הנקת תאומים גדולים. שאלות וחוויות

הנקת תאומים גדולים. שאלות וחוויות

הפיצקיות שלי כבר שנות שנה ו8. הולכות ומדברות ומתוקות מתוקות. וכן, הן עדיין יונקות. לא. לא לפעמים. המון פעמים ביום. מיד על הבוקר. כשהגדולים הולכים לבי"ס. ברגע שחוזרים מהטיול בפארק. מיד כשמתעוררים משנ"צ. ועוד כמה בין לבין סתם כי מתחשק. וכמובן הנקה לפני השינה. והדובדבן - במשך הלילה... הן יודעות לבקש "טה" שזה קיצור של מיטה כשהן רוצות לינוק. הן טופחות על הכרית וכשהן ממש רוצות להתחנף הן מביאות לי את העיתון (-: הן מתחלפות בצדדדים בינהן. הן אומרות שזה טעים. התחביב של אחת זה להוציא לשניה את הפטמה מהפה. (אאוץ') ושאלות: 1. התחלתי השבוע דיאטה רשמית. נכון שזה כבר גיל שאפשר? נכון שלא יפגע בהן? זו דיאטה עם דיאטנית קלינית, כך שהיא מאוזנת. 2. אפרופו הדיאטנית, היא היתה בסדר. אבל היה לי יותר נעים אם לא היתה אומרת שהחלב בשלב הזה כבר לא מזין .( נכון שזה לא נכון?) ואם לא היתה רומזת שאני מניקה אותן כדי לקשור אותן אלי. 3. נהיה להן קטע לבנות של הנקה בהמשכים. הן מתחילות הנקה ביחד ואז א' מתנתקת אבל רואה שב' עוד מחוברת אז מתחברת שוב וכך שוב ושוב ושובץ ניסיתי להגיד "יצאת יצאת" אבל לא הצלחתי. קשה לי כשהשניה יונקת למנוע זאת מהראושנה שיצאה ומצד שני לא הוגן לנתק אחת רק כי אחותה סיימה. דילמה. פתרון?
 

Riniel

New member
הי לימוניתה

קודם כל, אני לא יכולה להתנתק מכמה התיאור שלך מתוק, וממש לא עושה חשק להפסיק אי פעם את ההנקה... לגבי השאלות: 1. לא מומחית לנושא, אבל נראה לי שאם הדיאטה מאוזנת היטב לא צריכה להיות בעיה. 2. נראה לי ממש שטויות. אני דווקא מכירה עבודות על זה שככל שמניקים לאורך יותר זמן, הערך התזונתי של החלב עולה והוא מכיל יותר שומן, אם אני לא טועה אפילו 30% (שזה בעצם סוג של שמנת). 3. אני עונה גם לגבי כל התיאור שלך - אצלנו בני שנה וחודש כמעט, וזה נראה די דומה למה שאת מתארת, אבל רק בסופי שבוע. אני מבינה שהבנות נמצאות איתך בבית ולא במסגרת כלשהי (מותר לקנא??? :)). הקטנים שלי גם כן יונקים בהמשכים, אחרי שאני סוגרת ציצי אחד כי מישהו סיים והלך לעיסוקיו, והוא פתאום מגלה שהשני עוד יונק, אני שוב צריכה לפתוח כדי שיוכל לינוק. כל זה, שוב, רק כשאני איתם בבית. כשהם בגן אין להם שום בעיה להסתדר בלי הנקה ובלי תחליף חלב, כשאנחנו מטיילים בחוץ, גם אין בעיה. כלומר, אם תחליטי בשלב כלשהו להכניס אותן למסגרת, אני מניחה שזה יסתדר. מה שמדהים אותי בכל הסיפור זה איך תמיד יש חלב, למרות דפוס ההנקה הבלתי קבוע הזה. ואני מנצל"שת לשאלה - עד מתי חזיות הנקה? אני לא סובלת את החזיות האלה, שגם הטובות שבהן לא ממש עושות טוב לחזה גדול. התחלתי לנסות ללכת עם חזיות רגילות אבל זה לא הכי נוח בעולם, כי לפעמים אני כן מניקה אותם בחוץ או בבתים אחרים אחרי העבודה. יש לכן פתרון? או שפשוט צריך להמשיך עם חזיות ההנקה?
 
