"הנוסע השמיני" - חובה לקרוא!

CANDY MAN

New member
"הנוסע השמיני" - חובה לקרוא!

זה קצת ארוך אבל יש פה אמירה צודקת ומסר יפה! בחודש הקרוב תתגייסו לצה"ל ותגיעו לבקו"ם. שם ישכנו אתכם באוהלי שדה גדולים ובכל אחד מהם שמונה מיטות. תסתכלו היטב: מיטה אחת נשארת תמיד ריקה. זו המיטה של "הנוסע השמיני" שיתלווה אל חייכם מעתה ואילך: זהו תלמיד הישיבה שהגיע, כמוכם, לגיל 18, ועל גבם של שבעת המתגייסים הנמצאים באוהל הוא מתחיל עכשיו מסע ביקום מקביל ובדרך כלל סמוי מן העין. בימים אלה הוא עומד להיכנס לחופה ולהתחיל בהקמת משפחה במצוות רבניו, שמטרתה להתרבות ולא לעבוד, כמוהו עצמו. בזמן השירות הצבאי אתם עתידים להיות עסוקים בדברים דחופים אחרים, ומשמעות פעולתו של "הנוסע השמיני" לא תעלה על סדר יומכם בשום צורה. אבל, לאחר השחרור, אתם תתחילו לעבוד במקצוע שתבחרו, ומתוך תלוש המשכורת הראשון שתקבלו בימי חייכם יבקע לפתע אותו "נוסע שמיני". אל דאגה - הוא לא יהיה מפחיד ומכוער למראה. כולו יהיה חבוי היטב מתחת לשמיכה אטומה עם שמות יבשושים כמו "ביטוח לאומי" ו"מס הכנסה" - יעני דברים רגילים שלכולם יורדים מהברוטו. אתם ממש לא תשימו לב במיוחד. אבל, אם תאספו את שבעת התלושים של כל השבעה שהיו יחד באוהל בבקו"מ, ותשימו אותם במכשיר שיקוף ברנטגן, יתגלה לעיניכם מה בעצם קורה פה, ולאן נפלתם. נתחיל בסעיף הסמוי של קצבאות הילדים. הנוסע השמיני מהאוהל שלכם כבר החל בבניית משפחתו. הוא עתיד להוליד, במזל טוב, שנים עשר בנים ובנות, ולצורך החישוב נניח שכל שנה וחצי תתרחש לידה [כמובן במז"ט]. מכשיר השיקוף ישלוף מידע מאתר הביטוח הלאומי ויחשב עד מהרה כי שבעת המופלאים יעבירו למשפחתו של "הנוסע השמיני" את הסכום הצנוע של 1,227,996 ש"ח על פני 36 השנים הבאות, כלומר כל אחד ואחד מכם יעביר 175,428 ש"ח. ומהנטו!! כן - מהנטו!! אחי - אתה החזקת אי פעם ביד צ´ק של 175,000 ש"ח? אתה חושב שאי פעם בחיים יצא לך להחזיק כזה צ´ק? אולי הצ´ק של הלוואת המשכנתא שתקבל מהבנק ותעביר לקבלן שממנו תקנה את דירתך. ואם תיקח משכנתא ל - 36 שנה, יצא שגם לבנק תחזיר 175,000 ש"ח באותה תקופה שאתה מעביר סכום מקביל ל"נוסע". מגניב לאללה? חכה, עוד לא עשית את החישוב של המצב שיהיה אצל אחיך הצעיר שיתגייס רק בעוד ארבע שנים. אצלו כבר יהיו באוהל רק שש מיטות, ואחת מהן תהיה ריקה. הוא וחבריו לאוהל ישרתו את "הנוסע השישי", וזה יהיה עוד פחות מגניב. במכשיר השיקוף יתגלו לכם, לשיבעת המופלאים, עוד ועוד סעיפים שיעברו מהנטו שלכם לנטו של "הנוסע" - קיצבת כולל, הבטחת הכנסה, הנחה בארנונה, מעונות יום מסובסדים, פנימיה מסובסדת, הנחה בביטוח בריאות, שכר דירה מסובסד, ומה לא. גם בתלוש של החודש שתעשה במילואים ימצאו העיקבות הכבדים של הסעיפים האלה . והם מצטברים ליותר מהסכום של קצבאות הילדים. לא להתבלבל, חברים: אתם לא תרצו להתחלף עם "הנוסע", משום שהוא יחיה בסך הכל חיי עני מרוד ומשועבד מחשבתית לרבניו. אבל את החיים האלה אתם תממנו משום שהרבנים החליטו שהוא לא יעבוד ולא ייצר דבר, ומשום ש"מנהיגיכם" מימין וגם משמאל נתנו לכך את ידם. החיים שיכלו להיות לכם, חיים ברמה המתקרבת לזו של מדינות העולם המערבי החופשי, כמו שמגיע לכם כי אתם לא פחות טובים מהם ביכולתכם לעבוד ולייצר - החיים האלה לא יהיו לכם. הם יידלפו מבין אצבעותיכם ויבלעו בתמיכה שתלך ותגדל ב"נוסע השמיני". ואם אתם רוצים להתנחם בהשערה שמה שקראתם איננו מדויק, אז תדעו בביטחון שאתם צודקים: התחשיב של 36 שנים התייחס רק למה שתעבירו לנוסע השמיני עצמו בלבד. לא נכלל בתחשיב מה שתתחילו להעביר בנוסף גם לילדיו הבוגרים, והם יהיו בוגרים ויתחילו להעמיד משפחות משל עצמם [במז"ט, כמובן] החל מעוד 18 שנים! כלומר בשנה ה- 19 תתחילו להעביר גם קצבאות נוספות לילדו הראשון של בנו הראשון של הנוסע, בשנה ה-20 תתחילו - הכל בנוסף! - להעביר לילדו הראשון של בנו [או בתו] השני[ה] של הנוסע, וכן הלאה, וכן הלאה, וכן הלאה עד שהכל י י ג מ ר. מעצמו, ובלי עזרת ערפאת.
 

