הנצחונות הקטנים...

Assaf24

New member
הנצחונות הקטנים...

שנתיים. זה הזמן שאני מחכה כדי להשלים את הסדרה. רשמתי פה הודעות בעבר על כמה זה מעצבן שהוציא את ההוצאה המקורית של הרובוטריקים (של Rhino) ל-OOP. סדרה כ"כ נוסטלגית ומצליחה, והחברה החליטה להוריד מהמדפים אחרי כמה שנים. למי שלא יודע, מדובר על 5 סטים מאוד יפים, שכל סט עלה בממוצע 50 דולר. לאחר שהורידו את הסט מהמדפים העותקים הנותרים נחטפו במהירות ומי שלא הצליח לשים יד על הסט... נדפק. סחבק הצליח לקנות 3 חלקים מתוך ה-5 שעוד מכרו את זה בחנויות ואמרתי תמיד "יש עוד זמן... אני אקנה בחנות מתי שיהיה לי כסף". כמובן שאז הורידו מהמדפים וכו'. פה אף אחד לא רצה למכור (מן הסתם) ובחו"ל אפשר היה למצא רק באיביי, וככל שהזמן עבר העותקים נהיו יותר יקרים (עד לרמת גיכוך) ויותר בלויים. שנתיים אני עוקב אחרי מכירות שונות ותמיד מתאכזב. או שהמוכר לא שולח לארץ, או שהמארז במצב גרוע, או שהמחיר פשוט בשמיים (150 דולר לכל חלק שחסר לי). לפני 3 שבועות, ראיתי מישהו באיביי שמוכר את כל 5 החלקים שלו, וראיתי שיש עוד מס' שעות בודדות עד סוף המכירה וההצעה הגבוה ביותר הייתה סכום כסף קטן מאוד. החלטתי שפה זה נגמר! אני אנצח! היה קרב קשה מול הקונים האחרים, אבל בסוף ניצחתי ב-2 המכירות, וקניתי את 2 החלקים החסרים במחיר משולב של 114$ (תאמינו לי, זה מחיר מ-ע-ו-ל-ה לסט הזה). הדואר הגיע לפני מספר ימים, ועכשיו... עכשיו הם מסודרים בארון כמו חיילים. אני לא מתעצבן יותר שאני עובר לידם ואומר "איזה דכאון שחסרים לי 2 חלקים!" הנצחונות הקטנים.. אחח, אין כמוהם!
 

דון גל

New member
אכן סט מעולה, רכשתי אותו חלק חלק

בהזמנה מוקדמת, אבל פייר אני חייב להגיד שראיתי רק כמה פרקים מהחלק הראשון, ואם האחרים לא פתחתי... הדון.
 
שמח לשמוע!

את הטריילר ראית כבר? אני הסתפקתי בגרסה הסינית של הרובוטריקים. ראיתי עד כה 60 פרקים. סה"כ נחמד אבל לעיתים נראה די מגוחך... דברים שאתה לא מבין איך בלעת כשהיית קטן
תתחדש!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היו צריכים לדבוק בגירסה המצויירת

לא שזה לא נראה מרשים, וגם לעוסקים במלאכה יש רזומה לא מבוטל של סרטי פעולה מצליחים ומרהיבים, ועדיין... לא עושה לי את זה. וידוי: בילדות הייתי צופה אדוקה, כל יום רביעי הייתי מדברת על זה עם הבנים בכיתה (החברות שלי לא צפו בה). לפני כמה שנים הלכתי להרצאה+הקרנה של פרקים באייקון (קצת נמנמתי בהם, מודה, זה היה מוקדם בבוקר...) ואז גיליתי שכל השנים הייתי נאיבית להחריד.
חשבתי לתומי שזו סדרה מצויירת לילדים, אבל התברר לי שזו היתה בעצם פרסומת ארוכה במיוחד למרצ'נדייז... כן, אני מניחה שאני לא מחדשת כלום לאף אחד ורק אני הייתי צריכה שיצעקו לי את זה בפנים כדי לקלוט, אבל כל הסדרה הזו נולדה כדי שיצרני צעצועים יוכלו לשווק דגמים של רובוטים לילדים... ובכל פעם שרצו להכניס דגם חדש פשוט הכניסו עוד דמות לסדרה, או ששינוי את העיצוב וכו'... אני מודה שאובדן התמימות לא הרס את הזכרונות מהילדות, אבל כן קלקל במידה מסויימת את הפינה החמה בלב ששמרתי לסדרה.
 

דון גל

New member
אני לא ידעתי את זה בתור ילד, ואני

מודה שזה קצת הכעיס אותי כשהבנתי את זה לפני כמה שנים, אבל זה כמובן לא שונה מפוקימון והלו קיטי שיש היום... מנצלים את הכוח שכנוע של אנימציה על ילדים, ושל הילדים על ההורים שלהם. יש פרק טוב של סאות'פרק על זה.
הדון.
 

nick fury

New member
נצל"ש אם כבר מדברים על רובוטריקים

בא לי להוסיף תמונה משלי
 
למעלה