הסוף לפקקים במפגש הכבישים 20/5?

  • פותח הנושא nagu
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

nagu

New member
הסוף לפקקים במפגש הכבישים 20/5?

הסוף לפקקים במפגש הכבישים 20/5?
 

OMER G17

New member
יופי..זה חדש אבל?

הסוף לפקקים במפגש הכבישים 20/5?
יופי..זה חדש אבל?
אגב מה אתם אומרים על ההתבטאויות שהיו לסגור את חברת נתיבי איילון כדי שלא תחפש פרוייקטים בכוח?
 
אני מוכן שיעשו הסבה מקצועית

יופי..זה חדש אבל?
אגב מה אתם אומרים על ההתבטאויות שהיו לסגור את חברת נתיבי איילון כדי שלא תחפש פרוייקטים בכוח?
אני מוכן שיעשו הסבה מקצועית
וייכנסו לפעילות בתחום התחבורה המסילתית.
 
אני חושב שהם פולים גם בתחום הזה...

אני מוכן שיעשו הסבה מקצועית
וייכנסו לפעילות בתחום התחבורה המסילתית.
אני חושב שהם פולים גם בתחום הזה...
כמו פינוי מקום למסילה באיילון... וכל נושא המסלולים המיוחדים לאוטובוסים בגוש דן.
 
לא יזיק אם יכשירו עצמם לפרופיל גבוה

אני חושב שהם פולים גם בתחום הזה...
כמו פינוי מקום למסילה באיילון... וכל נושא המסלולים המיוחדים לאוטובוסים בגוש דן.
לא יזיק אם יכשירו עצמם לפרופיל גבוה
יותר, מבחינת היכולת לקבל בעלות על כל החבילה של תכנון, בינוי, ותפעול תשתיות מסילתיות.
 
בחיים לא יסגרו אותה...

יופי..זה חדש אבל?
אגב מה אתם אומרים על ההתבטאויות שהיו לסגור את חברת נתיבי איילון כדי שלא תחפש פרוייקטים בכוח?
בחיים לא יסגרו אותה...
מהרבה סיבות העיקרית שבהם שיש להם פרוייקטים מתוכננים ל5 שנים הבאות. וגם אני לא רואה מצב שאין להם מה לעשות תמיד יצתרכו לשפץ לפתח את נושא התחבורה כנראה שהם באמת יעבירו גם את מרכז הפעילות שלהם בנוגע לתשתיות התח"ץ
 

luckydude

Active member
כמדומני שיש שם איזה קיוסק בלתי חוקי

הסוף לפקקים במפגש הכבישים 20/5?
כמדומני שיש שם איזה קיוסק בלתי חוקי
שתוקע חלק מהעבודות החשובות שם. טוען שהבנייה תגרום לו להפסדים.
 

Azazel

New member
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

הסוף לפקקים במפגש הכבישים 20/5?
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הסוף לבושה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה