הנושא נדוש, אולי נקבל סוףסוף תשובה?

בסוף כולנו מתמודדים

השאלה שלי היא אחרת לגמרי: האם באמת מדובר ב"לכבד" את הצד השני והאם באמת מדובר בכבוד לעומת האלטרנטיבה
 

מפתחSoul

New member
אני אישית

מתקשה לדמיין את עצמי בסיטואציה שאני גורמת לצד השני להתבאס מהדייט לגמרי עד כדי כך שהוא מעדיף לא להיות בו. מקס' שאני יכולה לדמיין זה שהבנאדם ישמח לשמור על קשר כי מצחיק, כיף, מגניב אבל אין משיכה. אז אם כל הנ"ל מתקיימים, הדייט יכול להיות בכל זאת נעים לשני הצדדים. לא אשפוט מי שיאמר לי "תשמעי, לא מתאים לי ואני הולך" אבל גם לא אשפוט מי שלא יאמר, שישאר וינעביר אחלה ערב או סתם ערב נחמד ומחר אשמע ש"לא". בקיצור אין כאן שחור או לבן.
 

too addictive

New member
אני!!!!!!

אני הייתי בהלם מוחלט ואמרתי לעצמי שאני לפחות אתן לזה שעתיים, כי לא נעים, בכל זאת, הבחור נסע כמעט 40 דקות מהבית שלו לשלי... אנחנו היום 4 שנים ביחד
 
קצת מאוחר מדי לא?

השפיטה כבר שם והצד כבר החליט שמפה לא יצא כלום זו הנחת היסוד של השאלה הזו
 
אני מעדיפה להמנע ממקרים כאלה

לדעתי סינון טוב בשלבי האינטרנט והטלפון יכול למנוע מדברים כאלה לקרות ואם בחור עבר אצלי את שני הסינונים האלה אז גם אם אגיע לדייט וארגיש שזה לא זה בשנייה הראשונה עדיין אתן צ'אנס. אני הרי לא אהיה מופתעת מבחינת מראה כי ראיתי את הבן אדם לפני גם בתמונות ובד"כ בפייסבוק ככה שלא מעט תמונות וגם במצלמה וגם הקול לא יכול להפתיע כי כבר דיברנו בטלפון ותחושה יכולה להטעות בהתחלה. לתת לזה שעה לא הרגה מעולם אף אחד ואני חושבת שיותר מנומס ומכובד לתת שעה גם אם בהתחלה מרגישים שזה "לא זה" . אני גם יכולה להבטיח לך שאם אתה מרגיש לא טוב לגביי הדייט הבחורה תקלוט את זה באנרגיות.
 

קתרזיס

New member
שביל הזהב

יצאת כבר לשייט. התלבשת, התארגנת ופגשת מישהי... גם אם אין סיכוי שבעולם שתרצה להיות איתה, עדיין יושב מולך אדם. לא חייבים לחקור אותה על חברים לשעבר אם זה לא זה, אבל קצת שיחה, כזו שהיית מפתח איתה אילו הייתה עובדת איתך למשל - זה לא יותר מדי לבקש. לי היו כמה דייטים שלא המשיכו הלאה ואני זוכרת מאד לטובה מישהו שהיה מקסים בשייט ואז למחרת אמר לי שזה לא ילך לכיוון רומנטי מבחינתו אבל שהוא נהנה מהשיחה, ולעומת זאת אני זוכרת מאד לרעה מישהו שחיכה לי למטה ואיך שהגעתי אמר שלא מתאים לו ונכנס לאוטו׳ ונסע מול עיני ההמומות. אישית נעלבתי מהשני כי ברמת יחס אנושי הוא התנהג כאילו אני לא שווה שיחה. וממש לא ציפיתי להתנהגות כזו. תאמין לי שגם אני ישבתי בדייטים שבהם לא היה סיכוי לבחור. ובכל זאת פיתחנו שיחה. רק לא משכתי לכיוון דיון על הפן הרומנטי. ולפעמים יצאה מזה ידידות כייפית, אבל העיקר הוא שאני הרגשתי טוב עם עצמי בכך שהתנהגתי בצורה אנושית עם בני אדם.
 

