יופי..זה חדש אבל?הסוף לפקקים במפגש הכבישים 20/5?
אני מוכן שיעשו הסבה מקצועיתיופי..זה חדש אבל?
אגב מה אתם אומרים על ההתבטאויות שהיו לסגור את חברת נתיבי איילון כדי שלא תחפש פרוייקטים בכוח?
אני חושב שהם פולים גם בתחום הזה...אני מוכן שיעשו הסבה מקצועית
וייכנסו לפעילות בתחום התחבורה המסילתית.
פולים=פועליםאני חושב שהם פולים גם בתחום הזה...
כמו פינוי מקום למסילה באיילון... וכל נושא המסלולים המיוחדים לאוטובוסים בגוש דן.
לא יזיק אם יכשירו עצמם לפרופיל גבוהאני חושב שהם פולים גם בתחום הזה...
כמו פינוי מקום למסילה באיילון... וכל נושא המסלולים המיוחדים לאוטובוסים בגוש דן.
בחיים לא יסגרו אותה...יופי..זה חדש אבל?
אגב מה אתם אומרים על ההתבטאויות שהיו לסגור את חברת נתיבי איילון כדי שלא תחפש פרוייקטים בכוח?
כמדומני שיש שם איזה קיוסק בלתי חוקיהסוף לפקקים במפגש הכבישים 20/5?
אולי שלוחה של הגזלן מבר לב!כמדומני שיש שם איזה קיוסק בלתי חוקי
שתוקע חלק מהעבודות החשובות שם. טוען שהבנייה תגרום לו להפסדים.
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הסוף לפקקים במפגש הכבישים 20/5?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.