוגי אוטובוסים: טייגר רויאל טייגר לינקס אלה היו אוטובוסים חד קומתיים חדישים ומשוכללים שייצורם הופסק מיד על ידי וולוו לטובת ה B10M היותר פשוט וזול לייצור. רק האולימפיאן הדו דומתי שרד על קווי הייצור, בתחילה במפעל ליילנד בליילנד (השם המקורי הוא נגזרת מהמקום בו היה המפעל). לאחר מכן הועבר הייצור למפעל וולוו במקום אחר באנגליה ובשנת 1993 הוכנסו בו מיכלולים רבים של וולוו והוא נקרא וולוו אולימפיאן. האולימפיאן בתמונה היה אוטובוס הדגמות של ליילנד וזכה לשרת בסינגפור. הוא חזר לאנגליה ונמכר לשירות האוטובוסים העירוני של אוקספורד. לאחר שירות שבע עלילות ומרחקים הוא הועבר לשימור.
 

ארזS

New member
תודה על המידע

הסוף של אוטובוסי ליילנד
בשרשור הענק (מדי לטעמי) שאלו מה היה סופה של חטיבת האוטובוסים של ליילנד. ובכן כמו שאמר שטיפלמן היא נבלעה על יד וולוו. הסיפור מתחיל בשנת 1981 כשליילנד חולקה לשתי חטיבות: משאיות ואוטובוסים. בשנת 1986 חטיבת האוטובוסים נרכשה על ידי קבוצת מנהלים אבל הם לא יכלו לשאת בנטל ולאחר קצת יותר משנתיים נרכשה החטיבה בשנת 1988 על ידי וולוו. באותו זמן החטיבה ייצרה ארבעה סוגי אוטובוסים: טייגר רויאל טייגר לינקס אלה היו אוטובוסים חד קומתיים חדישים ומשוכללים שייצורם הופסק מיד על ידי וולוו לטובת ה B10M היותר פשוט וזול לייצור. רק האולימפיאן הדו דומתי שרד על קווי הייצור, בתחילה במפעל ליילנד בליילנד (השם המקורי הוא נגזרת מהמקום בו היה המפעל). לאחר מכן הועבר הייצור למפעל וולוו במקום אחר באנגליה ובשנת 1993 הוכנסו בו מיכלולים רבים של וולוו והוא נקרא וולוו אולימפיאן. האולימפיאן בתמונה היה אוטובוס הדגמות של ליילנד וזכה לשרת בסינגפור. הוא חזר לאנגליה ונמכר לשירות האוטובוסים העירוני של אוקספורד. לאחר שירות שבע עלילות ומרחקים הוא הועבר לשימור.
תודה על המידע
והאמת ? גם לי השירשור "שלי" נראה כבר ארוך מידי... אבל כל הזמן מוסיפים שם תגובות ועוד תגובות...
 

oren*

New member
תודה בני, הוכנס כמאמר לפורום ../images/Emo70.gif

הסוף של אוטובוסי ליילנד
בשרשור הענק (מדי לטעמי) שאלו מה היה סופה של חטיבת האוטובוסים של ליילנד. ובכן כמו שאמר שטיפלמן היא נבלעה על יד וולוו. הסיפור מתחיל בשנת 1981 כשליילנד חולקה לשתי חטיבות: משאיות ואוטובוסים. בשנת 1986 חטיבת האוטובוסים נרכשה על ידי קבוצת מנהלים אבל הם לא יכלו לשאת בנטל ולאחר קצת יותר משנתיים נרכשה החטיבה בשנת 1988 על ידי וולוו. באותו זמן החטיבה ייצרה ארבעה סוגי אוטובוסים: טייגר רויאל טייגר לינקס אלה היו אוטובוסים חד קומתיים חדישים ומשוכללים שייצורם הופסק מיד על ידי וולוו לטובת ה B10M היותר פשוט וזול לייצור. רק האולימפיאן הדו דומתי שרד על קווי הייצור, בתחילה במפעל ליילנד בליילנד (השם המקורי הוא נגזרת מהמקום בו היה המפעל). לאחר מכן הועבר הייצור למפעל וולוו במקום אחר באנגליה ובשנת 1993 הוכנסו בו מיכלולים רבים של וולוו והוא נקרא וולוו אולימפיאן. האולימפיאן בתמונה היה אוטובוס הדגמות של ליילנד וזכה לשרת בסינגפור. הוא חזר לאנגליה ונמכר לשירות האוטובוסים העירוני של אוקספורד. לאחר שירות שבע עלילות ומרחקים הוא הועבר לשימור.
תודה בני, הוכנס כמאמר לפורום

