הנה מה שמנהל הפורום לא רצה שתקראו |
אתמול הודיע לנו מנהל הפורום בהתרגשות כי נמצאו המגילות הגנוזות של הליכוד וסוף סוף הגיעה השעה ההיסטורית לפרוס את הישגי הליכוד לדורותיו מעל גבי פורום מכובד זו. מנהל הפורום צירף לינק ליצירתו הגיאו-אסטרטגית של מר אלון מגן , חבר מרכז ליכוד, המציג את הישגי הליכוד מאז ועד בכלל. בעוונותיי הצגתי את המסמך הנ"ל בתוספת ביקורת עינינית משלי . אך שוד ושבר גיליתי כי מנהל הפורום , תיפקד כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית ופסל את ההודעה שלי לשידור . ללא סיבה וללא טיפת צניעות פסל המנהל את ההודעה שלי . לנוחות הקוראים אביא את הודעתי המדוברת בשנית . אולי מישהו מן הקוראים המכובדים יוכל לסייע לי בפיתרון התעלומה: מדוע לא רצה מנהל הפורום לחשוף אתכם לחומרים המסוכנים הבאים: להלן המסמך והניתוח: 1. מר מגן :" כי "הליכוד" מהווה את המפלגה היחידה המספקת פיתרון ריאלי לבעיה הישראלית-פלשתינאית שעיקריו: שלטון עצמי פלשתינאי מוגבל באזורים צפופי האוכלוסיה הערבית, תוך השארת שטחים נרחבים דלילים מאוכלוסיה ערבית בידי ישראל, על מנת להבטיח את בטחונה ואת זכויותיה ההיסטוריות בארץ ישראל. פתרון זה אינו מסכן את בטחון ישראל, לא תיווצר בעיה דמוגרפית, מדינת ישראל תוכל להמשיך לשמור על חלק נכבד של זכויותיה ההיסטוריות ביש"ע והפלסטינאים ינהלו את חייהם בכבוד. פתרון זה מבוסס על הסכמי קמפ-דיוויד שנחתמו ע"י מנחם בגין ז"ל. פאספרטו:" הליכוד עשה כל שביכולתו לטרפד ולחסום את יישומם של הסכמי קמפ דיוויד בנוגע לאוטנומיה. כדאי לקרוא מזיכרונותיהם של דיין וויצמן אדריכלי הסכם קמפ דיוויד. הם התפטרו מן הממשלה בשל העובדה שהגיעו למסקנה כי בגין והליכוד יעשו כל שביכולתם לעצור כל התקדמות בכיוון אוטנומיה. מקווה אני כי אף אחד מהקוראים איננו חושד ביצחק שמיר ,כי כל חייו השתוקק להעניק לפלשתינאים איזו שהיא ריבונות , ולו על חדר הזבל השכונתי בדיר אל בלאח, נתניהו גם הוא רצה לקדם את השלום ואוטונומיה בערך כמו שהוא רצה להתחתן עם שרה. בשני המקרים העמידו אותו מול עובדות מוגמרות. ושרון ידידנו שבהצהרותיו הוא נלסון מנדלה אך במעשיו בפועל הוא מזכיר יותר את אטילה ההוני. מר שרון הרס בשיטתיות כל סממן ריבונית של הרשות הפלשתינאית . אולי זה מן טריק כזה להעניק לפלשתינים אוטנומיה בהפוך על הפוך . לא בטוח. בקיצור הליכוד מעולם לא עשה כלום כדי לקדם אוטנומיה . נהפוכו הוא עשה כל שביכולתו כדי לטרפד זאת . ארץ ישראל השלמה, מצלצל מוכר ? מעבר לכך ה"פיתרון הריאלי" אותו מהלל הכותב , הוא ריאלי בערך כמו שש"ס תבנה על העולים שיצביעו לה. אין שום סיכוי שהפלשתינאים יסכימו לחיות באיזו אוטונומיה מקוטעת וחלקית בשלום ובאחווה רק כדי שגדעון עזרא יוכל לסגור עוד מרפסת. 