הנה ריקי, במיוחד בשבילך כתב עתיר

הנה ריקי, במיוחד בשבילך כתב עתיר

בריחים, במקרה זה באזור העלי, והכוונה לסיומות האופקיות המרחיבות באיזור זה, מודגשות בלחץ צדדי ומייצרות לנו גלריה מעניינת של צורות וקשתות מהופכות ( קעורות מנקודת הסתכלותינו אך למעשה מקמירות שכן דינה של קשת מאומצת מהופכת כזו מבפנים כלפי מעלה מקביל לעיצובו של קמר בסיס מאומץ מבפנים וכלפי מטה ). אשלח לך מאוחר יותר ניתוח של הבריחים בכתב זה. ולכל מי שרוצה לעזור לי, למרות שזה לא סוג העבודות שאני מקבל.. לא יכולתי לסרב, אז הנה לכם דילמה של אדם שמבקש לעשות שינוי מקצועי וכל מי שיש לו רעיונות מה ניתן להציע לו מוזמן לסייע ועזרתו תתקבל בברכה.
 

TIME4U

New member
ערב טוב אודי.

השקעתי את השעה האחרונה בנסיון לנתח את כתב היד, ותכף מעבירה ממצאים, מקווה שלא אאכזב, סומכת עליך שתדע לנווט אותי. מאוד רציתי לנסות להעלות השערות של טיפוסים דומיננטים לכאן ולכאן כפי שמשתקפים בכתב היד, ולהביע את דעתי בנוגע לבריח, אך לצערי הכל מתבלגן לי בראש, ולא מצליחה בשלב זה לאחד קצוות, אע"פ שכל החומר הרלוונטי מונח בידי, אז מנסה את מזלי בשלב זה עם ה"יסודות" (שלא סיימתי עדיין להתעמק בהם...אך מתקדמת בקצב ענק) ומחכה לפרשנויות הממצות שלך בנושאים החדשים אם בדואר או לכאן. תכף מתחילה, אם יש לך כוח להשאר ער, זה לא יארך זמן רב
 

כי19

New member
שלום אודי,ותודה לאתגר.אמנם לא ירדתי

על הכתב בצורה מעמיקה ומקיפה.אבל כבר מההתרשמות אני רואה ששיווק הוא מקצוע שקצת ישחוק אותו ואף יתסכל אותו.הוא צריך משהו יותר שגרתי מוכר,תחום שיש בה כללים מאוד ברורים שיגרה מסויימת ועשייה החלטית. חשבתי שמתאים לו מאוד להתמקד בתחום הניהול.לא ברמה של ניהול עם תואר ומנהל של מפעלים.אלא יותר ניהול צוות,ניהול פרוייקטים.וגם בזה יש מה ללמוד היום.
 

