הנושא נדוש, אולי נקבל סוףסוף תשובה?

הנושא נדוש, אולי נקבל סוףסוף תשובה?

מגיעים לדייט ומבינים שזה לא זה כבר בשניה הראשונה. קורה. נהוג לומר שזה לא מנומס לומר זאת לדייט על ההתחלה וכן להמשיך את הדייט ובסוף או ביום למחרת לומר שלא מתאים. ואני שואל, לצאת לדייט של שעה+ ולגרום לצד השני אולי לחשוב שזה כן הולך לכיוון החיובי ואז לומר "לא", זה יותר מכובד?
 
לחלוטין כן

שאני מגיעה לדייט ואני רואה שהבחור לא לטעמי לעולם לא אגיד ישר לא. אני אשב איתו בסביבות השעה, אנסה לנהל שיחה קלילה ואז אציע להזמין חשבון מהר. את ההתחשבנויות לאחר מכן אני אעשה אחר מכן ולא ישר שאני רואה אותו. אותי אישית מגעילים הבחורים שאומרים לי "אז נפגש וחמש דקות ונראה לאן ממשיכים משם אם נמשיך" תרבות האינסיניט בדייטים דוחה אותי ושאני יוצאת אז אני לוקחת בחשבון שהבחור גם השקיע זמן ומאמץ להגיע, גם אם זה לא זה.
 

The Lonely Lion

New member
אז לא עדיף להמנע מהפסדים כואבים יותר?

כמו מניה שיורדת ואחד מתלבט האם להוציא את הכסף... אז אחד השקיע שעה בדייט ללא עתיד. האם נחמד יותר להשקיע שעה נוספת? כפי שהגבתי בדיוק עכשיו, זה די מעצבן אחר כך לחשוב על מה שקרה: "אבל היה לנו דייט כל כך נחמד! השיחה זרמה! למה היא לא מעוניינת?!"
 

The Lonely Lion

New member
מזכיר לי איזה דייט...

בחורה חביבה, לא בדיוק הטעם שלי אבל הייתי מוכן לנסות... במהלך הפגישה אני מספר שהשתחררתי ב-2004, כלומר אני רק בן 26 כרגע, כלומר צעיר ממנה בשנה או משהו כזה! ברגע זה היא נאטמה והפגישה הסתיימה... שכחה את הפרט הזה כאשר הסתכלה בכרטיס שלי באתר ההכרויות. עצוב, בהחלט עצוב.
 

RieM

New member
מכיוון שמבחינתה

אתה לא חומר לחתונה. והרי היא כל כך ממוקדת מטרה. האמת שאני יכול להבין אותה, מכיוון שבחורות בגיל הזה רוצות בדרך כלל "לסגור ענינים" ולא לבזבז את זמנן היקר על מצג שווא.
 

The Lonely Lion

New member
לא מבין את הקטע...

יש כאלו שבאמת כל כך לחוצות שצריכות שהגבר יסכים להכנס מתחת לחופה בעוד כחודש מהדייט? אני בהחלט "חומר לחתונה", אבל בעוד כשנה מהדייט, בערך...
 
יש כאלה שעובדים לפי גיל

אני בת 27, אתה בן 26, ולכן אתה תרצה להתחתן שנה אחרי שאני ארצה וזה לא מתאים לי. כנראה שמדובר באותם אנשים שמתכננים את החיים שלהם באותה צורה: עד גיל X אני ככה ועד גיל Y אני ככה
 

The Lonely Lion

New member
שיהנו...

החיים לא ממש עובדים ככה. קודם מוצאים את בן הזוג, אחר כך קובעים תאריך...
 
מה שאני בד"כ אומר

לעצמי כשקורה משהו דומה (בינתיים לא הייתה לי בעיה עם גילאים) זה שפשוט לא "ריגשתי" מספיק את הצד השני כדי שלא יהיה לה איכפת מ<השלם את החסר>. קורה.
 