2. מר מגן :"הליכוד הוכיח כי ביכולתו לעמוד על עקרונותיו גם מול לחצי העולם כולו: למרות לחצים כבדים הוא התעקש לשמור על זכויותיו של העם היהודי בארץ ישראל, וכחלק מכך הקים מאות התנחלויות והחיל את ריבונות ישראל על הגולן." פאספרטו: האם עדיין קיים אדם הנמצא מחוץ למוסד שיקומי המתפאר בהקמת מאות התנחלויות ? המפעל הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל אשר פוגע יום יום בביטחוננו בחוסננו ובמעמדינו הבין לאומי,הוא הישג של הליכוד? הרי היום אף אחד לא יודע מה לעשות עם האסון הזה. חוששים לפנות כדי לא להצטייר כבורחים או כמתקפלים, מצד שני מבזבזים משאבים יקרים הן כלכליים והן ביטחוניים על מפעל שחוץ מתאריך הפירוק שלו הכל כבר ידוע. שלא להזכיר חלילה את קורבנות האדם שעולים על מזבח השווא מדי יום כמעט. מעבר לכך הסעיף השני עומד בסתירה לסעיף הראשון :"שלטון עצמי פלשתינאי מוגבל באזורים צפופי האוכלוסיה הערבית" . איך התכוון הליכוד ליישם סעיף זה אם תקע מאות התנחלויות בתוך איזורים צפופי האוכלוסיה הערבית? כנראה ש"רק הליכוד יכול". 3. כי "הליכוד" הוכיח בעבר ראיה אסטרטגית ארוכת טווח במספר מקרים. ב-1981 הוא הוביל להפצצת הכור העיראקי, בעוד יריביו מתנגדים לכך ומאשימים אותה ב"תעמולת בחירות". פאספרטו: הרס הכור בעיראק הוא אכן הישג של ממשלת הליכוד הראשונה. הוא למעשה ההישג היחיד של הליכוד מאז ומעולם. אולי בעצם זו לא חוכמה גדולה, בלהרוס הליכוד תמיד הצטיין. .4 "1993הוא התנגד בחריפות להסכמי אוסלו, והואשם ע"י יריביו בזריעת פחד שווא בציבור. כיום, כולנו יודעים מהם הנזקים הבטחוניים החמורים שהביא הסכם זה למדינת ישראל, ועד כמה צדק "הליכוד" בהתנגדותו. פאספרטו: קודם כל,האם התנגדות למהלך מסוים היא הישג ? על פי מיטב ידיעתי הישג זהו משהו שאתה משיג בכוחות עצמך. ביקורת היא לא הישג. ולעצם העניין. לא נמאס לכם להגיד אוסלו ? כאשר אתם מבקרים את אוסלו , אתם צריכים לתת אלטרנטיבה . אם רבין לא היה נבחר ב92, האם שמיר היה מצעיד אותנו להסכם שלום מקסים עם כל מדינות ערב כולל הכרה שלהם בריבונותינו על הגולן יהודה ושומרון עזה ירושליים ושבוע שבוע עם המצרים על סיני ? שמיר בסך הכל היה דוחה את הקץ בכמה שנים זה הכל. היה מוסיף עוד התנחלויות , מחזק את החמאס עוד ועוד ומסבך את המצב עבור ישראל כמה שיותר. הרי רבין חתם על אוסלו בגלל שהליכוד הרס כל סיכוי להסדר אחר . הוא שלל הסכם עם ירדן שלל הסדר עם ערביי יו"ש , לא היה מוכן לכלום. לכן שרבין עלה לשלטון לא נותרו בפניו הרבה ברירות . הוא ניסה להציל את ישראל בחלון ההזדמנויות הצר שנותר. אך החמאס והג´יהד כבר היו אימפריה בעקבות מדיניות שמיר, ומצד שני המתנחלים הפכו לאדוני הארץ וטרפדו במו ידיהם יחד עם אחיהם מהחמאס את הסיכוי להסדר. החמאס עשה פיגועים והמתנחלים עשו מרד ששיאו רצח רבין, והמלכת נתניהו שקבר סופית את ההסכם. לכן כשאתם מבקרים את אוסלו , אל תשכחו לציין מה אתם הייתם עושים. שולטים בשטחים עוד 50 שנה ? מה ? המשך בתגובה
