הנקה ומוצקים מתייאשת...
שלום אני אמא לעילאי והוא כבר בן שנה וחודש ואני עדיין מניקה. מאז שעילאי היה בן חצי שנה ניסיתי לתת לו תוספות כגון: פירות, ירקות וכו'... ועד היום שהוא כבר גדול הוא מסרב בכל תוקף למאכלים הללו, הוא לא מוכן לאכול כמעט כלום (למרות שכבר אני מנסה הכל כגון אוכל שלנו הגדולים) יש לציין שרוב היום הוא יונק מאשר אוכל אוכל מוצק. אני מאוד מאוד אוהבת את ההנקה ואני מתכוונת להמשיך אבל אני רוצה שיאכל גם אוכל שלנו "הגדולים" מה עליי לעשות? ניסיתי בכל דרך ואני מיואשת, הוא אוכל בכמויות מזעריות יש לציין שמבנה גופו מאז לידתו קטן שוקל כיום 8300 ק"ג. האם נורמלי שהוא אוכל עד גיל כזה יותר הנקה מאשר מוצקים?
שלום אני אמא לעילאי והוא כבר בן שנה וחודש ואני עדיין מניקה. מאז שעילאי היה בן חצי שנה ניסיתי לתת לו תוספות כגון: פירות, ירקות וכו'... ועד היום שהוא כבר גדול הוא מסרב בכל תוקף למאכלים הללו, הוא לא מוכן לאכול כמעט כלום (למרות שכבר אני מנסה הכל כגון אוכל שלנו הגדולים) יש לציין שרוב היום הוא יונק מאשר אוכל אוכל מוצק. אני מאוד מאוד אוהבת את ההנקה ואני מתכוונת להמשיך אבל אני רוצה שיאכל גם אוכל שלנו "הגדולים" מה עליי לעשות? ניסיתי בכל דרך ואני מיואשת, הוא אוכל בכמויות מזעריות יש לציין שמבנה גופו מאז לידתו קטן שוקל כיום 8300 ק"ג. האם נורמלי שהוא אוכל עד גיל כזה יותר הנקה מאשר מוצקים?