eviv

New member
וזו הסיבה בידיוק להצביע מרצ

כי חבל שהכסף יעבור מהחרידים להתנחלויות כמו ששינוי עשתה בהצבעתה למען תקציב 2003 צריך שהכסף מהחרידים יעבור לאנשים שבאמת זקוקים לו כמו שמרצ עושה ותעשה מרצ חוקקה 20 חוקים חברתיים אני חושב שהיא הוכיחה שהיא פעלה לכן צריך להצביע עבורה כדי שתוכל להמשיך לפעול
 

CANDY MAN

New member
מצד שני היא כנראה שונאת את המדינה..

אחרת אני לא רואה סיבה אחת אמיתית לדפוק את המדינה, להכשיל את התקציב ולגרום להורדת האשראי של ישראל... אתם שונאים את ישראל? בכוח אתם רוצים לראות אותה מתמוטטת? יש הרגשה שהסבל של העם זה הכוח של מרצ... על זה אתם בונים את עצמכם? על זה שכמה שיהיה יותר רע ככה לכם יהיה יותר טוב? זה כאילו למרצ לא איכפת מכלום חוץ מאשר בדעות שלה... אני עד היום לא מבין איך לא קלטתם בשום שלב שאם התקציב לא יעבור אז כל מדינת ישראל תיפגע ולא מגזר זה או אחר... 20 חוקים חברתיים ידעתם להעביר וכל הכבוד לכם אבל טיפת שכל לא יכלתם לשמור לעניין התקציב...
 

eviv

New member
לא הצבענו נגד סתם

הצבענו נגד תקציב בגלל שלקח מהחלשים והעביר להתנחלויות לא הצבענו כדי להזיק למדינה אלה כדי לנסות לשנותו כמו שש"ס עשתה... אם התקציב היה שונה לדוג´ לא היו מקצצים בקיצבאות הגמלאים הינו מצביעים בעד חבר שהליכוד ושינוי לא תמכו בנו כנראה נחשף פרצופם האמיתי
 

CANDY MAN

New member
אתם הפלתם את עצמכם בפח...

אולי במקום לתקוף את הממשלה בכל הזדמנות הייתם מראים קצת נכונות ואז שרון היה דן איתכם בקשר לתקציב... אתם בחרתם להיות אנטי הכל ואי אפשר לדבר איתכם. רוצה לנחש מה הפעולה הראשונה שמרצ תעשה אחרי שהליכוד ינצח? בשבוע הראשון שאחרי הם ירוצו להצביע אי אמון לממשלה... ממש ניצול מלא של הדמוקרטיה, כל הכבוד!
 

EverMan

New member
מרצ לא אמורים לעזור לליכוד

הם אמורים להוות אופוזיציה - לדרוש מעל במת הכנסת ששרון ישנה את איקס וואי זד. במידה והוא לא עושה זאת - להצביע נגד התקציב. זה חובתה של אופוזיציה אחראית. לתמוך במה שנכון - להתנגד לכל השאר.
 

eviv

New member
מרצ לא מצביע אי אמון בגלל הליכוד

אלה בגלל הדעות שהליכוד מייצג אם הליכוד מייצג סדר עדיפות קלוקל אין מתפקידה של מרצ לקבל אותו אם שרון ממשיך לבנות התנחלויות וממשיך להשאיר אותם בשטחים זה לא אומר שמרצ צריכה לתמוך בו בכל פשעי המלחמה האלה תלמד מה זו דמוקרטיה יש ממשחה ויש אופוזיציה מטרטה של האופוזיציה לעלות לשלטון אל תצפה שיגישו לשרון את השלטון על מגש של כסף ובכלל אם הצבעת האי אמון תעבור כנראה שרוב נציגי העם החליטו ששרון לא טוב מספיק כדי ליהיות ראש ממשלה שוב אולי בגלל שלא הוכיח את עצמו:"תודה על השלום סחתין על הביטחון"
 
למעלה