אתמול הודיע לנו מנהל הפורום בהתרגשות כי נמצאו המגילות הגנוזות של הליכוד וסוף סוף הגיעה השעה ההיסטורית לפרוס את הישגי הליכוד לדורותיו מעל גבי פורום מכובד זו. מנהל הפורום צירף לינק ליצירתו הגיאו-אסטרטגית של מר אלון מגן , חבר מרכז ליכוד, המציג את הישגי הליכוד מאז ועד בכלל. בעוונותיי הצגתי את המסמך הנ"ל בתוספת ביקורת עינינית משלי . אך שוד ושבר גיליתי כי מנהל הפורום , תיפקד כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית ופסל את ההודעה שלי לשידור . ללא סיבה וללא טיפת צניעות פסל המנהל את ההודעה שלי . לנוחות הקוראים אביא את הודעתי המדוברת בשנית . אולי מישהו מן הקוראים המכובדים יוכל לסייע לי בפיתרון התעלומה: מדוע לא רצה מנהל הפורום לחשוף אתכם לחומרים המסוכנים הבאים: להלן המסמך והניתוח: 1. מר מגן :" כי "הליכוד" מהווה את המפלגה היחידה המספקת פיתרון ריאלי לבעיה הישראלית-פלשתינאית שעיקריו: שלטון עצמי פלשתינאי מוגבל באזורים צפופי האוכלוסיה הערבית, תוך השארת שטחים נרחבים דלילים מאוכלוסיה ערבית בידי ישראל, על מנת להבטיח את בטחונה ואת זכויותיה ההיסטוריות בארץ ישראל. פתרון זה אינו מסכן את בטחון ישראל, לא תיווצר בעיה דמוגרפית, מדינת ישראל תוכל להמשיך לשמור על חלק נכבד של זכויותיה ההיסטוריות ביש"ע והפלסטינאים ינהלו את חייהם בכבוד. פתרון זה מבוסס על הסכמי קמפ-דיוויד שנחתמו ע"י מנחם בגין ז"ל. פאספרטו:" הליכוד עשה כל שביכולתו לטרפד ולחסום את יישומם של הסכמי קמפ דיוויד בנוגע לאוטנומיה. כדאי לקרוא מזיכרונותיהם של דיין וויצמן אדריכלי הסכם קמפ דיוויד. הם התפטרו מן הממשלה בשל העובדה שהגיעו למסקנה כי בגין והליכוד יעשו כל שביכולתם לעצור כל התקדמות בכיוון אוטנומיה. מקווה אני כי אף אחד מהקוראים איננו חושד ביצחק שמיר ,כי כל חייו השתוקק להעניק לפלשתינאים איזו שהיא ריבונות , ולו על חדר הזבל השכונתי בדיר אל בלאח, נתניהו גם הוא רצה לקדם את השלום ואוטונומיה בערך כמו שהוא רצה להתחתן עם שרה. בשני המקרים העמידו אותו מול עובדות מוגמרות. ושרון ידידנו שבהצהרותיו הוא נלסון מנדלה אך במעשיו בפועל הוא מזכיר יותר את אטילה ההוני. מר שרון הרס בשיטתיות כל סממן ריבונית של הרשות הפלשתינאית . אולי זה מן טריק כזה להעניק לפלשתינים אוטנומיה בהפוך על הפוך . לא בטוח. בקיצור הליכוד מעולם לא עשה כלום כדי לקדם אוטנומיה . נהפוכו הוא עשה כל שביכולתו כדי לטרפד זאת . ארץ ישראל השלמה, מצלצל מוכר ? מעבר לכך ה"פיתרון הריאלי" אותו מהלל הכותב , הוא ריאלי בערך כמו שש"ס תבנה על העולים שיצביעו לה. אין שום סיכוי שהפלשתינאים יסכימו לחיות באיזו אוטונומיה מקוטעת וחלקית בשלום ובאחווה רק כדי שגדעון עזרא יוכל לסגור עוד מרפסת. 