הנחמדות מתחילה להשפך ממני ?

הנחמדות מתחילה להשפך ממני ?

בזה הרגע הבטחתי לאח שלי לנסות להתעלות את עצמי ולהיות נחמדה לבת זוג של אבא. הם גרים ביחד למעלה מ7 שנים. היא ואני... אף פעם לא הסתדרנו. טוב נו, אנחנו מתעבות אחת את השנייה. בלי שום קשר לזה שהיא זוגתו של אבי, אני ממש לא מחבבת אותה... ליתר דיוק, היא הבן אדם הכי מכוער (פנימית וחיצונית) שיצא לי אי-פעם להכיר! כן, ממש ככה. אני לא סובלת אותה... אבל אני מכבדת את הבחירה של אבא שלי. הוא בחר לחיות איתה... וזהו. אני מקבלת את זה. זה לא אומר שאני חייבת לאהוב אותה. היא לא אומרת לי שלום, ואני לא אומרת לה שלום. זה מאוד הדדי. יש ביננו מן "מלחמה" לא מוכרזת. היא אוויר בשבילי ואני בשבילה. זה אפילו הפך להיות משהו טבעי לגמרי. זה תמיד היה ככה, מאז שהייתי בת 10 ופגשתי אותה לראשונה בתור הבת זוג של אבי (להזכירך, היא דודה שלי קודם). תמיד כשאני באתי "לשם", התעלמתי ממנה באופן מופגן ושלחתי לעברה מבטים מלאי שינאה וכשראיתי את אחי מחבק אותה, קצת כעסתי עליו, שהוא מחבק את ה"זונה"! משום מה, נראה לי שרק לאחי המצב הזה מפריע. כשאנחנו אצל אבא והיא שם, אז הוא נותן לי מכה קטנה, לוחש לי שזה לא יפה ו"גוער" בי להגיד שלום. זה לא שהיא מנסה להגיד שלום או משהו... אני ממש שונאת אותה. אבל מה לעשות?! בעע.. אבא שלי פיתח בשנים האחרונות טעם ממש ממש גרוע, וזו האישה שאיתה הוא חי. מריונטה מחליטה לנסות להתעלות על עצמה, והמטרה הבאה- לנסות להיות נחמדה יותר לחברה של אבא. להשתחרר מהשינאה אליה ולקבל את המצב כמו שהוא... יהיה בטח הרבה יותר נחמד.
 

oehhe

New member
את ענקית

ואת זכאית לכל ההערצה שבעולם. מריונטה, זהו הכינוי הפחות מתאים לך מכל הכינויים שבעולם. oehhe אפשר לחשוב שלי הכינוי מתאים (אפרופו כינויים, שנים שכולם ברשת הכירו אותי תחת כינוי אחר, אולי אשוב אליו בקרוב, מי יודע)
 

ניקולי

New member
נחמד נחמד

אני שמחה בשבילך, כל הכבוד !!! להיות נחמדה לאדם שאת לא ממש אוהבת, יותר נכון שונאת , זה מאוד קשה(לא מקנא בך) יחד עם זאת אני חושבת שזה דיי תלוי בך. יש לי הרגשה שמלכתחילה לא קיבלת אותה, מלכתחילה שנאת אותה..תני לה צ'אנס.. אז מה אם היא מכוערת ?? חיצונית (לא כולנו מושלמים) לגבי הפנימיות שבה .. אם תלמדי את איך למשוך בחוטים, תמשכי אותם איך שאת רוצה (מקווה שהבנת אותי)
 
לא אכפת לי שהיא מכוערת..:)

מצידי שיהיו לה קרניים ועור בצבע סגלגל זוהר עם נקודות ירוקות. הלוואי וזו הייתה הבעיה... :) משום מה, ברגע שהיא פותחת את הפה הכיעור שלה מתעצם למשהו מטורף. אינטלגנציה של ילד בן 5 יותר גבוהה משלה. פוסטמה ברמה. באמת מהתחלה שנאתי אותה... אבל היא עשתה לא מעט שיגרום לי לשנוא אותה. היא לא בדיוק ניסתה להתחבב עלי. טוב, די. אני מפסיקה עם זה. הבנתם שאני לא מתה עליה :) מעכשיו אני פותחת דף חדש... עם חיוך מאולץ על הפרצוץ שאולי יהפוך לאמיתי מתישהו... (חחח אני כבר רואה את זה - אני עומדת מולה, חורקת שיניים ומשננת לעצמי בראש:"מריונטה, להיות נחמדה!!!") אוהי, אני אוהבת את הניק הזה ! אבל אם מישהו ימצא לי ניק אחר... אני אשקול להחליף את שמלת המריונטה :). תודה לשניכם על התגובות
 

kisslali

New member
עם או בלי קשר לכיעור

זה בטח יותר קל לשנוא מישהי במעמד שלה אם היה מאד מאד יפה, לא? אז צריך להגיד שטוב שהיא לפחות לא כזו, אפשר אולי אפילו קצת לרחם אליה, גם מכוערת וגם טפשה... לא מכירה את הסיפור מהעבר אבל לפי המעט שהכרתי ממך כאן את בטוח מסוגלת להגיד אם את שונאת אותה בגלל מי שהיא או בגלל מה שהיא. בעצם, מה זה משנה למה את שונאת אותה? כל הכבוד לך על הנכונות לקבל אותה למרות הכל! ובכל זאת, אם אחיך מרגיש אליה כך אולי היא לא כ"כ מגעילה? ואני דוקא אוהבת מאד את הניק שלך, לא הכל בחיים עובד לפי המשמעות שלו. ללי
 
את יודעת מה את? פשוט ילדה מדהימה

שמבינה את עצמה,רוצה לשנות ולהשתנות ועוברת תהליך מדהים עם עצמה. כל כך אוהבת לראות את הדרך שאת עושה, אוהבת לקרוא אותך ומכאן מחזקת אותך!!! את יודעת שבחרת בדרך הנכונה, הלואי ולי היה את השכל בזמנו בטוח אז חיי היו נראים אחרת היום!
 

החתולית

New member
תגידי...

אמרו לך כבר בשירשור הזה שאת גדולה ??? בחיי שאוהי צודק והכינוי מריונטה לא מתאים לך, את מניעה את עצמך, בצורה בוגרת, חכמה ורגישה... אני גאה בך לאללה (לא שיש לי זכויות, אבל בא לי)
 
למעלה