זה אכן מדהים אותי כל פעם שיש שם חלב

הן כ"כ גדולות (יחסית...)ועדיין ממש נוזל להן חלב מהשפתיים. אני עדיין עם חזיות הנקה. אבל אחד הכללים שכן קבעתי ואני עומדת בהם הוא שאין הנקה מחוץ לבית. כי זה כבר הפך לבלתי אפשרי. זה היה בלתי צנוע בעליל. אחרי תקופה הן הפנימו ואינן יונקות מחוץ לבית. אם מבקשות אז אני חוזרת על כך ש"נוקי יש רק בבית". מבינה שהו עייפות ו/או רעבות ומרדימה/מאכילה. ונכון, הקטנות שלי איתי בבית. הן יכולות להיות עם שמרטפית/סבתא ובלי להרגיש שאני חסרה. אבל ברגע שאינ שם - הן רוצות לינוק!
 

Riniel

New member
../images/Emo13.gif הציצי הוא מכונה מופלאה

גם אצלנו קוראים לזה נוקי. אני גם לאט לאט מתכנסת להנקה רק בבית, אבל לפעמים אני לוקחת אותם מהגן ישר לטיול/קניון/ההורים שלי, ואז אין לי לב למשוך אותם עם ההנקה עד הערב...
 

shkunts

New member
חזיות הנקה

בשלב שסיימתי לשאוב בעבודה כבר עברתי לחזיות רגילות (המשכתי להניק Off hours). יש לי חזה גדול, אז מצאתי חזיה שיותר פתוחה וכך התאפשר לי די בקלות להניק אפילו עם חזיה רגילה. אני מוסיפה קישור שתוכלי להבין בערך על מה אני מדברת. פשוט הייתי שולפת את הציץ לכיוון למעלה ומניקה והחזיה היתה נשארת מתחתיו (אני מקווה שזה ברור....)
 
כך גם אני עושה ../images/Emo45.gif

אני חוזרת הביתה רק אחה"צ, נראה לי מיותר להסתובב כל היום עם חזיית הנקה לא מחמיאה
 

Riniel

New member
שלום לך!

בין העבודה שלי והלימודים שלך, לא יוצא לנו בכלל להיפגש, גם לא מעל דפי האינטרנט... מה שלומכם? הכל בסדר?
 
מזל שיש את הפורום הזה

לפחות שומרים על קשר וירטואלי
אנחנו בסדר ב"ה, מתגעגעים לבונבונים שלך וחוץ מרגשות האשם שלי על זה ששלוש פעמים בשבוע מישהו אחר אוסף אותן מהמעון, הכל מצוין. מה איתכם? אני כל פעם מחכה לראות עוד תמונות שלכם...
 

Riniel

New member
יהיו תמונות בחנוכה!

כמו תמיד בחגים. אנחנו בסדר, שורדים את המחלות של הגן ומקווים שזה ייגמר מהר. מקווה שייצא לנו להיפגש בקרוב.
 

Riniel

New member
איזה קטע!

זו בדיוק החזיה החביבה עלי, ואין סיכוי שחזיית הנקה תיתן אותה תמיכה שהיא נותנת... האמת היא שזה מה שאני עושה, דוחפת את הציצי מעל החזיה, אבל זה לא הורס אותה לאורך זמן?
 

shkunts

New member
כיף כיף כיף....

1. לא נראה לי שיש בעיה במיוחד בגלל שזו לא התזונה היחידה שלהן. 2. מזין מזין.....ואם לא מבחינה תזונתית אז מבחינת נוגדנים... 3. אני לא רואה פתרון לבעיה הזו כי הן די קטנות ולא מבינות את הענין. אם בכל זאת את צריכה פתרון, אולי לנסות להגביל בזמן את ההנקה ולהגיד "סיימנו" בעיקר אם את רואה שזה יותר משחק או נשנוש ולא באמת ארוחה. ודבר נוסף, זו שסיימה אולי לשכנע אותה להביא ספר או משחק ואז היא כבר לא תרצה יותר. בקיצור, תהני זה כיף אמיתי. ואגב גם אני הורדתי הנקות מחוץ לבית בשלב מסוים, כבר היה לי לא נוח, ובדיוק התחיל החורף ולא רציתי שיפשיטו אותי כל פעם. אז היה רק בבית והם קיבלו את זה בלי בעיה.
 

ochenta

New member
אהלן!

