הנקה ומוצקים מתייאשת...

lior115

New member
הנקה ומוצקים מתייאשת...

שלום אני אמא לעילאי והוא כבר בן שנה וחודש ואני עדיין מניקה. מאז שעילאי היה בן חצי שנה ניסיתי לתת לו תוספות כגון: פירות, ירקות וכו'... ועד היום שהוא כבר גדול הוא מסרב בכל תוקף למאכלים הללו, הוא לא מוכן לאכול כמעט כלום (למרות שכבר אני מנסה הכל כגון אוכל שלנו הגדולים) יש לציין שרוב היום הוא יונק מאשר אוכל אוכל מוצק. אני מאוד מאוד אוהבת את ההנקה ואני מתכוונת להמשיך אבל אני רוצה שיאכל גם אוכל שלנו "הגדולים" מה עליי לעשות? ניסיתי בכל דרך ואני מיואשת, הוא אוכל בכמויות מזעריות יש לציין שמבנה גופו מאז לידתו קטן שוקל כיום 8300 ק"ג. האם נורמלי שהוא אוכל עד גיל כזה יותר הנקה מאשר מוצקים?
 
הנקה ומוצקים מתייאשת

Are there allergies in your family? Asthma, food allergies, hayfever. IN cases where babies come from families with allergies, the body will refuse all solid foods in order to protect itself. I would stop offering solids for about a week or two, then start again, without pressure or stress. If the family eats together, always let him sit with you at the table and put small amounts of what you are eating in front of him and let him taste on his own. always in a spirit of fun and love.​
 

1טלטלים

New member
תרגום:האם יש אלרגיות במשפחתך?

אסטמה,אלרגיות למזון,(לגבי HAYFEVER-לא מצאתי מקבילה בעברית,כך שלא אתרגם כדי להימנע ממתן מידע שגוי-אמא של טל).במקרים שתינקוקת בראים ממשפחות עם אלרגיות,גופם מתנגד לכל מזון מוצק על מנת להגן על עצמו.הייתי מציעה לך להפסיק להציע מוצקים לשבוע,שבועיים ואז להתחיל שוב,ללא לחץ או מתח.אם משפחה אוכלת יחד ,תמיד הניחי לו לשבת ביחד איתך בשולחן ושימי כמויות קטנות של מזון שאת אוכלת לפניו ותני לו לטעום בעצמו,תמיד בכייף ואהבה. אמא של טל
 
למעלה