הסוף המכריע

הסוף המכריע

זהו, מחר בשעה 12:00 אני אמורה לעבור בדיקת MRI למוחו הקטן של ליעוז. הרבה שיכנועים רבים הייתי צריכה לקבל והגיע להחלטה לערוך את הבדיקה הזו ועל כך תעיד לכם גם חברתי היקרה שאין כמותה ואין עוד חברות ותמיכה כמו שלה, "שלי 34". גם היא היתה מיני רבים אשר ניסו ואפילו קצת שכנעו אותי לערוך את הבדיקה המטופשת הזו. אני מפחדת, אני מפחדת מאוד הן מכל תהליך הבדיקה, כמה זמן יהא? האם יעמדו במילתם ויכניסו אותי למכונה בצורה הפוכה כפי שהבטיחו לי? אך הפחד הגדול שלי הוא שבין היתר יבדקו לי גם דברים אחרים על הדרך, כגון את הרחם וסביבתה. אתן רואות, אמרתי לכן שאני משוגעת או בדרך להשתגע. גם "שלי 34" החמודה, הסבירה לי כי אך ורק את מוחו של ליעוז יבדקו לצורך הבחנה מדוייקת יותר וכי לא מעניין אותם שום דבר מעבר לזה. כמובן שלאור הפחד הזה, ויתרתי ויתור מוחלט על בדיקת MRI של המוח שלי, כי לכו תדעו חס וחלילה מה ימצאו לי בדרך. אז זהו, הצלחתן לשכנע אותי ואני מרגישה כי את הבדיקה אני עושה אך ורק לסביבה ולא לי, רק לסביבה, למשפחתי התומכת וכמובן לבעלי. אז בכל אופן אחזיקו לי אצבעות מחר, אני מקווה שאכן הבדיקה תעבור מהר, כ- 30-35 דקות לערך ולא מעבר לזה. ולמרות כל הפסימיות שלי אחזיקו לי אצבעות והתפללו עבורי מכל קצה שבו אתן נמצאות. חישבו עלי בשעה 12:00 מחר, יום ג', 19.10.2004. אפרופו, רק היום נוכחתי לציון התאריך, 18.10.2004, בדיוק לפני 11 חודשים, ב- 18.11.2003, איבדתי את בתי בכורתי, בלידה מוקדמת, שבוע 26+4, עקב אותם מימצאים שניתגלו לליעוז. תיראו איזה גורל, איך הגלגל אכן עגול ופעם אתה למעלה ופעם אתה למטה, רק שמשום מה אצלי הגלגל חורק מחלודה וכבר שנה שלמה שאני למטה, לא מצליחה להגיע למעלה.
 
בהצלחה../images/Emo70.gif

בהצחה בבדיקה, אם כי קשה לדעת מה יחשב "תוצאה מוצלחת". מאחלת לך שתעברי את הבדיקה בקלות. חניתה, גם בהריון יש תרופות הרגעה מותרות ואם את חשה צורך קחי אחרי שיחה עם רופא. אם אני לא טועה, את צריכה להרגיע את העובר ממילא על ידי תרופה, נכון? מקווה שזה ישקיט גם אותך ויקל עליך. מחזיקה לך אצבעות. תעדכני אותנו.
 

sha007

New member
המון המון בהצלחה ../images/Emo140.gif

אני בטוחה שתהא התוצאה אשר תהא ואני מאחלת לכם שהיא תהא בדיוק מה שאתם מתפללים לו אתם חזקים ומחזקים אחד את השני. שוב - המון המון בהצלחה - הבדיקה עצמה לפי מה שהבנתי היא מהסוג של "לא נעים לא נורא" אז תחזיקי מעמד ותחשבי כשאת שם בפנים על כל מיני דברים נחמדים ונעימים - מקומות יפים ומרגיעים ותראי שהזמן יעבור מהר מכפי שחשבת.
שוב בהצלחה מחר בשעה 12:00 כל האצבעות שלי יהיו שלובות זו בזו בשבילכם. שרון
 
ישר כח../images/Emo85.gif

חניתה חמודה: תתפלאי כמה כוחות יש לך, אם אנחנו עוברות לידות וחוויות קשות של אובדן הריונות מתגברות (כמה שאפשר) ומנסות שוב מה זה חצי שעה של בדיקה לעומת כל זה?! אני בטוחה שתעברי את הבדיקה כמו גדולה ואולי בסוף עוד תגידי מה זה הכל? מז כל כך פחדתי?! (כמו שהיה לי במי שפיר). מאחלת לך כמו שכבר אחלתי לך בפרטי שיהיה לך הכי קל ובהצלחה ומי יתן שהתוצאות יהיו כמו שתאחלו ותרצו שלך שחרית
 
למעלה