מפתחSoul

New member
אוי גדול ../images/Emo6.gif

שייט-דייט... בכל אופן טיפש זה שעשה אחורה-פנה, את מהממת אפילו אני הייתי יוצאת איתך. חוץ מזה את צודקת, נראה לי מכובד להשאר לשיחה אחת לפחות. כי אנחנו כבר שם.
 

BlackUnicorn

New member
יש מרחק רב בין להגיד לא על ההתחלה ובין הולכת

שולל. באמצע יש פשוט לשבת ביחד איזה שעה, כדי לא לפגוע / כדי להיות מנומסים / סתם כי לפעמים נחמד להכיר אנשים חדשים / כדי אולי להרוויח ידיד חדש / _____ (תשלים את החסר). רוב האנשים מרגישים כשאין את הכימיה, לא צריך להגיד להם את ה"לא" הזה אחרי 5 דק', במיוחד אחרי שטורחים, מתלבשים, מתייפייפים.. אפשר להוציא מזה ערב נחמד ונעים.
 
שלום

לא צריך לומר, לא צריך להגדיר. גם יכול להעליב. אם אחרי הפגישה אין לך חשק ליצור קשר, אמור שאינך יכול לשוחח או להפגש כי אתה עסוק ורוצה לעשות דברים אחרים, וכך תרמוז לה שאינך מעונין בה.
 
לא לשקר

אבל לא הכרחי להגיד את כל האמת. אמור את האמת שאינך פנוי רגשית לשוחח, כי אתה רוצה לעסוק בדברים אחרים בחייך. זה מה שעושים בדרך-כלל כדי לא להעליב, וזה לא שקר אלא נמוס.
 

קסנדרה20

New member
כן, להמשיך את הדייט

אם אתה אומר לבחורה מייד כשאתה פוגש אותה בבליינד דייט שאתה לא מעוניין, אז אתה אומר לה שאתה פוסל אותה בגלל איך שהיא נראית. בעצם זה כמו לקרוא לה מכוערת. וזו טראומה. ובכלל אם בחור או בחורה שואלים למה לא מתאים לדעתי לא להגיד שזה בגלל המראה, אפילו אם זה כן בגלל המראה. יש מיליון תירוצים אבל לא להגיד שזה בגלל המראה. עדיף כן לשוחח לא להתעלם לדבר בטלפון ולהסתכל לכל הצדדים רק כי אתה לא מעוניין. אבל גם לא לעשות את הדבר השני- לא לנשק את הדייט בבליינד דייט אם ברור לך שאתה לא מעוניין. אחרת אתה סתם משתמש בה.
 
אף פעם לא אומרים שזה בגלל המראה

אבל לצאת לדייט ובסוף לומר "אתה לא הטעם שלי" (נגיד) זה בדיוק כמו לומר משהו לגבי המראה? והרי לא היה עדיף לחסוך את השעה+ הזו? על עצמי אני יכול לומר שתמיד נשארתי לדייט ותמיד נשארו לדייט איתי גם כשלבסוף זה נגמר אבל לפני כמה שבועות יצאתי עם מישהי לדייט שלבסוף היא אמרה שזה לא ילך לכיוון הרומנטי, בדיעבד, למרות שהדייט היה טוב זה היה נראה שהיא החליטה את זה מההתחלה (זכותה) ודי הרגיזה אותי העובדה שהיא "ביזבזה" לי שעה+ וגם גרמה לדייט להראות מוצלח רק כדי לומר בסוף את מה שהיא חשבה כבר בהתחלה. הייתי מעדיף לבזבז את השעה הזו במשהו אחר
 

MistressX

New member
../images/Emo192.gif

אני בעד להמשיך את הדייט עד לסופו, גם אם ממש סובלים. מתוך נימוס. ביום שלמחרת מסננים, אם הוא עדיין לא הבין את הפואנטה ומתקשר מחרתיים, לענות לו ולומר לו שזה לא זה ו.. ביי:]
 
למעלה