הסגל של מאמין כבר הושלם, אבל מי באמת ישחק?
רציתי לפתוח בדיון על משפר הדקות של שחקני המשנה בהיט. כרגע הסגל כולל את חוץ משלושת הגדולים: ארויו, צ'למרס, האוס, מייק מילר, ג'ואל אנטוני, אילגאוסקאס, האסלם, גוואן הווארד, מאגלור, שבליק רנדולף ועוד כמה רוקיס מסיבובי 2. מי לדעתכם ישחק?? כמה ובאיזה עמדות?
רציתי לפתוח בדיון על משפר הדקות של שחקני המשנה בהיט. כרגע הסגל כולל את חוץ משלושת הגדולים: ארויו, צ'למרס, האוס, מייק מילר, ג'ואל אנטוני, אילגאוסקאס, האסלם, גוואן הווארד, מאגלור, שבליק רנדולף ועוד כמה רוקיס מסיבובי 2. מי לדעתכם ישחק?? כמה ובאיזה עמדות?