הניסיון שלי לזיקוקים..

havlaz

New member
הניסיון שלי לזיקוקים..

היו ממש קצת (בחייאת, בסילבסטר כל המלונות מתחרים מי שולח יותר זיקוקים, השנה בקושי סט אחד של זיקוקים?) ועד שלמדתי את הצילום עם הקומפקטית הדבילית כבר נגמר הכל
בפעם הבאה נהיה כבר יותר מיומנים
 

geostant

New member
איזה צנוע ../images/Emo8.gif

יש לך פה יופי של תמונה ! תפיסה טובה מאוד. לי כל (סך הכל 2-3) התמונות של הזיקוקין יצאו מטושטשות, אולי בגלל שלידי לא יורים זיקוקין
המוקד הכי קרוב היה במרחק של 15 - 20 קילומטר וגם עם כל הנסיון לעשות זום קטלני, הכל נמרח לו.
 

havlaz

New member
תודה גם לך ../images/Emo13.gif

אני מעלה עוד אחת.. גרועה בעקרון אבל משום מה יותר הזכירה לי איזה צילום נאסא של איזה גלקסיה
 
למעלה