הנחת פסים בין נתב"ג ללוד

מצב
הנושא נעול.

mem99

New member
הנחת פסים בין נתב"ג ללוד

הנחת פסים בין נתב"ג ללוד
התמונה הבאה קצת מטושטשת (Motorola V3x ממרחק) אבל אפשר לראות את הנחת הפסים על הרמפה הדרומית של גשר הרכבת מעל כביש 1. כמה מאות מטרים דרומה להם עמד קטר עבודות.
 
../images/Emo45.gifתודה על הדיווח והתמונה.

הנחת פסים בין נתב"ג ללוד
התמונה הבאה קצת מטושטשת (Motorola V3x ממרחק) אבל אפשר לראות את הנחת הפסים על הרמפה הדרומית של גשר הרכבת מעל כביש 1. כמה מאות מטרים דרומה להם עמד קטר עבודות.
תודה על הדיווח והתמונה.
לפי המיקום, נראה לי שהניחו את המפלג ש"יפצל" בין הצלע לכיון לוד, לבין המשך הקו למודיעין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה