יש לי מחלקה של דמות
ובתוכה יש לדמות תכונות בסיס(חוזק, זריזות, כושר, תבונה, חוכמה וכריזמה). לכל תכונה יש Modifier או בעברית מתאם. המתאם מחושב ככה:
(iScore - 10 - (iScore Mod 2)) / 2
עכשיו כל מתאם משפיע על מיומנויות (Skills. כמה טוב הדמות פורצת מנעולים, קופצת, מבצעת סלטות באויר ומכינה שקשוקה). יש את גלגולי ההצלה, שגם הם מושפעים מחלק מהמתאמים. גלגולי ההצלה הם: Reflex, Will, Fortitude. המתאמאים שלהם הם:
Reflex - זריזות Will - חוכמה Fortitude - כושר
מטילים גלגולי הצלה כשאר אתה קופץ אינסטנקטיבית כדי להתחמק מקסמים, להתנגד לרעל, גז מרדים וכו, לא עקרוני. בקיצור אני צריך שהמתאמים יהיה זהה בכל הדברים כאן. עכשיו הכל צריך להתחשב בכך שאסור שיהיה coupling. כי זה מסבך,זה דופק את המודלאריות וכו. לכן פוינטרים לא באים בחשבון. נסיתי לעשות משהו עם Observer וCommand משולב, לא הלך. אז עברתי לעיצוב של מחלקות פנמיות, גם לא הולך. למה אין בC++ פוינטר למחלקת אב או סוג כל שהוא של casting. אגב גם ירושה לא באה בחשבון כאן. אני גם לא יכול להכליל הכל באובייקט אחד. זה יהיה אובייקט גדול מדי.