הנה מוטלות גופות ילדינו>ואנו באיפוק

el ninyo

New member
הנה מוטלות גופות ילדינו>ואנו באיפוק

אנו עם נחמד..ומאופק ומנומס..הורגים בנו ואנו לבושים יותר יפה מהשכנים. ==================================================================== היי עם מאופק..עד לא מזמן נחשב דיי חזק.. מדוע עדית עליך מסיכות של טוהר נשק ? מדוע חשוב לך להיראות לא אוריינטלי? מדוע אתה לא כמותם? *** הרי אהבת את החומוסייה והפול..והזעטר והפלאפל..יותר מכל..!!! מדוע לא תאהב את דם בניך ובנותיך..? מדוע היבדלת בין דם מחוץ לקו הירוק..לבין דם בתוך התחום..? למה אתה נחפז..להשלים..? האם מיהרו שכניך להניח..את הסכין? הם רק משכללים ומשחיזים..איך יגירו הדם יותר מהר וכמות... למה אתה חושב עם יקר ..ואהבל..מדוע יוותרו לך..ויעשו הנחות.. מה זה כאן שוק רמלה?,,/ סוף העונה..? תראה עם יפיוף..רק אם תעמוד ותתחשבן על כל טיפת דם על דם בניך ובנותיך ובקטנוניות..יתחילו השכנים להבין כי אתה קצת משוגע..כמותם..כמותם ממש ואוריינטלי ואלה כידוע יש להם דם-חם.. וכשחם מיד ממהרים למזגן..לנירמול. טוב..אם נחמד לך עם עדין.. ולבן כסדין .. ויותר מכל חשוב לך איך אתה ניראה בעיני העולם.. תישמע לך תתחבר לבנק הדם של העולם.. והם כידוע מאוהבים בך מאז מלחמות העולם [ זוכר ..? ] הם יזילו דימעה אחת או שנים..כי הנפט חשוב יותר בינתיים.. ועד אז..אל תשכח ואל תזניח את בניך ובנותיך..הרי ציוו אותך פעם גם אם אתה לא דתי..כי למרות זאת אתה בעם-היהודי..`` הבא להורגך השכם להורגו `` ובמזרח התכון..= `` יפה שעה אחת קודם..ואם אפשר להקדים בכמה שעות..`` אתה מבין מה קרה אמש?..מבין?..הלכו בניך ובנותיך לבלות.. 17 פרחים..ועוד פרחים פצועים.. מהיכן יש לך אשראי לבזבז..מי התיר לך?..מדוע אתה מאופקקק? מה אתה שוויצרי ? סקנדינאבי..? .. אתה לא אוהב את עצמך...!!!!!.. ELNINYO הדייג...>
 

אורמור

New member
ניניו יקר..לא מותר..אין אשראי..

העם מבין.. ויש צדק בדברים.. והתחושה היא..``אין אונים``.מן אימפוטנציה מהרגל מרכינים ראש לכאב..לסטירה הבאה לא רואה אותנו הולכים לקטוף בגינה שלהם 17 פרחים אפילו לא 7 לא נהפוך חברבורות..על אף החומוס והקובות אורינטאלים..לא קרימינלים.. יודעת שאינך מטיף לרצחנות לשמה..יודעת אותך ומוצאת עצמי..לא יודעת מה.. חייבת לבוא תגובה..אין ספק..תהייה ומוצאת עצמי..הקורבן המפוחד.. חוששת.. מה היא תביא תגובות השרשרת הללו.. עוד ועוד דם דו צדדי אייה היונה? הייכן עלה הזית? רוצה שלווה ושקט בבית.. וחוששת..לא יהייה.. ואנא אנו באים..? משאירה פתוח..מודה אין לי פיתרון..אין לי תשובה.. רק כאב..חשש ודאגה.. אור
 

*קסנדרה

New member
ניניו היקר

לניניו היקר מה שכתבת, נוגע ישר לעומקו של הכאב, אך אני חייבת לציין משהו.... אין מה שכתבת מתאים לפורום זה, זה פורום ספרות ושירה היום מעט חרגנו בגלל האסון שפקד אותנו, אך להבא, נא להקפיד, סיפורת, שירה ופרוזה בלבד !!!!!! תודה על תשומת הלב קסנדרה
 

*קסנדרה

New member
ניניו, העוקצנות אינה במקומה

ניניו אני חוזרת, לפורום זה יש ייחוד לפטפטת אני עצמי פונה לפורומים אחרים. תודה שוב קסנדרה
 

*קסנדרה

New member
הענק וגנו

ניניו הענק וגנו זה שמו המקורי של הספר היות ואני לקחתי רק את הרעיון לא השתמשתי בשם המקורי כי איני זוכרת את שם המחבר ומפאת הזהירות בזכויות היוצרים השמשתי ברעיון בלבד. אך תודה על ההארה, וההערה קסנדרה
 
למעלה