1. דיאטה לא תיפגע בהן. מכסימום היא תיפגע בך אם לא יהיו מספיק קלוריות או מספיק שומן בשביל החלב שאת מייצרת (נשירת שיער וכו'). 2. האם משרד הבריאות לא ממליץ לתינוקות לשתות לפחות בקבוק תמ"ל אחד ביום עד גיל 3? על מה מבוסס התמ"ל? או במילים אחרות - נו, באמת. 3. החבר'ה שלי כבר הרבה זמן לא יונקים מחוץ לבית (אלא במקרים של מחלה או שיבושי לו"ז קשים). ולפעמים הם דופקים לי על הציצי, קוראים "את זה" וגם בוכים. אז מה. הם עושים ככה גם כשהם רוצים להפעיל את המדיח או לשחק עם הסלולרי שלי...לגבי יניקה בהמשכים - אני מחליטה בשלב מסוים שזהו, סוגרת את החולצה, והולכת למקום אחר בבית. בוכים? אז יבכו. אחרי שניה הם יירגעו, כי הרי זה לא בכי של רעב, אלא של "לקחו לי". אני מתייחסת לזה כמו אל כל תחום, שבו אני צריכה להקנות להם גבולות, ואם לא אעשה את זה אני לא מיטיבה עימם, אלא להיפך. מעבר לזה - גם למה שאני כאמא מוכנה לתת יש גבולות. למשל, אצלי בשמונה גג הם במיטות. הם יכולים לשחק ולקשקש עד חצות מצידי, בחדר שלהם עם אור קטן ודלת סגורה. אני אכנס להרגיע כמה שצריך אם יבכו, אבל אני לא אשחק איתם ולא אוציא אותם החוצה. כנ"ל לגבי להניק בחוץ - לא מתאים לי. זה חושפני מדי ועם כל הכבוד, אם הם צריכים הרגעה גם חיבוק יעבוד ואם הם רעבים - גם סטייק...
 

ממציאה

New member
בדיוק רציתי המלצות

איפה אפשר לקנות חזית הנהקה טובה, ואתן ממש מעודדות להמשיך את הנקה,למרות שאני מתחילה להתיאש והם רק בני 3 שבועות ואני כ"כ רוצה להמשיךאבל קשה לי בלילות ,ואם אשלב מטרנה הם יפסיקו את ההנקה אולי. איך הגעת לכזה גיל רק עם הנקה?
 

ochenta

New member
ממליצה על החזיות של ברוודו

ואם אין לך חזה ממש ממש גדול - גם החזיות של הופ טובות. אני ישנה בלילה עם החזיות שקניתי בשילב במהלך ההריון, הן לא מחזיקות אבל ללילה זה בסדר. איך הגעתי לגיל כזה רק עם הנקה? הגיל שלך הוא הקשה. ברגע שהם מגיעים לגיל 3-4 חודשים זה מפסיק להיות קשה. זו התשובה! לגבי שילוב המטרנה - זה בהחלט יכול להוריד את ייצור החלב, בעיקר בלילה, כי החלב משום מה מיוצר בלילה. אם תיתני מטרנה במשך היום, רצוי בשעה לא קבועה, סביר להניח שלא ייפגע לך ייצור החלב.
 

Riniel

New member
גם אני אוהבת את ברוודו

אבל הכי הכי טובות (וגם מאוד יקרות) לדעתי הן אלה של WOMEN ONLY. יש להם שני דגמים, הם דומים ברעיון לאלה של ברוודו, אבל הבד יותר מוצלח.
 

mAmA MiSiSiPi

New member
בלי לייאש

והכי עם לעודד זה מתחיל להיות ממש קל בגיל חודשיים ההנקה מתקבעת ויש סדר יום ודברים מתחילים להראות יותר פשוטים עוד קצת ותגיעי לשם אל תתיאשי וזה שווה כל רגע. הבנות שלי שבפגיה אכלו מזונדה ובקבוקים בגיל 3 חודשים התחילו לסרב לבקבוק ורוצות ובצדק רק ציצי רק אחת מהן הצלחתי לשכנע לאכול בחזרה מבקבוק{אחד ליום }
 

mAmA MiSiSiPi

New member
אין לי תשובות

רק רוצה להגיד שאני ירוקה מקנאה וגם מקווה להניק למרחקים ארוכים.
 

ממציאה

New member
איפה קונים את החזיות של ברוודו?

תודה על העידוד מקוה להגיע לשלב הזה שזה ירוץ ויהיה פשוט.
 

ochenta

New member
תחפשי באינטרנט

יש להם אתר ובו יש את החנויות. אני יודעת שיש בחנות "מטרניקה" בתל אביב, בקניון של איכילוב. ויש יועצת הנקה בשם אהובה הילה חן שמוכרת אותן גם. היא גרה ברחובות.
 
למעלה