2. מר מגן :"הליכוד הוכיח כי ביכולתו לעמוד על עקרונותיו גם מול לחצי העולם כולו: למרות לחצים כבדים הוא התעקש לשמור על זכויותיו של העם היהודי בארץ ישראל, וכחלק מכך הקים מאות התנחלויות והחיל את ריבונות ישראל על הגולן." פאספרטו: האם עדיין קיים אדם הנמצא מחוץ למוסד שיקומי המתפאר בהקמת מאות התנחלויות ? המפעל הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל אשר פוגע יום יום בביטחוננו בחוסננו ובמעמדינו הבין לאומי,הוא הישג של הליכוד? הרי היום אף אחד לא יודע מה לעשות עם האסון הזה. חוששים לפנות כדי לא להצטייר כבורחים או כמתקפלים, מצד שני מבזבזים משאבים יקרים הן כלכליים והן ביטחוניים על מפעל שחוץ מתאריך הפירוק שלו הכל כבר ידוע. שלא להזכיר חלילה את קורבנות האדם שעולים על מזבח השווא מדי יום כמעט. מעבר לכך הסעיף השני עומד בסתירה לסעיף הראשון :"שלטון עצמי פלשתינאי מוגבל באזורים צפופי האוכלוסיה הערבית" . איך התכוון הליכוד ליישם סעיף זה אם תקע מאות התנחלויות בתוך איזורים צפופי האוכלוסיה הערבית? כנראה ש"רק הליכוד יכול". 3. כי "הליכוד" הוכיח בעבר ראיה אסטרטגית ארוכת טווח במספר מקרים. ב-1981 הוא הוביל להפצצת הכור העיראקי, בעוד יריביו מתנגדים לכך ומאשימים אותה ב"תעמולת בחירות". פאספרטו: הרס הכור בעיראק הוא אכן הישג של ממשלת הליכוד הראשונה. הוא למעשה ההישג היחיד של הליכוד מאז ומעולם. אולי בעצם זו לא חוכמה גדולה, בלהרוס הליכוד תמיד הצטיין. .4 "1993הוא התנגד בחריפות להסכמי אוסלו, והואשם ע"י יריביו בזריעת פחד שווא בציבור. כיום, כולנו יודעים מהם הנזקים הבטחוניים החמורים שהביא הסכם זה למדינת ישראל, ועד כמה צדק "הליכוד" בהתנגדותו. פאספרטו: קודם כל,האם התנגדות למהלך מסוים היא הישג ? על פי מיטב ידיעתי הישג זהו משהו שאתה משיג בכוחות עצמך. ביקורת היא לא הישג. ולעצם העניין. לא נמאס לכם להגיד אוסלו ? כאשר אתם מבקרים את אוסלו , אתם צריכים לתת אלטרנטיבה . אם רבין לא היה נבחר ב92, האם שמיר היה מצעיד אותנו להסכם שלום מקסים עם כל מדינות ערב כולל הכרה שלהם בריבונותינו על הגולן יהודה ושומרון עזה ירושליים ושבוע שבוע עם המצרים על סיני ? שמיר בסך הכל היה דוחה את הקץ בכמה שנים זה הכל. היה מוסיף עוד התנחלויות , מחזק את החמאס עוד ועוד ומסבך את המצב עבור ישראל כמה שיותר. הרי רבין חתם על אוסלו בגלל שהליכוד הרס כל סיכוי להסדר אחר . הוא שלל הסכם עם ירדן שלל הסדר עם ערביי יו"ש , לא היה מוכן לכלום. לכן שרבין עלה לשלטון לא נותרו בפניו הרבה ברירות . הוא ניסה להציל את ישראל בחלון ההזדמנויות הצר שנותר. אך החמאס והג´יהד כבר היו אימפריה בעקבות מדיניות שמיר, ומצד שני המתנחלים הפכו לאדוני הארץ וטרפדו במו ידיהם יחד עם אחיהם מהחמאס את הסיכוי להסדר. החמאס עשה פיגועים והמתנחלים עשו מרד ששיאו רצח רבין, והמלכת נתניהו שקבר סופית את ההסכם. לכן כשאתם מבקרים את אוסלו , אל תשכחו לציין מה אתם הייתם עושים. שולטים בשטחים עוד 50 שנה ? מה ? המשך בתגובה