זה המקום להזכיר לכם, שאתם מוזמנים להמליץ על הודעות או מאמרים שלדעתכם מתאימים להיכנס באופן קבוע לתכנים בפורום. כמו גם רעיונות לסקרים חדשים, קישורים לאתרים וכל הצעה אחרת. לקריאת המאמר
 

ה דרומי

New member
שאלה האם ישנה אפשרות לארח

הסוף של אוטובוסי ליילנד
בשרשור הענק (מדי לטעמי) שאלו מה היה סופה של חטיבת האוטובוסים של ליילנד. ובכן כמו שאמר שטיפלמן היא נבלעה על יד וולוו. הסיפור מתחיל בשנת 1981 כשליילנד חולקה לשתי חטיבות: משאיות ואוטובוסים. בשנת 1986 חטיבת האוטובוסים נרכשה על ידי קבוצת מנהלים אבל הם לא יכלו לשאת בנטל ולאחר קצת יותר משנתיים נרכשה החטיבה בשנת 1988 על ידי וולוו. באותו זמן החטיבה ייצרה ארבעה סוגי אוטובוסים: טייגר רויאל טייגר לינקס אלה היו אוטובוסים חד קומתיים חדישים ומשוכללים שייצורם הופסק מיד על ידי וולוו לטובת ה B10M היותר פשוט וזול לייצור. רק האולימפיאן הדו דומתי שרד על קווי הייצור, בתחילה במפעל ליילנד בליילנד (השם המקורי הוא נגזרת מהמקום בו היה המפעל). לאחר מכן הועבר הייצור למפעל וולוו במקום אחר באנגליה ובשנת 1993 הוכנסו בו מיכלולים רבים של וולוו והוא נקרא וולוו אולימפיאן. האולימפיאן בתמונה היה אוטובוס הדגמות של ליילנד וזכה לשרת בסינגפור. הוא חזר לאנגליה ונמכר לשירות האוטובוסים העירוני של אוקספורד. לאחר שירות שבע עלילות ומרחקים הוא הועבר לשימור.
שאלה האם ישנה אפשרות לארח
כאן איזה ממחה או מבין עניין נגיד למשל על נתב"ג 2000? {מטוסים כזה?} או על רכבות או על אוטובוסים? ישנה אפשרות למצוא? משהו כזה? ולהזמין אותו לתארח ושיענה על שאלות הגולשים?.
 

ה דרומי

New member
../images/Emo52.gif מומחה.

שאלה האם ישנה אפשרות לארח
כאן איזה ממחה או מבין עניין נגיד למשל על נתב"ג 2000? {מטוסים כזה?} או על רכבות או על אוטובוסים? ישנה אפשרות למצוא? משהו כזה? ולהזמין אותו לתארח ושיענה על שאלות הגולשים?.
מומחה.
 

