הניסיון שלי לזיקוקים.. היו ממש קצת (בחייאת, בסילבסטר כל המלונות מתחרים מי שולח יותר זיקוקים, השנה בקושי סט אחד של זיקוקים?) ועד שלמדתי את הצילום עם הקומפקטית הדבילית כבר נגמר הכל בפעם הבאה נהיה כבר יותר מיומנים