TIME4U

New member
מקווה שלפעם ראשונה זה מספיק טוב

הרווחים המאוזנים בין המילים, השורות והאותיות -מעידים על יכולתו של הכותב לארגן, לתקצב ולתכנן את מעשיו, חשיבתו ברורה ובהירה, יש לו חוש תכנון , ארגון וסדר, כובד ראש, ריכוז, משמעת עצמית. גודל הכתב האחיד, האזור העליון הדומיננטי ורמת הסדירות -מלמדים על איזון נפשי, יציבות פנימית, התנהגות שיטתית ומסודרת, עקבית ונחושה, רמת אינטליגנציה גבוהה, חשיבה בהירה ושליטה עצמית. הרווחים הגדולים בין השורות - מעידים על ניתוק, בדידות, התבדלות, מעצורים רגשיים, חשש להתקרב לזולת. הרווח הגדול בין המילים - מלמד על חשדנות, זהירות רבה, בדידות, רתיעה ממגע חברתי, קושי לפתח תקשורת זורמת וקלילה, חשש מפני החברה, צורך בשקט נפשי ,מרחב מחיה ועצמאות. הרווח התקין בין האותיות - מעיד על בהירות, יציבות נפשית, התנהגות אחראית ומאוזנת כלפי החברה, יכולת התמדה ועקביות, הגינות, יציבות, ביקורת עצמית, יסודיות. הכתב הצמוד ברובו בקפדנות לשורה ורווח האותיות הצר בחלק קטן מהמילים- מעידים על צורך בהרגשת יציבות ,חשש משינויים מרחיקי לכת, חוסר במעוף ויוזמה, שמירה והקפדה על מסגרת החוק. הכתב המתון והמאופק- מעיד על התנהגות מאופקת ומסודרת. הכתב הקריא - מעיד על יכולת ניהול תקשורת טובה עם החברה, הכותב משקיע מאמצים להבהיר דעותיו. צורת הקמר בכתב- מעידה על כובד ראש, חשיבה, ריכוז, ליכוד עצמי וביקורת פנימית, כמו כן בשילוב עם הרווח הצר בין אותיות בחלק מהמקרים- הנ"ל מעידים על צורך בתמיכה/הגנה והרגת יציבות (+כתב צמוד לשורה). האותיות הצרות והאזור העליון המפותח - מלמדים על נחישות, רצינות, יסודיות, יכולת להעמיק, לנתח נושאים, להתרכז ולזכור, זהירות, כובד ראש, ביישנות, אחריות ושליטה עצמית, איפוק, ביקורתיות,שמירת סייגים וגבולות, שמירת מרחק מהסביבה, בולם תגובותיו, קשיי תקשורת והבעה. הקערות בחלקן צרות ועמוקות- מעידות על ביישנות, מעצורים רגשיים, מתח, רתיעה מהסביבה. הקערות הזוויתיות- מעידות על פער בין הנכונות, המסירות , המעורבות והטוב שמשתקף ב"מראה", לעומת התכונות הזוויתיות שניכרות בפועל, דבר שעשוי להעחד על קשיי הסתגלות אשר באים לידי ביטוי בקשיים של שיתוף פעולה ועבודת צוות. חוסר הסדירות בצורת הקערות (כמו גם שינויי הנפח)- עשוייה להעיד על נסיונות התעלות ושיפור חולשות וכשלונות בהסתגלות, לאחר נסיון בלתי מוצלח להיות אחר. הזוויות בכתב, התנועה האיטית והקו העבה - מעידים על חוסר גמישות, תפקוד איטי, חוסר במעוף וביוזמה, ביקורתיות, שיטתיות,.דבקות במטרה, דריכות, נוקשות, נחישות ויציבות. אותיות ה - ל' שבחלקן נמוכות, נכתבות עם זוית וקער בראשן, - עשויות להעיד על עקרונות שונים מהמקובל בסביבה, נסיון לעצב דרך עצמאית וייחודית וללכת נגד הזרם גם כאשר הדבר כרוך בקשיים תפקודיים וחברתיים, ולעומתן אותיות ה-ל' הגבוהות והמופרזות- עשויות להעיד על שאיפות גבוהות במיוחד , לעיתים מנותקות מהמציאות. ה- ל' עם זוית מחליפת קער/קמר- מעידה על קושי לקבל מרות, הכוונה, הדרכה וסיוע,דעות שונות מהמקובל בסביבה, חשיבה ביקורתית, הימצאות בתהליך של גיבוש החלטות ועקרונות לקראת פיתוח דרך עצמאית/ייחודית. חוסר האחידות בחלקן העליון- עשוי להעיד על ספיקות בדרכו הרוחנית, קושי בנתינות אימון במדריכיו ומחנכיו, מתקשה לגבש דעות מוצקות ויציבות, מתלבט, מנסה כיוונים חדשים והשקפות שונות. (טוב, הסתבכתי עם החלטה חד משמעית של מה שקורה באזור העליון- מחכה לניתוח של הבריחים בכתב היד, אודי). הזוויות באות ע'(+הצרת האות) ו- א' - מלמדות על נסיון להסתיר תחושות פנימיות, להדחיק רגשות, לעצב לעצמו תדמית חיצונית נאה ונכבדה, אולי כדי להימנע מלהתמקד בפנימיות ולהתמודד עם הנפש ולבטיה. הקו הנוקשה- מעיד על חוסר גמישות, אי יכולת להסתגל בקלות לשינויים. הזוית הישרה מעידה על ביקורת עצמית, משמעת פנימית, דריכות, אחריות, רמה שכלית גבוהה, שליטה עצמית, יציבות, עקביות והתמדה, שיקול דעת, השקעה בסגנון , בתדמית ובצורה יותר מאשר בתוכן ובאכות. האותיות המסוגננות בחלקן , הכתב המתון האיטי והמאופק, הזוית הישרה- מעידים על אדם שמנסה להיראות אחרת מכפי שהוא, אדם המשקיע אנרגיה כדי למצוא חן בעיני החברה. הכתב האיטי(+סדירות+צרות+זוויות..) - מעיד על מתינות, ביקורת עצמית, חשיבה שקולה, שליטה עצמית, כובד ראש, יסודיות ורצינות, מבהיר עצמו, התנהלותו מתוכננת, בורר מעשיו, אחראי, יש בו איפוק. הלחץ החזק - מלמד על ליכוד עצמי (מתח?), חשש להתקדם ולמשיך , משדר צורך בתחושת ביטחון ויציבות. הנוקשות והלחץ - מעידים על חוסר גמישות פנימית, קשיי הסתגלות, בעיות תקשורת, איננו מצליח להביע עצמו באופן טבעי וספונטאני, מתח פנימי, דריכות .(ייתכן שנובעים מהשאיפות הגבוהות והרצון החזק להגיע להשגים מיוחדים?) עושה רושם שהנ"ל בעל ריסון עצמי ברמה גבוהה , אשר גורמת לו להסתגרות ומתחים, ומכבידה עליו לפתח את שאיפותיו להצליח ולהתפתח (שאיפה הנובעת ככל הנראה מהדחף לפצות את עצמו על קשריו החברתיים הלקויים כתוצאה ממעצוריו??). (יודעת שהייתי צריכה לסכם הכל בקצרה, אבל.....ממש מסוגלת כרגע, אז מצטערת שה"ניתוח" נראה מבולגן משהו, ובכל זאת ההתלהבות של הפעם הראשונה, מה דעתך? דעתכם?)
 

TIME4U

New member
מסגרות -כן, עצמאי-לא!!

נו..ומרוב התלהבות הסחתי את דעתי מהעיקר. לילה טוב לכולם.
 
אגיב יותר מאוחר, גם אחרים מוזמנים

ובכל מקרה, כל הכבוד על ההשקעה והרצינות, גם ל כי 19 שכתב דברים יפים. משהו קטן וחשוב. הנ"ל איננו מוכר לי כך שאינני במצב של לשפוט ניתוחים שנעשו, מה שכן, היות שביקשת אעבור על הניתוח שעשית ואנסה להתייחס לדברים מנקודת מבטי. יום טוב ורגוע אודי.
 

sneakers

New member
האם כך את מתכוונת להגיש חוות דעת ?

 
כמה התייחסויות למה שכתבת

"האיזור העלי הדדומיננטי".. גם התחתון מודגש ולחיץ, לא הייתי מציין זאת כמחזק דווקא את היציבות שכן דווקא שם מתחוללים דברים לא פשוטים ויסודות שיכולים לרמז על קונפליקטים ולחצים. לרווח השורות המוגדל הייתי קושר פירושים אחרים מכפי שציינת גם לגבי הקערות הזוויתית הייתי הולך לכוון שונה, נניח, קיומם של הרגשות והחברות מודגשים אולם בדילמות בינן לבין שיקולי חובה ועבודה ידם של הגבולות, הדרישות והעקרונות על העליונה, אפילו בהקשחה מסוימת, סמכותית, אך אין הדבר גורע מהאנושיות שבו. בתחומים שונים נראה שדוקא יש לו דעות מוצקות ואולי בגלל זה אי אילו מחלוקות לגבי הדרך שבה הולכים אני לא חושב שהוא משקיע אנרגיות כדי למצוא חן, אך כן משקיע כדי לשכנע. עד כאן חידודים, אין ספק שרבים מהדברים שציינת מתקיימים בכתב ובאיש אך כדאי לתת את הדעת גם בהקשר של אופן הבאת החומר ( עריכה וצמצום ) ולנסות מבעד להמון תכונות שיש לרבים ( אחריות, יציבות, שיטתיות, חוסר גמישות ועוד ) לנסות לשרטט את ייחודה של הדמות, משהו שיש שמייחד אותה בנוף. בלי שהתכוונת נגעת בניתוח בנושאים שמתחברים גם לבריח, לא ארחיב כאן, תקבלי זאת. אגב, היות שהבריחים מלבד היותם בריחים גם מככבים על משבצת הרפורמציה, יש לך איזה רעיון אילו פוטנציות משתתפות בכך? כלומר מי שפוטנציה שחסרונותיה נכנסו לתוך תהליך של שינוי, ואיזה פוטנציה ממלאת את חלל השינוי ? רק לסבר אוזניים, מי שממלא את חלל השינוי עשוי עד כדי כך למלא חללים שבעל הכתב, מתוך חסר מודעות לפוטנציה שעברה תהליך, מייחס לעצמו ( דימוי עצמי ) דמות שהיא השתקפות הפוטנציה החזקה. באופן פרדוקסאלי, אם נחזור לדוגמת הקמצן, יתכן מצב שבו כולם יחשבו שהוא קמצן ואילו הוא יראה זאת באורח הפוך עד כדי גיחוך. ואם משתמע מהערותי שלא התלהבתי, זו טעות, פשוט קל וקצר יותר לציין הערות מאשר למלא את הדף בכל אותם פירושים מוצלחים שכתבת, אז שוב, תמשיכי בהשקעה ואני בטוח שהשגיך ילכו וישתפרו. אודי המיוחד.
 