yblumann

New member
End of the Leyland/Volvo line

הסוף של אוטובוסי ליילנד
בשרשור הענק (מדי לטעמי) שאלו מה היה סופה של חטיבת האוטובוסים של ליילנד. ובכן כמו שאמר שטיפלמן היא נבלעה על יד וולוו. הסיפור מתחיל בשנת 1981 כשליילנד חולקה לשתי חטיבות: משאיות ואוטובוסים. בשנת 1986 חטיבת האוטובוסים נרכשה על ידי קבוצת מנהלים אבל הם לא יכלו לשאת בנטל ולאחר קצת יותר משנתיים נרכשה החטיבה בשנת 1988 על ידי וולוו. באותו זמן החטיבה ייצרה ארבעה סוגי אוטובוסים: טייגר רויאל טייגר לינקס אלה היו אוטובוסים חד קומתיים חדישים ומשוכללים שייצורם הופסק מיד על ידי וולוו לטובת ה B10M היותר פשוט וזול לייצור. רק האולימפיאן הדו דומתי שרד על קווי הייצור, בתחילה במפעל ליילנד בליילנד (השם המקורי הוא נגזרת מהמקום בו היה המפעל). לאחר מכן הועבר הייצור למפעל וולוו במקום אחר באנגליה ובשנת 1993 הוכנסו בו מיכלולים רבים של וולוו והוא נקרא וולוו אולימפיאן. האולימפיאן בתמונה היה אוטובוס הדגמות של ליילנד וזכה לשרת בסינגפור. הוא חזר לאנגליה ונמכר לשירות האוטובוסים העירוני של אוקספורד. לאחר שירות שבע עלילות ומרחקים הוא הועבר לשימור.
End of the Leyland/Volvo line
The Volvo Olympian production ceased in 1999, and the very last batch of those can be seen in First London route 83, but not for long! The reason for their demise is the new European standard of Low Floor buses. Nowadays bus chassis are not made in the UK any more but in Poland. There is a low floor version [well, it's not a 'real' low floor bus!] in service in Hong Kong which was marketed as Super Olympians till this year. a new chassis B9TL was delivered to Hong Kong only this month! The Olympian or Volvo Olympian was marketed in the UK as a 10m or 10m long version. In HK and Singapore, a 3 axle model of 10.6m 11m and 12m long were also sold. There are non air cond and full air cond models over there. The Far East models were bodies with Alexandre bodies. There were many bus body manufacturers to body the chassis@ Leyland's own ECW body [like in the photo], Alexandre, East Lancs and Norhtern Counties are the main ones. The single deck Lynx replaces the famous Leyland National- which was well known as a bus that was designed by a committee. But what did kill off the Lynx and also lead to poor sales of the Volvo B10M was the appearance of the Dennis dart in 1987. This type - and it's low floor model sold well over 5000 units in the UK- the most successful bus model in the Uk. The dennis dart is the best single deck low floor Chassis designed - and is far more superior to the similar products offered by MAN or Mercedes. LLet me stress again- the dennis dart is a mini/medium/ bus . It comes in lengths of 8.8m 9.3m 10.1m 10.7m. The 11.3m model is really a bus- and has not been selling very well. It is really has a low entrance and you step from the pavement to the bus, there are wide doors allowing prams and wheelchair to be rolled onto the bus. On figures of fuel consumption costs, maintance and the like the dart outperform any Volvo Man products. Volvo Man Mercedes do not have comaprable products unfortuantely. The Mans in service with Dan [50xx] are tall vehicles and not low profile vehicles. In London there are 7800 buses in service. There are hardly any volvo single decks in service. Regards Yoram.
 
והנה הדניס דארט שיורם מזכיר

End of the Leyland/Volvo line
The Volvo Olympian production ceased in 1999, and the very last batch of those can be seen in First London route 83, but not for long! The reason for their demise is the new European standard of Low Floor buses. Nowadays bus chassis are not made in the UK any more but in Poland. There is a low floor version [well, it's not a 'real' low floor bus!] in service in Hong Kong which was marketed as Super Olympians till this year. a new chassis B9TL was delivered to Hong Kong only this month! The Olympian or Volvo Olympian was marketed in the UK as a 10m or 10m long version. In HK and Singapore, a 3 axle model of 10.6m 11m and 12m long were also sold. There are non air cond and full air cond models over there. The Far East models were bodies with Alexandre bodies. There were many bus body manufacturers to body the chassis@ Leyland's own ECW body [like in the photo], Alexandre, East Lancs and Norhtern Counties are the main ones. The single deck Lynx replaces the famous Leyland National- which was well known as a bus that was designed by a committee. But what did kill off the Lynx and also lead to poor sales of the Volvo B10M was the appearance of the Dennis dart in 1987. This type - and it's low floor model sold well over 5000 units in the UK- the most successful bus model in the Uk. The dennis dart is the best single deck low floor Chassis designed - and is far more superior to the similar products offered by MAN or Mercedes. LLet me stress again- the dennis dart is a mini/medium/ bus . It comes in lengths of 8.8m 9.3m 10.1m 10.7m. The 11.3m model is really a bus- and has not been selling very well. It is really has a low entrance and you step from the pavement to the bus, there are wide doors allowing prams and wheelchair to be rolled onto the bus. On figures of fuel consumption costs, maintance and the like the dart outperform any Volvo Man products. Volvo Man Mercedes do not have comaprable products unfortuantely. The Mans in service with Dan [50xx] are tall vehicles and not low profile vehicles. In London there are 7800 buses in service. There are hardly any volvo single decks in service. Regards Yoram.
והנה הדניס דארט שיורם מזכיר
הרכב עם מרכב תוצרת "פלקסטון"
 
לא לילנד

הוא תוצרת לילנד ?
לא לילנד
האם לא קראתם בעיון את מה שיורם כתב? דניס היא חברה אנגלית שמייצרת משאיות ואוטובוסים וכן רכבי הצלה. יורם כתב שהדארט הוא האוטובוס האנגלי המוצלח האחרון והוא דחק את וולוו משוק האוטובוסים החד קומתיים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה