הנקה פומבית

nunit1

New member
הנקה פומבית ../images/Emo35.gif

שלום! אני אמא לזיו המקסים בן 3 שבועות. מניקה מלא ובלי בעיות מיוחדות (טפו טפו טפו). א-ב-ל, אני מרגישה נורא תקועה בבית ורוצה לצאת ולהסתובב. הפחד הגדול שלי הוא שבאמצע הקניון/הרחוב/בית קפה הוא פתאום ירצה לאכול. ואז? אני פשוט אמורה לשלוף? אני ממש בחרדה מזה. מה עושים??
 
../images/Emo13.gif לי זה עבר רק בילדה השלישית

אני ממליצה לך לא לחכות עד אז. זה כמו לקפוץ לבריכה. אחרי שנכנסת את לא רוצה לצאת. פשוט פעם תתחילי. אולי כדאי להתחיל בפינת הנקה בשילב או במקום מסודר אחר - ומשם להמשיך.
 
רקלצמי לספר ידעתי...

כן, פשוט להניק. לא לשלוף, להניק. מה שיותר דסקרטי, כמה שיותר טבעי. ילד רעב- אוכל. פשוט כך.
 

nunit1

New member
ואנשים לא נועצים מבטים?

משום מה בבית זה לא מפריע לי. אורחים, משפחה כולם כבר ראו וזה בא לי ממש בטבעיות וכנראה שגם להם. מפחיד אותי הבחוץ...
 
אצלי דוקא הפוך

מזרים אין לי בעיה בכלל אבל עם ההורים של האיש - אני לא מעזה...
 

תמRי

New member
גם אצלי הפוך, בחוץ לא איכפת לי

אבל מאנשים שמכירים אותי אני יותר מתביישת.
 
נצל"ש ותשובתי

אז מנסיוני - זה עניין של אימון ולרוב באמת לא רואים כלום. ואם מסתכלים, אז מה? גנבת? עשית משהו לא בסדר? ואת הזרים האלה לא תראי שוב. והשאלה שלי - כשהתינוק מתחבר ויונק בתנוחה הרגילה באמת לא רואים כלום. מה הטכניקה, אם יש, להנקה מוצנעת כשהתינוק מתחבר בתנוחת מעבר? הוא עדיין לא מצליח להתחבר טוב בתנוחה הרגילה ולכן אנחנו בבעיה בהנקות בחוץ או בנוכחות אנשים. תודה על כל טיפ ורעיון.
 

בלינקה

New member
לנצלושך

הנקתי ב"תנוחת מעבר" לפחות ארבעה חודשים, וגם היום לפעמים. ברגע ההתחברות רואים קצת, אבל אחר כך האיש מסדר את החולצה, ולא רואים כמעט כלום. ואם תלבשי טישרט רחבה ומעליה חולצת כפתורים פתוחה לא יראו כלום בכלל.
 

תמRי

New member
יוצאים ומניקים

בהתחלה חיפשתי חדרי הנקה כמו בשילב, או שכיסיתי את עצמי עם חיתול בד, עם הזמן משתכללים ומניקים בכל מקום בלי להתבייש ובלי לחשוף כלום.
 

ו שתי

New member
../images/Emo36.gif ומנצלש"ת- ../images/Emo26.gif

אני מזועזעת מצרות אופקיהם של הסובבים אותי. חברה אחת נגעלת בקולות מחלב שאוב בבקבוק. וזו חברה שהניקה. אני מבינה שהדבר הלבן הסינטטי והמעובד הזה, שיצא מהעטינים של פרה באיזו רפת ועבר במכונות של תנובה- זה נקי, זה אסטטי. חלבאם? פיכס. חבר שנפגשנו איתו אתמול הודיע חגיגית שאם אני מניקה לידו, הוא קם והולך- כי הוא נגעל מההנקה.זה חייתי.מעניין מה הוא חושב על התהליך שהביא את אלה לעולם. לצערי הרב ביותר , הילדה ישנה. מה שבטוח שבפעם הבאה שהוא אצלנו, הוא מקבל קפה חלבאם. וכל זאת מילא, אבל הזוג שלי, הנאור, המקסים, האהוב ותומך ההנקה--- שהודה שהוא שונא שאני מניקה בפומבי, ושזה מביך אותו. תזבירו לי בבקשה: מה מגעיל בהנקה? מה מגעיל בחלב שאוב? סימילאק זה בסדר? זה משהו דפוק אצלי?
 
זה באמת מגעיל, ../images/Emo123.gif

מגעיל אותי לשמוע דברים כאלה עצוב שבכל שבוע יש פה לפחות שרשור אחד כזה לא מצליחה להבין את זה (אני לא אומרת - להסכים. לא מצליחה להבין).
 

ponchi

New member
בן - זוג תומך הנקה...

הגישה של בני הזוג היא חידה בעיניי. אני נותנת את כל כולי (גם פיזית...) כדי להזין את הילד שלו (!!!) במזון הכי טוב שיש. הייתי מצפה ממנו להיות אסיר תודה! הייתי מצפה ל: "מותק, אין כמוך! כמה שאת מוכנה לתת בשביל הילדים! איך את קמה כל לילה 4-5 פעמים להניק! איך את לא מוותרת ולפני כל יציאה מהבית שואבת! אני מעריץ את איך שאת בוחרת לא בדרך הקלה אלא בדרך הטובה!" וכו' וכו'... אני יכולה להמשיך לפנטז על מה שבן הזוג היה צריך להגיד לי (אם היה מעט שכל בקדקודו). אבל במקום זה, כשציינתי בפניו שאני צריכה לקנות חולצת הנקה ארוכה לקראת החורף המתקרב, התגובה היתה: "מה, את מתכוונת להניק גם בחורף?" ותגובתי אליו היתה: ??!
?!?
 

גליתתי

New member
../images/Emo127.gifלך../images/Emo128.gifלבעלך ../images/Emo26.gif

אבל אולי תנסי להראות לו במאמרים את יתרונות ההנקה(לטווח ארוך). בעלי תמיד תמך בי בהנקה ,אבל ברגע שהראתי לו במאמרים את היתרונות של חלב אם,הוא פשוט היה המום ואמר לי:"מצידי תניקי עד גיל 3" ולפי טון הדיבור זה למעשה(שלא תחשבי להפסיק!-סתם),אבל אולי באמת להראות לו את היתרונות ולמה זה כל כך חשוב ומה התינוקי מקבל בחלב אם,להסביר לו גם שבהתחלת המוצקים התזונה של הילד לא מאוזנת מפני שהוא לא אוכל את כל מגוון המאכלים(לדוגמה דגים)ולכן ההנקה משלימה בצורה הטובה ביותר(ברזל נספג פי 2-3 בהנקה מאשר אפילו בפורמולה מועשרת ברזל(זה לפי מידע של עלון בטיפת חלב)ןעוד הרבה יתרונות,תני לו להגיע למידע הנכון,אולי אפילו להשאיר לו בבית כתבות בנושא,ולהגיע למסקנה לבד(כאילו שלא את שכנת אותו)ואולי הוא יתמוך יותר. בהצלחה
 

מאמינקה

New member
לא תמיד זה מתחיל מהם...

לא נעים לי לומר, אבל רוב ה... אתם יודעים מה- עזבו בעלים. רוב הגברים שבעולם לא מבינים גדולים בענייני ילדים, ובטח ובטח שלא בענייני הנקה. אז הם ניזונים משמועות - מההורים שלהם ומהחברים. כשנראה שהם מתנגדים להנקה, זו לא עמדה שבאה להם טבעי אלא בבואה של "מקורות המידע" מהם הם ניזונו. אצלנו, לדוגמא, בעלי ממשפחה מאד פרו הנקה והוא כל הזמן שומע איך ככל שהבן שלו יינק הוא יהיה יותר בריא ויותר חכם ויותר אסרטיבי ויותר חזק (וגם שהוא לא יצטרך לקום להכין בקבוק בלילה
), אז בטח שהוא מרוצה. לאחרים, כמו שנאמר כאן, צריך להביא מקורות מידע כתובים וכד' שייסתרו את מה שהם כבר שמעו מהמשפחה ומהחברים, וזה כבר יותר מורכב אם כי אפשרי.
 
../images/Emo6.gif עולה בדעתי רק תשובה אחת

"מה, אתה מתכוון גם ל@@@ בחורף?" בעצם שתיים: "ואתה לא אוכל בחורף?" וסליחה שאני כזאת היום.
 
../images/Emo45.gif לתשובה הראשונה שלך

זה מעלה בי מחשבות שובינסטיות משהו נוסח אריסטופנס... (וגורם לי להעריך מאוד את בעלי. רצה להודיע לו כמה הוא נפלא)
 
למעלה