הנציג הישראלי לאירוויזיון 2022: מיכאל בן דוד

דיברגנט חדש

Well-known member

מיכאל בן דוד זכה במקום הראשון ב"אקס פקטור לאירוויזיון" עם השיר I.M, ובכך הפך באופן רשמי לנציג ישראל בתחרות האירוויזיון הקרובה, שתיערך ב-14 במאי באיטליה. למקום השני בתחרות הגיע אלי חולי, שהפסיד לבן דוד בנקודה בודדה​


רן בוקר
|אתמול | 23:49
142 תגובות
הדפסהמצאתם טעות? דווחו לנו


האזינו לכתבה2 דקות

https://policies.google.com/privacy
מיכאל בן דוד ייצג את ישראל באירוויזיון 2022 באיטליה, אחרי שזכה עם השיר I.M הלילה (שבת) בגמר תוכנית הריאליטי "אקס פקטור לאירוויזיון" ששודרה ברשת.

מיכאל בן דוד

מיכאל בן דוד
(צילום: מיכה לובטון)

בן דוד גבר בתוכנית הגמר על שלושת הפיינליסטים האחרים: אלי חולי בן ה-23 מלוד, משתתף לשעבר בתוכנית הריאליטי The Voice שהגיע אז וגם הערב למקום השני (לאחר שהפסיד בנקודה בודדה לזוכה), וענבל ביבי בת ה-24, במקור מהישוב מיתר, שהשתתפה בעונה הראשונה של "אקס פקטור" לפני כתשע שנים. למקום הרביעי בתוכנית הגיעה ספיר סבן בת ה-27 מיהוד, שזכורה כזוכת העונה הרביעית של הריאליטי The Voice.

Brand logo

















רגע הזכייה של מיכאל בן דוד ב"אקס פקטור לאירוויזיון"

by Taboola
Promoted Links


קו ראשון לים בחוף התכלת הרצליה: 600 אלף שקל לקרקעReal Invest מגזין השקעות





תגיד שלום לסכיני הגילוח שלך הודות לקוצץ השיער המקצועי הזה.HeatON





הלן מירן על סערת ליהוקה כגולדה מאיר: "זה אומר שגם יהודי לא יכול לשחק לא-יהודי?"תרבות ובידור





טעות מביכה נרשמה בשידור החי בעת הקראת התוצאות, כשהמנחה לירון ויצמן הכריזה שחולי קיבל 96 נקודות, בעוד מספר הנקודות שהופיע בפועל על המסך היה 95. לו ויצמן הכריזה נכון, היה נוצר תיקו בין השניים או שחולי אף היה מוכרז כמנצח בתחרות כיוון שרף הנקודות הוא 300, ובעקבות כך הייתה יורדת נקודה מציונו של מיכאל בן דוד. כך או כך, מרשת עדכנו כי התוצאות שהיו כתובות על המסך הן הנכונות, כך שחולי הסתפק ב-95 נקודות.


זו הפעם הראשונה ש"אקס פקטור" אחראית על בחירת נציג ישראל לאירוויזיון, כאשר בשנים האחרונות עשתה זאת תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא", שאף הצליחה להביא את תחרות השירה האירופית לישראל בעקבות זכייתה של נטע ברזילי בתחרות. ברזילי עצמה, כידוע, שימשה כחלק מפאנל השופטים הנוכחי של "האקס פקטור", לצידם של אביב גפן, מירי מסיקה, רן דנקר ומרגלית צנעני.

ישראל תשתתף בחצי הגמר השני, שייערך בטורינו שבאיטליה ב-12 במאי, כשהגמר יתקיים יומיים לאחר מכן - ושניהם ישודרו בכאן.
 
למעלה