הנמכת ציפיות

shakedmish

New member
הנמכת ציפיות

אני רוצה קצת לשפוך את הלב, לפני חודש בערך הגיע אלי לפייסבוק חבר של ידיד טוב, התחלנו לדבר פה ושם, וגם רצינו להיפגש. השיחות היו נחמדות, זורמות אבל לא עברו לטלפון. סופש האחרון יצא לנו להיפגש, יצאנו חברות שלי ועוד 2 חברים שלי (אחד מהם הידיד הטוב שלי). נפגשנו ועל הרגע הראשון היה קליק. הוא ממש היה ג'נטלמן, חיבק אותי, במועדון רקדנו, דיברנו על כל מיני שטויות, היה ממש כיף, הוא מחמיא מאוד. התנשקנו, והמשיך להיות נחמד, אני רוצה לציין שלא הרגשתי ממנו שום מצב לזה שהוא מחפש סקס ללילה. אולי טעיתי לא יודעת! בקיצור מפה לשם הוא נשאר לישון אצלי, שנינו שתינו אבל לא שיכורים בכלל. הלכנו לישון,קצת התנשקנו, הכרנו עוד קצת והלכנו לישון. המצב לא הגיע מעבר לנשיקה, הוא לא ניסה ואני הייתי מבסוטה, סוף סוף גבר שלא מנצל הזדמנות. קמנו בבוקר שתינו קפה, הוא שוב המשיך לנשק ולחבק אותי, ממשיך להחמיא, אפילו שואל מתי ניפגש שוב. האמת, נתן לי רושם ראשוני כל כך טוב, רק חיכיתי לפעם הבאה שניפגש. התחושה של זה היום מרגישה לי כמו חלום, גם כי הרבה זמן לא חוויתי סוג של קירבה כזו עם מישהו, וגם כי עברו 4 ימים ואין זכר לבחור. חוץ מלדבר איתו קצת בהודעות (שאני שלחתי ראשונה) ביום ראשון הוא די נעלם לי. אני סוחבת הרגשה ממש רעה כבר 3 ימים, הוא הרי נתן לי תחושה של בחור רציני עוד מהשיחות שלנו, ובילינו כל כך כיף, ועוד אחרי שנסעתי הוא שלח הודעה ואמר שהיה לו כיף. אני לא מבינה אותו.....אני גם לא יודעת מה לעשות. אני רק סוחבת הרגשה לא נעימה, אני ממורמרת, די מדוכדכת - אני לא מאוהבת מעל הראש ממבט ראשון, אבל היה לי אליו כימיה וזה הרגיש הדדי. איך מתנהגים במצב כזה? אני לא רוצה לשחק, הוא בן 28, האם זה משחק? הוא לא רוצה? או שסתם אין לו זמן אלי? אני כבר לא יודעת, אבל האשליה של משהו אמיתי עוד מהמפגש הראשון והדרך שבה הכל זרם היה כנראה טוב מידי כדי להיות אמיתי. הגבר שיחבק, יחמיא, יגיד את המילים הנכונות, ינשק, יגרום לי להרגיש מיוחדת לפתע מרגיש לא אמיתי. איזה מין משחק הוא משחק??? ולמה הוא לא מתקשר ?
הכי מעצבן זה ההרגשה הפנימית שאיתה אני קמה והולכת לישון
 

Megie

New member
תתעודדי מתוקה


זה מאפיין הרבה גברים, איפשהו זה גם סוג של משחק.. הוא מוכר לך את מה שאת כביכול רוצה לקנות..ילך?-אחלה..לא ילך?! לא קרה כלום.. את נשארת על אש קטנה.. אל תשלחי לו יותר הודעות..תתני לו להביע סימנים כלשהם...תמשיכי הלאה ותשאירי את זה כחוויה נחמדה..אם הוא ירצה באמת-הוא ידע איפה למצוא אותך. נ.ב. ברוכה הבאה
 

shakedmish

New member
היי, האמת שאני די ישנה פה

ממעיטה לכתוב אבל תמיד יודעת שיש לי לאן לפנות :). הוא התקשר...מענין עד איזה גיל נמשכים משחקים מיותרים
 

Megie

New member
אז..

ברוכה הישנה
.. לא זכרתי את הכינוי.. את יודעת מה זה אומר?! שאת צריכה להרבות בכתיבה פה
ומסתבר שלמשחקים האלו אין גיל..עם כמה שהעובדה הזאת עצובה..:-\
 


לא מאפיין אותך.. מה הקשר למין האדם ?? כמה נשים לא מתקשרות או מסמסות או מתעלמות ?? זה קשור לחינוך והאופי. אותם אנשים שמתעלמים בהמשך גם יתעלמו מאדם הזקוק לעזרה הנקרא בדרכם. הכח לבחור נכון יותר ולשנות נתון בכל אחד ואחת מאיתנו ! זיכרו: לעולם לא תוכלו לדעת כיצד עלולות המילים שלכם להשפיע על אחרים.
ולכל מי שקראו זאת: http://www.youtube.com/watch?v=OOgpT5rEKIU
 

Megie

New member
אבל לא ניהלנו דיון

של מה מאפיין איזה אוכלוסיות..ולא באתי בהצהרה שהעובדה הזאת מאפיינת יותר נשים מגברים או להיפך..דיברנו כרגע על נושא מסויים אז נתתי את עמדתי לגבי אותה אוכלוסיה.. יכול להיות שאם גבר היה כותב את אותו הדבר על בחורה, זה בדיוק מה שהייתי כותבת.. נכון, העובדה הזאת מאפיינת את שני המינים באותה המידה.. וזאת בכלל לא הייתה הכוונה (לא עשיתי סטטיסטיקה מדוייקת, התבססתי מהניסיון של הסביבה שלי) אז יותר חשוב להתמקד בעיקר..לכל אחד יש את הזכות להביע את דעתו
 
שלום

לא צריך למהר למגע קרוב, רצוי לפתח קודם את הקשר הרגשי. תני לו זמן להחליט מה טוב לו בקשר, ולפי התפתחות רגשותיו יחליט מתי יתאים לו להתקרב אליך ולהתקשר. יחד עם זה, אם הוא חשוב לך נסי ליצור אתו קשר אבל היזהרי לא להעיק. אם תרגישי בהתנהגותו שהעקת, הרפי. אל תשחקי, היי תמיד רצינית בקשרים ואז יהיו רציניים אתך. תני אהבה במלים טובות ומעשים טובים, וככל שיתנו לך השקעה רגשית בחזרה תוכלי להבין שיותר רציניים אתך.
 
למעלה