MistressX

New member
../images/Emo72.gif

לפי דעתי הגברים צריכים תמיד להיות יותר גדולים, כי אנחנו הנשים תמיד יותר בוגרות מהם:p
 

The Lonely Lion

New member
../images/Emo31.gif

דבר ראשון, אני מניח שאת מתכוונת למבוגרים יותר. דבר שניי, זה נכון עד גיל 18. בחורות מתחילות את גיל ההתבגרות מוקדם יותר, בדרך כלל. כאשר שני הצדדים בוגרים, אין ממש נטיה לפי ג'נדר. כמובן זה שאחד מבוגר, לא בהכרח אומר שהוא בוגר.
 

MistressX

New member
אל תיפגע. אבל..

אנחנו תמיד נעקוף אותכם בסיבוב:p מרגישה פמיניסטית משו..
 

The Lonely Lion

New member
לא נפגע

אבל זה לא נכון. אומנם אני לא טלית שכולה תכלת... אבל מאמין שהתנהגתי בבגרות רבה יותר יחסית לבחורות איתן נפגשתי. אומנם קיים לחץ רב יותר על נשים בחברה מאשר על גברים... מכל כך הרבה בחינות. לכן נשים, בדרך כלל, כותבות מסודר יותר ועם מרקרים וכדומה. לכן נשים עוברות טסט ראשון באחוזים גבוהים יותר. (אם כי אין לי נתונים ודאים על זה) על נשים מופעל יותר לחץ להתחתן ולהביא ילדים, גם באופן לא מפורש בדיוק. כמובן הקטע המיתולוגי של "כאשר גבר שוכב עם המון נשים, הוא גבר כלומר, מכובד מאוד, ואילו עם בחורה שוכבת עם המון גברים, היא שרמוטה"... מעניין האם יש סטיגמה לאישה ששוכבת עם המון נשים או גבר השוכב עם המון גברים... לסיכום, לאחר גיל 18, המצב הוא די שווה, ללא נטיה מובהקת לכיוון מסויים. אילו היה המצב כך שנשים היו בוגרות יותר גם בהמשך, היינו מצפים לראות נוכחות רבה יותר של נשים בפוליטיקה, למשל...
 

MistressX

New member
תגובה

אני כבר יכולה לענות לך בוודאות שאצל גייז ולסביות זה מקובל לשכב עם כמה שיותר. ויש אצלם גם הרבה פעמים מערכות יחסים פתוחות. אבל כשהם מחליטים שהם רוצים להיות ביחד, הם נאמנים. ממש לא נכון להגיד שבגיל 18 המצב די שווה, אני בת 19 וחצי ויש הרבה גברים שקוראים לי שרמוטה רק בגלל העובדה שאני יוצאת עם הרבה גברים (ולא שוכבת איתם!). פוליטיקה מלוכלכת, נשים הן טהורות, אנחנו נותנות לגברים לשחק בטריטוריה הזאת כי כך או כך המצב יהיה חרא.
 

The Lonely Lion

New member
המממ

שמעתי על כך שהמצב יותר חופשי בקרב האוכלוסיה הגאה, אבל לא לגמרי. יש עדיין ביישנות רבה. יש לי ידיד טוב וגיי די בארון... הוא עדיין לא התנשק בכלל. יש נאמנים יותר ויש פחות... בקשר לגברים שמכנים אותך כשרמוטה מכיוון שאת יוצאת עם המון בחורים... זה רק מפחית מכבודם. אומנם לצאת להמון דייטים עם אנשים שונים זה לא דבר מומלץ באופן כללי. מוציא את החשק, הורס את הקסם... לא על זה דיברתי. ההתנהגות וההתנהלות הכלליותשל אנשים מעל גיל 18 היא די בוגרת, בסך הכל. יש יותר ויש פחות. סתם בקשר ל-"שרמוטיות", את מודעת לכך שהניק שלך הוא: "אחת שעוזרת לבגוד"? http://dictionary.reference.com/browse/mistress פירוש 7 שם. כמובן אפשר ללכת לפי הפירוש הראשון, או כל אחד אחר. הלוואי שהיתה דרך קלה להכיר אנשים... לפחות כאשר אני בא באינטראקציה עם המין השני, בדרך כלל יש כל כך הרבה "חומות"...
 
למעלה