הניצחון הגדול

אדם קלר1

New member
הניצחון הגדול

הניצחון הגדול החדשות האחרונות ממלחמת הכיבוש (חומת מגן/דרך נחושה/טמטום מצטבר): לאחר קרב אדיר, שנמשך ארבעה ימים וארבעה לילות ותוך שימוש במאות חיילים, טנקים, מסוקים ודחפורים, הצליח צבאנו המהולל וחייליו הגיבורים להתגבר על בנין ריק בחברון ולהביס שוק על ירך את אפס מגיניו. אכן, נצחון אדיר ומפואר שללא ספק יכנס למורשת הקרב הנהדרת של צבא הכיבוש לישראל. כל הכבוד!
 

nirdagan

New member
בוקר טוב אדם קלר!

נראה לי שתכננת מכתב לכל תוצאה אפשרית. אילו היו נהרגים המבוקשים בבנין, היית מסביר לנו על חוסר האנושיות בהרג ע"י התמוטטות הבנין. ומטיף לכל שצבא הומני היה פורץ לבנין. אילו צהל היה פורץ לבנין וחיילי צהל היו נפגעים, היית ממהר להכריז שהם נפגעו על מזבח הכיבוש. לסיכום, מפני שבלי קשר לתוצאה אתה מגנה את צהל, מה שאתה אומר הוא צפוי ומשעמם.
 

דובי123

New member
העובדה שדם יהודי לא נשפך כל יום מטר

מטרידה אותך עד כדי כך?
 

אדם קלר1

New member
מטריד אותי

מטריד אותי שהצבא שנקרא צבא הגנה לישראל נהפך להיות צבא הכיבוש והדיכוי לישראל, שהוא נמצא במקומות שבהם אין לו מה לחפש כמו חברון, שהוא מתנהג שם בצורה כוחנית ודורסנית ופיצוץ הבנין הזה שקיים שבעים שנה היא דוגמא טובה, מטריד אותי שבטענה של מאבק נגד הטרור מתנהגים בצורה שרק מצמיחה מתאבדים חדשים. בקיצור, מטריד אותי המשך והעמקת הכיבוש שהוא העמק הקבר שמדינת ישראל כורה לעצמה ואני עדיין מקווה שתצא ממנו בזמן.
 

Deathatred

New member
מטריד אותך

שצה"ל גילה 90 מטענים רבי-עוצמה בחברון ובמקום לתת למחבלים להרוג איתם יהודים הוא מצא אותם ומנע רצח של יהודים. אם זה מרגיז אותך כל כך הוא אולי תבנה פצצת-ביתית (תשאל את הפרטנר שלך לשלום, הוא יסביר לך איך) ותלך לרצוח יהודים?
 

y not 1

New member
קלר-הדבר היחיד הנכון בהודעתך הוא

שההתנחלות בחברון העיר מיותרת לחלוטין, מוקד חיכוך מזיק ! לגבי השאר :הרשות מנהלת את עצמה באופן אוטונומי מזה יותר מ- 8 שנים, יש להם רשות מבצעת - קבינט שרים, רשות שופטת ומשטרה שהיא למעשה צבא...אין שם הפרדת רשויות כיאה לכל דיקטטורה, וכל הרשויות הללו כפופות לראיס, החולש גם על כל תקציבי הרשות וגוזר מה יעשה בהם, כמו למשל הכנסתם לחשבונות הבנק שלו ושל מקורביו...אז איך זה שייך לעזעזל לאשמת ישראל כפופות. העם הפלשתיני החל להבין סוף סוף דרך ביטנו, מה שמוגבל כמוך מסרב להבין אתה פשוט חסר תקנה..
 

all

New member
איש מוזר אתה.

האם אתה שמח שלא נהרגו פלסטינים או מצטער על כך. או ש........ אתה פשוט שונא את צה"ל וכל מה שלא יתרחש לא ימצא חן בעיניך. או ש........ מישהו הכניס מחשב עם אינטרנט למחלקה פסיכיאטרית סגורה???
 

mimoon_m

New member
אף אחד לא שם אותך כאן לחלק ציונים..

תגיב לגופו של עניין ולא לגופו של כותב. הודעות נוספות כאלה יוסרו מהפורום. (ואל תגיד שלא היזהרתי) תודה, מימון
 

algs

New member
את האמת לא ניתן להסיר!

את האמת לא ניתן להסיר. האמת היא שמאז שקם לו עם ישראל ניסו תמיד להשפיל אותו, להשמיד אותו, ולהתעלל בו, אך ההצלחות תמיד היו חלקיות - את עם ישראל לא ניתן להשמיד. וכל מי שטוען שזו ארצו, שיוכיח לי שהוא היה פה פעם. וגם אם הערבים יצליחו להרוס את כל השרידים של בית המקדש בהר הבית - זה לא יהפוך אותם לצודקים - אמת לא ניתן להסיר. אינני רוצה סתם לכתוב נגד הערבים אךא אני חושב שלטובתם כדאי ומומלץ שיפסיקו להשתמש בטרור ובהסתה לטרור - כי באמת כמו שאנחנו רואים היום זה משמש רק נגדם וזה גורם לישראל להכות בהם - וגם במי שאיננו שותף פעיל בטרור. זו מדינת היהודים, וכך תישאר. גם אם ההודעות שלי יוסרו מהפורום.
 

all

New member
האם קראת את ההודאה שלו

או שאתה נלחם בי מתוך אנרציה? האיש אמר שלאחר קרב פוצץ בניין ללא אנשים בו. אך לחלוטין לא ניתן להבין מדבריו שהוא שמח שאנשים לא נהרגו. קרא את ההודאה לפני התגובה ואולי גם אתה תבין שמדובר באדם קצת מוזר. אבל לך תדע.... אולי לא.
 
למעלה