הסוף המכריע

הסוף המכריע

זהו, מחר בשעה 12:00 אני אמורה לעבור בדיקת MRI למוחו הקטן של ליעוז. הרבה שיכנועים רבים הייתי צריכה לקבל והגיע להחלטה לערוך את הבדיקה הזו ועל כך תעיד לכם גם חברתי היקרה שאין כמותה ואין עוד חברות ותמיכה כמו שלה, "שלי 34". גם היא היתה מיני רבים אשר ניסו ואפילו קצת שכנעו אותי לערוך את הבדיקה המטופשת הזו. אני מפחדת, אני מפחדת מאוד הן מכל תהליך הבדיקה, כמה זמן יהא? האם יעמדו במילתם ויכניסו אותי למכונה בצורה הפוכה כפי שהבטיחו לי? אך הפחד הגדול שלי הוא שבין היתר יבדקו לי גם דברים אחרים על הדרך, כגון את הרחם וסביבתה. אתן רואות, אמרתי לכן שאני משוגעת או בדרך להשתגע. גם "שלי 34" החמודה, הסבירה לי כי אך ורק את מוחו של ליעוז יבדקו לצורך הבחנה מדוייקת יותר וכי לא מעניין אותם שום דבר מעבר לזה. כמובן שלאור הפחד הזה, ויתרתי ויתור מוחלט על בדיקת MRI של המוח שלי, כי לכו תדעו חס וחלילה מה ימצאו לי בדרך. אז זהו, הצלחתן לשכנע אותי ואני מרגישה כי את הבדיקה אני עושה אך ורק לסביבה ולא לי, רק לסביבה, למשפחתי התומכת וכמובן לבעלי. אז בכל אופן אחזיקו לי אצבעות מחר, אני מקווה שאכן הבדיקה תעבור מהר, כ- 30-35 דקות לערך ולא מעבר לזה. ולמרות כל הפסימיות שלי אחזיקו לי אצבעות והתפללו עבורי מכל קצה שבו אתן נמצאות. חישבו עלי בשעה 12:00 מחר, יום ג', 19.10.2004. אפרופו, רק היום נוכחתי לציון התאריך, 18.10.2004, בדיוק לפני 11 חודשים, ב- 18.11.2003, איבדתי את בתי בכורתי, בלידה מוקדמת, שבוע 26+4, עקב אותם מימצאים שניתגלו לליעוז. תיראו איזה גורל, איך הגלגל אכן עגול ופעם אתה למעלה ופעם אתה למטה, רק שמשום מה אצלי הגלגל חורק מחלודה וכבר שנה שלמה שאני למטה, לא מצליחה להגיע למעלה.
 

2קשת

New member
אני חושבת עלייך הרבה

ותהיי בליבי גם מחר בצהריים! מחזיקה אצבעות שייצא טוב מהבדיקה הזו.
 

happy

New member
אני מחזיקה לך חזק חזק אצבעות

מתפללת שהגלגל יסתובב מחר ותגלי את עצמך למעלה. תעדכני אותנו
 

שלי34

New member
חניתה יקירתי

אני כמובן מצטרפת להחזקת האצבעות חזק חזק מחר יום שלישי- כבר מהבוקר אחשוב עלייך ואשלח חיזוקים ותקוות!! ה
בות של כל הבנות כאן איתך חיבוק גדול גדול מכל ליבי
 

ענתש

New member
אחשוב עלייך כבר מעכשיו.

שתעברי את הבדיקה הכי בקלות שאת יכולה. מחזיקה אצבעות.
 

נייטי

New member
יקרה - אחשוב עליך כל היום ולמרות

הפאסימיות שבך - אותי התקווה לא עוזבת. שלחתי לך מסר - אם תזדקקי - אל תהססי לצור קשר. מתפללת בשבילך הכי חזק שיש.
 

sipi1

New member
מתפללת להצלחת הבדיקה

שתעבור לך בקלות, שהתוצאות יהיו ברורות, ושיגיע הסוף לחוסר הוודאות הארוכה הזו...
 

ariane

New member
מחזיקה אצבעות

ותדעי שלא יבדקו שום דבר נוסף ממה שצריך כי זו בדיקה מאוד יקרה ובתי החולים לא עושים סתם בדיקות נוספות. MRI היא בדיקה ממש פשוטה, לא מרגישים כלום וזה עובר מהר. אחשוב אליך מחר.
 

עד חצות

New member
חניתה האחת

כי אין כמוך, קשה לי לתאר מה את עוברת ואת עושה זאת בגבורה למרות הכל תהיי בטוחה שמחר בדיוק בשעה שנקבת אחשוב עלייך ועל ליעוז ואחזיק אצבעות חזק חזק
 

עידית ר

New member
חניתה

מחזיקה אצבעות שהבדיקה תעבור בהצלחה מתפללת בשבילכם ובשביל ליעוז שולחת חיבוק ומסר
 
למעלה