הניסיון הוא הכישלון?

הניסיון הוא הכישלון?

שברים של פחד באים אליי בגלים , אני רועדת. קשיים נוצרים ברגעים ספורים אך נשארים לשנים. אוויר נתקע בגרוני , ורסיסים של לבד שוחים לעברי. תמיד , בלילה , אני והמחשבות לבד והלבד – הלבד זה מפחיד אותי השקט התמידי ואולי שומעים את צלילי המקשים אור מעומם בדיוק כמו שאני אוהבת בלילה כמיההות בלתי מובנות וסימני שאלה מתרוצצים אצלי בחיים אני עוברת ממקום למקום , ממדרגה אחת לשניה אבל תמיד חוזרת לאותה נקודה, לאותה התחלה מייסרת? מנסה להתחבר , מנסה להתמקם, מנסה להיות עושה מה שיוצא , עושה מה שיכולה , וזה לא הרבה אבל בכול זאת – מצפה לאיזה תוצאה שתראה שיש סיבה אמיתית לתקווה. מעבירה כל מיני הבזקי זיכרון בראש ועדיין לא מצליחה לא מצליחה להרכיב תמונה אחת שלמה ולו מזערית. הבזקי אור נזרקים אליי מהשמש, כאילו בשביל להזכיר לי שהיא קיימת קיימת רחוק מאוד ממני. מחוררת את עצמי בשביל להרגיש פחות רע ואפילו מרגישה את זה כל כך זמני , כל כך מזוייף . כמוני. נגעלת מעצמי. ** ואצלי הניסיון הוא הכישלון - כל פעם שמנסה אני נופלת , אטומה ונשברת אז בשביל מה ?
 
חנוכה...

כידוע לכולם מתוך סיפור החנוכה למכבים היה שמן רק ליום אחד. ניתן היה אז להביא נימוק מוחץ, לא להשתמש בשמן ולומר שיש לחכות עד שניתן יהיה להכין די שמן טהור כדי שהמנורה תדלוק ללא הפסק. מדוע לא לדחות מאמץ שהיה מועד לכישלון כדי שמנורה תדלוק ללא הפסק? מדוע לא לדחות מאמץ שהיה מועד לכישלון אחרי יום אחד בלבד? משום שהם הבינו אמת עמוקה: אין כל רע בניסיון שלא הצליח, אבל לא לנסות בכלל זוהי הטעות האנושית הגדולה ביותר. קראתי כל מילה. ומה אני מנסה לומר? שמצאתי את עצמי בחלק מהמילים. שגם אני אוהבת את הלילה... אבל מרגישה שם קצת לבד... והניסיון? הוא האומץ. התקווה. השמש. תנסי. על אף נסיונות עבר... תנסי. זה יכול להצליח. כד קטן. ניסיון. "כל העם- התרגש..." תנסי. זה לא יהיה נס. זו תהיה הצלחה. שולחת לך חיבוקים ללילה הזה וללילות אחרים גם. הרבה חיבוקים. לי.
 
תמיד יש! ../images/Emo39.gif

תמיד יש תקווה, תמיד יש עוד סיבה להמשיך. אפילו בימים הכי שחורים שלי, ימים שלמים שהייתי קבורה עם הראש עמוק באסלה ובמקומות נוראיים אחרים, תמיד מוצאים את הכוח להמשיך לקוות, והכוח הזה נותן את הכוח באמת להמשיך. למה את עושה לעצמך כזה אבל? מה חטאת? אל תשימי לעצמך רגליים, אל תשכחי שבסופו של תהליך אלו הן אותן הרגליים שתצטרכי לעמוד עליהן איתנה. ואת תצליחי!
 
../images/Emo57.gif

בשביל מה? בשביל כל העולם היפה הזה שמחכה בחוץ, בשביל כל הדברים המדהימים שם, בשבילך. היה לך האומץ לנסות, אל תתיאשי, גם מנפילות לומדים, ואני לומדת את זה ברגעים אלו... יש סיבה אמיתית לתקווה, ומה שאת יכולה- זה המון הרבה הצלחה.
 

Pure SilenCe

New member
אני רוצה להגיב..

ואני לא יודעת אם אצליח לגרום לך להבין.. ובכלל מה עוד אוכל לחדש לך.. אני מאמינה בך. אני יודעת שאת יכולה.. אני רוצה שפעם אחת תתגברי על השיגרה ותנסי משהו חדש..
 
למעלה