הסברים לתרגילים

רן88

New member
הסברים לתרגילים

רמי בנה לי תוכנית חדשה וישנם מספר תרגילים אשר לא מובנים (אולי אני פשוט מכיר אותם בשם אחר) לי. אני מצטער אם זו טרחה פשוט אם המאמנים אצלי בחד"כ יראו את השמות של התרגילים הם יגידו שזו סינית ולא יבינו מה אני רוצה מהם. התרגילים שלא מובנים (אשמח לקבל קישורים ל-Exrx או לאתר דומה כדי להבין): 1. לחיצת רגליים כנגד מכונה. 2. בשכיבה פשיטת מרפק כנגד מוט. 3. קירוב אופקי כנגד מכונה. 4. לחיצת חזה כנגד SM. 5. לחיצת כתף כנגד SM. 6. חתירה בעמידה כנגד מוט (נראה לי שאני יודע אבל אני מעדיף להיות בטוח). 7. בעמידה כפיפת מרפק כנגד מוט זה התרגיל הזה? ו"בישיבה כפיפת מרפק כנגד מוט" זה אותו דבר בדיוק רק בישיבה, נכון? לגבי מתח, אני אמור לעשות 3 סטים של 12 חזרות, אבל אני די גרוע במתח כך שגם סט אחד כזה אני לא יכול לבצע. עדיף לי לעשות 12 חזרות על מתקן של מתח עם התנגדות או מעט מאוד חזרות על מתח רגיל? תודה רבה מראש לכל העוזרים ובמיוחד לרמי על הכנת התוכנית.
 

tommythecat

New member
הסברים

1. משהו בסגנון הזה: http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/SLSeatedLegPress.html 2. http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/BBLyingTriExt.html 3. http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/LVSeatedFly.html 4. http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralClavicular/SMInclineBenchPress.html 5. זה http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidAnterior/SMShoulderPress.html או זה http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidAnterior/SMBehindNeckPress.html (שאל אותו למה הוא התכוון) 6. http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/BBUprightRow.html 7. כן. לגבי מתח, בצע כמה חזרות שאתה יכול והשלם את מה שנותר בעבודה אקצנטרית (עלה על כיסא ורד לאט). יוסי
 

רן88

New member
בהחלט

הנה התוכנית: אימון A: רגליים- סקווט לחיצת רגלים כנגד מכונה פשיטת ברך כנגד מכונה גב- מתח (במידה וקל לך בצע את התרגיל הזה אחרון) משיכת פולי לחזה חתירה כנגד מכונה פושטי מרפק- פשיטת מרפק כנגד פולי עליון בשכיבה פשיטת מרפק כנגד מוט אימון B: חזה- FLYS קרוב אופקי כנגד מכונה לחיצת חזה כנגד SM כתפיים- לחיצת כתף כנגד SM חתירה בעמידה כנגד מוט כופפי מרפק- בעמידה כפיפת מרפק כנגד מוט בישיבה כפיפת מרפק כנגד מוט (כיסא כומר) כל תרגיל תבצע 3 סטים, 12 חזרות בטן אימון כן אימון לא מנוחה בין הסטים 60 שניות לפחות 3 אימונים בשבוע ותודה ליוסי על תשובותיו.
 
מה??

בואנה אם המאמנים שלך לא מבינים מה שרשום שם,הם לא מאמנים מוסמכים או משהו... לי היה 15 שעות אנטומיה ואני מבין כמעט הכול שם(חוץ מSM) שלפי מה שאני יודע זה מכונה כזאת עם תמיכה(אם אני זוכר נכון).
 

רן88

New member
אין מה לעשות, הם ממש מטומטמים

כשהמנהל שהוא גם "המאמן הבכיר" ראה את התוכנית הקודמת שלי (התוכנית למטרת היפרטרופיה שבפורום) על חצי מהתרגילים הוא שאל אותי: "מה זה?". וגם אמר לי שצריכה להיות לי תוכנית כמו שמכינים שם שליד כל תרגיל יש את הציור שלו... המאמן הזה, לצערי, אכן מוסמך, מכיוון שהוא המנהל הוא מיסגר את התעודה שלו מוינגייט ותלה אותה אז אין ויכוחים בעניין ההסמכה...
 

stas51

New member
בקשר לתוכנית שלך...

אני לא רוצה להתווכח עם מה שרמי אומר אבל היתי מציע לך להוסיף עוד תרגיל לגב...כי לדעתי זה שריר שקשה לגרות אותו יחסית לשאר השרירים...אבל זאת ההחלטה שלך..
 
אני גם עושה עכשיו קורס וינגייט

לא מדריך חדר כושר,אלא מדריך קפואירה, לי יש 15 שעות אנטומיה... להם יש 60!!!!! אתה קולט מה זה? הוא צריך להגיד מתוך שינה "פשיטה במרפק עושה הטרייספס"
 

n1tzan

New member
SM = Smith Machine

מכשיר תומך, מאוד אוהב אותו... עושה כתפיים איתו. פעם גם הייתי עושה איתו חזה עליון.
 
למעלה