הניגון המרגש מהתיקיות בקישורים

הניגון המרגש מהתיקיות בקישורים

יש לנו אוסף מכובד בקישורי הפורום.מהו הניגון שהכי משך אתכם
אשמח אם החברים ישתתפו בצירוף לינק לניגון:)
 

מאיר99

New member
מצווה טאנץ ממש סוחף אותי מזכיר

תקסים מזרחי ובמיוחד הביצוע בכינור יכול לשמוע הרבה ובכל פעם נשמע שונה.
 

ora11

New member
צהריים טובים גשום וקר../images/Emo186.gif../images/Emo183.gif

הניגון שאותי מאד ריגש ומרגש הוא ק"ה אכסוף מצפת שלי לא יכולה לשלוח קישור המחשב פורמט והוא לא נותן לי לפתוח כנראה אצטרך להוריד שוב את רייל פלייר. איש יישר כח על הניגון.
 
את תמיד תבחרי

בניגונים שאני מנגן בהם
הקה אכסוף נמצא כאן. ועכשיו אורה ברשותך נלמד מה ההבדל בין לינק לבין קבצים שנמצאים לנו על המחשב. ראשית: כשאנו מניחים לינק לקובץ מסויים כל מי שמחובר לאינטרנט יכול להוריד אותו.להאזין לו,(במידה וזה קובץ שמע כמובן),ולשמור אותו במחשב. קבצים שנמצאים על הדיסק הקשיח שלנו בתיקיה או ב"מסמכים שלי" לא משנה היכן,רק בעל המחשב יכול להשתמש ולהאזין להם.כדי שנוכל להעלות מהדיסק הקשיח ניגון שכל העולם יוכל להאזין לו,אנחנו צריכים אורה "שרת" אינטרנט. בשרת הזה יושב הקובץ ולכן העולם כשהוא רוצה להאזין לניגון הוא לוחץ על הלינק ואז נפתח מעין דף אינטרנט שבמקרה שלנו הוא קובץ מוזיקה. כשאנו אורה רוצים למשל להראות לאנשים היכן נמצא ניגון מסויים שנמצא באינטרנט,אנחנו הולכים במקרה שלנו לרשימת הקישורים,מחפשים את הניגון ולוחצים עליו בעכבר ימני . בוחרים באפשרות העתק קישור,חוזרים לפורום ומדביקים את הקישור למטה.. או בכתובות אינטרנט נלוות או במחרוזת מתוכן ההודעה ששם אנו צריכים לבחור במילה מתוך ההודעה ואז הקישור יעלה יחד עם ההודעה
עכשיו ברשותך נלמד להבחין בין סוגי קבצים. הקובץ שבו נמצא הניגון קה אכסוף.הסיומת שלו היא MP3. קבצי MP3 ניתן להאזין להם גם באמצעות המדייה פלייאר.רק קבצים שהסיומת שלהם היא RM או RAM זקוקים לרייל פלייאר. אם את נתקלת בבעיה בהתקנת התוכנות לאחר פירמוט המחשב,תכתבי לי בבקשה כאן או במסרים ואני אשתדל לעזור כמיטב יכולתי:)
 
ושוב תודה לחברינו בן אהרון

שלימד אותי בסבלנות אין קץ איך עושים צילום מסך
 

ora11

New member
בוקר טוב איש ותודה ../images/Emo47.gif

אין כמוך איש אבל ופה בא האבל מופיעה לי כתובית אין אפשרות להתחבר לשרת ועכשיו מה עושים? עד שהמחשב פורמט יכולתי לשמוע ולהנות יש לי את הניגון בקלטת ואני רוצה שיהיה לי גם במחשב. יום טוב וחמים בבית ובלב
 
משונה../images/Emo4.gif

תנסי בבקשה אורה להוריד את הרייל פלייאר.נסברים ניתן לקרוא כאן ותכתבי לי איך הענינים מתפתחים:)
 

BobMarly

New member
אם יורשה לי...

קבצי RAM הינם קבצים אשר יורדים למחשב אבל הם באמת אינם קבצי המידע. יש שם רק קישור לשרת עליהם יש את הקובץ האמיתי. ככל הנראה זה הקובץ שיש אצל אורה על המחשב. ולכן כאשר היא מנסה להפעיל אותו ואין לה אינטרנט אזי אין באמת קישור לשרת.
 
תמיד יורשה לך../images/Emo24.gif

תשמור בבקשה את הניגון האהוב עליך. עכבר ימני שמירת קובץ בשם הקובץ הוא קובץ RAM תתנתק מהאינטרנט ותבדוק אם אתה יכול להאזין לו. האינדיקציה לדעת האם הקובץ נשמר כקובץ או כלינק היא פשוטה. אם האייקון שמופיע עליו הוא של תוכנת הרייל,הרי שהקובץ ירד והוא מוכן לשמיעה ללא תלות באתר.אם האייקון הוא של דף אינטרנט הרי שהוא נשמר כלינק
 

BobMarly

New member
לאו דווקא

כך את האתר של מודזיץ לדוגמא: הניגונים הם קבצי RAM. אצלי במחשב האייקון הוא של real player. אם תפתח אותם ב notepad תוכל לראות שיש שם את הכתובת של קובץ ה rm. ןאצלי במחשב קובץ ram וקובץ rm זה בדיוק אותו אייקון. הקובץ בדוגמא שנתת הוא rm ולא ram הרבה בריאות...
 
צודק הקובץ הוא RM

יש לך מושג מה ההבדך בין RM לRAM? אפשר לינק לאתר של מודז'יץ? אינני יודע מה זה בדיוק notepad :)
 

BobMarly

New member
בהחלט...

RAM - הוא רק ה Link ו RM הוא הקובץ עם המידע. Notepad - זה עורך טקסט פשוט. לך להתחל ובחר שם הפעלה. ותרשום Notepad תקבל עורך פשוט לקבצי טקסט. אם תעלה את קובץ RAM אתה תראה שהוא בנוי מ Link לקובץ האמיתי ה RM. קבצי RAM נועדו לאתרים שמעוניינים למנוע בצורה הכי בסיסית הורדה של קובץ למחשב; הם רוצים שתאזין דרכם וגם כמובן מי שלא רוצה להעמיס את הדיסק שלו אלא לשמוע דרך הרשת ב streaming.
 

ora11

New member
ערב טוב איש וכל החברים../images/Emo183.gif../images/Emo186.gif

תודה לך איש ובוב אצלנו יורד גשם וקרררררררר אבל בבית חם ונעים. בקשר לרייל פלייר אבקש מאיזה מומחה להתקין לי אני מרימה ידיים. העקר שיש לי את הקלטות והדיסקים שלך. שמור על עצמך איש .
 

בנשו

New member
הניגון הזה מזכיר לי את הדבר ש

אני אוהב. לפני שנים בילדותי ביליתי עם הורי שבת בצפת. התפללנו בבית כנסת הארי בליל שבת ושמענו שם את ר' פינחס מתפלל קבלת שבת. בשבת בבוקר הלך אבי לבית כנסת אחר (נדמה לי אגודה או משהו דומה), אבל הרגלים שלי הלכו שוב לבית כנסת הארי, ושם שמעתי את ר' פינחס קורא בתורה. מה יש להגיד, אין עוד אחד כזה. מה יש בניגון קה אכסוף שמזכיר אותו ואת תפילתו? מאז ועד היום ביקרתי הרבה פעמים בצפת ותמיד הרגלים נושאות לבית כנסת הארי.
 
למעלה