הסבר מיני לנער

הסבר מיני לנער../images/Emo41.gif

לא ממש נערים בניי אבל עקב כמה דברים שסיפר לי הבן הקטן (כן דוקא הוא) הבנתי שלגדל בנים וללמד מה אסור מה מותר איך ועם מי ובעצם מה אני כבר יודעת על הסברים מיניים? אותי לימדו בגיל 15 משפט קטן וגדול "תיזהרי מבחורים" כל כך רציתי להזהר שנורא רציתי לדעת ממה להזהר .. איך מתחילים ? ממה מתחילים? בעצם כאמא נראה לי שזה שונה עם הבנים מאשר עם בנות לא?!
 
כאם חד הורית לבנים מתבגרים

ראשית..הם יודעים הרבה הרבה יותר ממה שאת חושבת שהם יודעים. אז מתחילים בלספר איך מרגישים שמתאהבים ושואלים שאלות. ואז עושים אזימוט לכיוון הסקס...וממשיכים לשאול שאלות..והם כבר יענו.. ואת מבלי להסמיק..נותנת להם עובדות יבשות..עם אילוסטרציות גראפיות.. יחד עם כל מיני אמצעי מניעה. ושוב..אפשר ללכת ולקנות קונדומים ולהראות להם על סוג של ירק..איך מלבישים.. בקיצור עושים שיעור של החיים. ואחר כך יבואו עוד שאלות..ואז תעני לעיניין מבלי להסמיק. וזהו. חוץ מזה יש ספרים..אבל הם בטח כבר יודעים לחפש את האתרים..רק שאת לא יודעת שהם יודעים. בהצלחה
 
בעיה רצינית../images/Emo3.gif אהההההה

אז רק ככה לידע כללי לא זוכרת באיזה כיתה הבן שלך...... אבל בכיתה ו' הם מתחילים ללמוד חינוך מיני בדרך כלל בימים האלו הם הולכים לבית הספר גם עם 40 מעלות חום
אחרי כיתה ו' גם את לא צריכה לדאוג את השאר הם לומדים מהחברה
או מהתקשורת שיש (וממש לא חסר בתקשורת)
 
עד שבן ה-7.5 יגיע לכיתה ו'

נראה לי הוא יהיה מבושל ומטוגן כראוי
הרגתן אותי אמאאאאאאאא מיכלי כבר שולחת אותי לקנות קונדומים
שאני אסמיק? הייתן צריכות לראות אותי איך הסמקתי שהוא סיפר לי קצת את רחשי ...
 
את לא צריכה לקנות../images/Emo88.gif

איזה פאדיחה זאת להכנס לבית מרקחת ולקנות את הבלונים האלו
בכלל......את יודעת את הגודל
את יכולה לשלוח חבר/ידיד שיקנה לך.... בקשר להלבשה........... סומכת עליהם
 
../images/Emo6.gif

את הזכרת לי עכשו כשהבן שלי נולד הבכור הגרוש שלי רץ לבדוק לו את הגודל חחחחחחחח חולים חולים חולים
 

Mastul4u

New member
האמת..........

נראה לי הכי טוב תלמדי אותו מה שלמדו אותך אותי לימדו בגיל 15 משפט קטן וגדול "תיזהרי מבחורים"
 

Mastul4u

New member
וואי

אומרים שנהיים מסטול ממה שנכנס (יין) אבל לא מזה............אמא'לה...........
 
ולי יש בת-14 מתבגרת!!!!!!!!!!!!!!!!

אתם מבינים למה אני לא ישן? עכשיו אני מבין את המשפט: בת בבית אור בבית..........כל הלילה אריק המתוק
 

jesie12

New member
אריקו..

ולי יש בן - בן 14 השבוע נכנסתי לפורום "סקס לנוער" נדהמתי!! הם פעילים הרבה יותר ממה שאתה מתאר לעצמך..
 
למעלה