TIME4U

New member
אודי המיוחד, תודה על הביקורת

הבונה והעידוד. נתת לי נקודות למחשבה, ואתה מקשה עליי עם שאלות שמורכבות מידיי בשבילי וכמובן מאתגרות. זקוקה לקצת זמן בכדי להתעמק בזה , אנסה לעשות את המקסימום, מקווה לחזור עד מחר עם תגובה ממוקדת ועיניינית .
 

TIME4U

New member
נסיון לתת קווים ייחודיים לדמות

מקווה שכעת זה יותר ממוקד, זה פשוט הכי טוב שיכולתי/שהייתי מסוגלת. אדם שמרן, רציונלי, פרפקציוניסט, נוקשה מידיי עם דרישותיו מעצמו, בעל זוית ראייה סובייקטיבית, חשדן וביקורתי. יש לו דחף חזק להתקדם, להצליח ולהגיע למימוש עצמי, אך חושש לטעות ולהכשל, נזהר יתר על המידה, מתכנן כל צעד בקפדנות, חוקר כל דבר לעומק עד כדי התעסקות בנושאים שוליים, ומעמיד את עמדותיו ועקרונותיו בראש סולם העדיפויות. יחסיו עם הזולת מאוזנים ואנושיים, אך מתקשה לקבל דעה/ביקורת שונה משלו, עומד על עקרונותיו ועמדותיו בנחישות/דריכות/סמכותיות, ומשקיע אנרגיות בלשכנע אחרים, עד כדי נוקשות יתר בדרישותיו וציפיותיו מאחרים. בנוגע לעבודה, בעל יכולת לנתח נושאים ועיניינים, לחדור לעומק, יכולת טכנית, אך חסר יוזמה ותעוזה, מתקשה לפתח דרך חיים עצמאית בשל הנוקשות החדורה באישיותו, מתקשה לעמוד במצבים מורכבים וחדשים (לא פלא שהסתייג מתפקיד "מנהל תפעול" שמצריך הרבה מעבר), חסר גמישות, חושש משינויים מרחיקי לכת, זקוק למסגרת יציבה עם נהלים, חוק, סדר ושיטתיות. פוטנציות שולטות ומשתתפות- נמנעת בשלב זה לשער ולהגיב, בשל העובדה שחסרה בידע רציני בנושא. מה דעתך?
 
דעתי שזה הרבה יותר ממוקד וטוב

אם כי מטבע הדברים ובמקרה כגון זה של ייעוץ אישי ניתן היה להפחית מינון בתיאור החסרונות ולעדן ניסוחים, דבר שלא ראוי להיעשות בדו"ח שמופנה למעסיק ששוקל להעסיקו. בהמשך השבוע אשלח את מה שהבטחתי, לא שכחתי, צריך קצת לארגן זאת ולא התפניתי לכך. אני יכול היום ללכת לישון מוקדם ? אודי המיוחד.
 

TIME4U

New member
תודה אודי, לקחתי לתשומת ליבי.

מחכה בקוצר רוח לחומר, זה פ'סדר, אתאזר בסבלנות, קח את הזמן. לילה טוב.
 
למעלה