הנני כאן

הנני כאן

אתמול נערך הקטע המשמעותי הראשון בוואלטה של מורסיה, קטע נג"ש מסובך, אשר הסתיים בטיפוס לא קל. אלחנדרו ואלוורדה ניצל את הקטע הבייתי (הוא נולד וגר במורסיה), להראות שגם השנה הוא מתכנן להמשיך ביכולת שלו מעונת 2006. ואלוורדה ניצח בקלות בפער של למעלה מחצי דקה. דאמיינו קונאגו הצהיר שהקטע אתמול הוא קטע מבחן בשבילו, קטע בו הוא ינסה לראות אם יכולת הנג"ש שלו השתפרה בעקבות האימונים במנהרת הרוח שהוא ערך. קונאגו סיים במקום ה-13 עם זמן זהה לדניס מנצ'וב במקום ה-12, תוצאה סולידית שכרגע עדיין קשה להסיק ממנה על שיפור ביכולת. לשמחתו של קונאגו, הוא הקדים שני יריבים חשובים שלו לקראת הג'ירו: סימוני וסאבולדלי (גם את קארפטס אם הוא יקבל אישור ללכת על הג'ירו השנה). אבל מול באסו והפועלים בשחור שלו (מדי דיסקברי החדשים) הוא יהיה חייב לשפר קצת יותר את היכולת.
 
הנני כאן 2

ואלוורדה ניצח את הפרו-טור ב-2006, ב-2005 ניצח אותו די לוקה. לכן אתמול אחרי שואלוורדה הראה שהוא בכושר מצויין לקראת האביב, גם די לוקה החליט לשגר מסר לאומה, די לוקה ניצח את המרוץ היוקרתי מילאן-טורינו. הניצחון אתמול, מהווה איתות מצד די לוקה לקראת הפרימוורה. אלוף העולם פאולו בטיני, התרסק במהלך המרוץ וסיים 3 דקות אחרי די לוקה.
 
היום מתחיל הפריס-ניס ../images/Emo42.gif

אחרי כל הבעיות היום תתחיל עונת הפרו-טור השלישית, אחרי כל הפארסה של עונת 2006 נאחל לעצמנו עונה שקטה יותר, עם יותר כותרות על ניצחונות ופחות כותרות על סמים. רשימת משתתפים של הפריס ניס: לאמפרה: דניאלה בנטי (מגיע בכושר מצויין), פטצ'י וילה אוסקלטל: סמואל סאנצ'ז CSC: פרנק שלק, דייב זאבריצקי דיסקברי: ליפהיימר, פופו, קונטדור, פאולינו, דנילסון, דיפולדר ראבובנק: פלצ'ה קרדי אגריקול: פיאטרו קאוצ'יולי פרדיקטור-לוטו: קאדל אוונס FDJ: פיליפ ג'ילבר, סנדי קאסר טי מובייל: פטריק סינקביץ', רוג'ר המונד, אקסל מרקס, יקוב פיל קופידיס: סילביאן שאבנל (אולי סוף סוף הוא יממש את הפוטנציאל...) קוויקסטפ: תום בונן (בונן נגד בנטי זה דו קרב מסקרן) גרולשטיינר: דוידה רבלין, תומאס פוטן סאונייר דובאל: דיוויד מילר (אני מהמר עליו בפרולוג), איבן מאיו מילראם: איגור אסטרלואה
 
הימורים פריס-ניס:

אני אשקיע 100 אירו וירטואלי: 50 אירו לוי ליפהיימר 15 אירו רבלין 15 אירו קונטדור 10 אירו דייויד מילר 10 אירו סילביאן שאבנל
 
גם אני בהתחלה הימרתי עליו

אבל ברגע האחרון החלפתי אותו בקונטדור, לדעתי דיסקברי מתכננים ללכת חזק על המרוץ השנה.
 

@David

New member
לא כדאי להמעיט בערכו של

ביארן "הנחש" ריס. יש לו קבוצה מדהימה ולדעתי אין לו כוונה לחלק מתנות חינם.
 
שידור לא חי ביורוספורט

ב-16:00 שעון יורוספורט. מתי זה יוצא בשעון שלנו?
 
דייויד מילר "מפתיע" ומנצח את

הפרולוג של הפריס-ניס, ב-24 שעות הקרובות באופן לא רשמי הוא המוביל של הפרו-טור... צמד התגליות ליפי וקונטדור צמודים אחד לשני. לקראת מחר, כדאי לשים לב שבנטי מוביל על בונן ב-8 שניות בזכות הפרולוג, אם הוא יאגור מספיק שניות בבונוסים הוא ילבש מחר את החולצה הצהובה. לפני שבועיים בנטי ניצח את פטאקי פעמיים, השבוע הוא ישמח להראות לבונן, שגם אותו הוא יכול לנצח.
 
אז זהו ידידי שמי שהפתיע זה אתה...

הימרת בצהרים על הנצחון של מילר בפרולוג , והפלא ופלא הוא ניצח בועז ?? אתה קולט ?? אין לך מנחוס יותר !!!!
 
נקמה מתוקה בצרפתים

אין כמו ניצחון על אדמת צרפת, כדי להזכיר לחבר'ה מקופידיס נשכחות...
 

oikeroi

New member
סליחה על הבורות...

מה זאת אומרת "העונה השלישית של הפרו- טור?" קודם לא היה?
 
זו העונה השלישית של הפרו-טור

לפני הפרו-טור ל-UCI היה מפעל בשם "הגביע העולמי", שריכז את המרוצים החד יומיים החשובים (מרוצי קטעים לא היו חלק מהמפעל). פאולו בטיני שלט בגביע העולמי וזכה בסבב 3 פעמים ברציפות.
 

Tour the Lance

New member
והכל בהמשך ל-7 הנקמות המתוקות של LA

למי ששכח אותה קבוצה בדיוק, קופידיס, שלחה נציג לבית החולים באינדיאנהפוליס בשנת 96 לוודא שלאנס על ערש דווי על מנת לבטל את החוזה איתו. התנהגות בזויה ומחפירה שחזרה על עצמה בוריאציה שונה,אם כי מגעילה לא פחות, גם במקרה של מילר (בלי שום קשר דיויד מילר חבר טוב של לאנס). לא נשכח ולא נסלח!
 
לקראת שבוע בנטי בצרפת

(האתגר האמיתי של בנטי הוא לא בונן אלא הנאחס שאני עושה לו) בספרד נפוליטנו כבר הדגים היום איך רוכב לאמפרה אמור לנצח ספרינט. נפוליטנו ניצח את הקטע החמישי במורסיה והקדים את גרהאם בראון.
 
למעלה