הנה מה שמנהל הפורום לא רצה שתקראו |

פאספרטו

New member
הנה מה שמנהל הפורום לא רצה שתקראו |

אתמול הודיע לנו מנהל הפורום בהתרגשות כי נמצאו המגילות הגנוזות של הליכוד וסוף סוף הגיעה השעה ההיסטורית לפרוס את הישגי הליכוד לדורותיו מעל גבי פורום מכובד זו. מנהל הפורום צירף לינק ליצירתו הגיאו-אסטרטגית של מר אלון מגן , חבר מרכז ליכוד, המציג את הישגי הליכוד מאז ועד בכלל. בעוונותיי הצגתי את המסמך הנ"ל בתוספת ביקורת עינינית משלי . אך שוד ושבר גיליתי כי מנהל הפורום , תיפקד כיו"ר ועדת הבחירות המרכזית ופסל את ההודעה שלי לשידור . ללא סיבה וללא טיפת צניעות פסל המנהל את ההודעה שלי . לנוחות הקוראים אביא את הודעתי המדוברת בשנית . אולי מישהו מן הקוראים המכובדים יוכל לסייע לי בפיתרון התעלומה: מדוע לא רצה מנהל הפורום לחשוף אתכם לחומרים המסוכנים הבאים: להלן המסמך והניתוח: 1. מר מגן :" כי "הליכוד" מהווה את המפלגה היחידה המספקת פיתרון ריאלי לבעיה הישראלית-פלשתינאית שעיקריו: שלטון עצמי פלשתינאי מוגבל באזורים צפופי האוכלוסיה הערבית, תוך השארת שטחים נרחבים דלילים מאוכלוסיה ערבית בידי ישראל, על מנת להבטיח את בטחונה ואת זכויותיה ההיסטוריות בארץ ישראל. פתרון זה אינו מסכן את בטחון ישראל, לא תיווצר בעיה דמוגרפית, מדינת ישראל תוכל להמשיך לשמור על חלק נכבד של זכויותיה ההיסטוריות ביש"ע והפלסטינאים ינהלו את חייהם בכבוד. פתרון זה מבוסס על הסכמי קמפ-דיוויד שנחתמו ע"י מנחם בגין ז"ל. פאספרטו:" הליכוד עשה כל שביכולתו לטרפד ולחסום את יישומם של הסכמי קמפ דיוויד בנוגע לאוטנומיה. כדאי לקרוא מזיכרונותיהם של דיין וויצמן אדריכלי הסכם קמפ דיוויד. הם התפטרו מן הממשלה בשל העובדה שהגיעו למסקנה כי בגין והליכוד יעשו כל שביכולתם לעצור כל התקדמות בכיוון אוטנומיה. מקווה אני כי אף אחד מהקוראים איננו חושד ביצחק שמיר ,כי כל חייו השתוקק להעניק לפלשתינאים איזו שהיא ריבונות , ולו על חדר הזבל השכונתי בדיר אל בלאח, נתניהו גם הוא רצה לקדם את השלום ואוטונומיה בערך כמו שהוא רצה להתחתן עם שרה. בשני המקרים העמידו אותו מול עובדות מוגמרות. ושרון ידידנו שבהצהרותיו הוא נלסון מנדלה אך במעשיו בפועל הוא מזכיר יותר את אטילה ההוני. מר שרון הרס בשיטתיות כל סממן ריבונית של הרשות הפלשתינאית . אולי זה מן טריק כזה להעניק לפלשתינים אוטנומיה בהפוך על הפוך . לא בטוח. בקיצור הליכוד מעולם לא עשה כלום כדי לקדם אוטנומיה . נהפוכו הוא עשה כל שביכולתו כדי לטרפד זאת . ארץ ישראל השלמה, מצלצל מוכר ? מעבר לכך ה"פיתרון הריאלי" אותו מהלל הכותב , הוא ריאלי בערך כמו שש"ס תבנה על העולים שיצביעו לה. אין שום סיכוי שהפלשתינאים יסכימו לחיות באיזו אוטונומיה מקוטעת וחלקית בשלום ובאחווה רק כדי שגדעון עזרא יוכל לסגור עוד מרפסת. 2. מר מגן :"הליכוד הוכיח כי ביכולתו לעמוד על עקרונותיו גם מול לחצי העולם כולו: למרות לחצים כבדים הוא התעקש לשמור על זכויותיו של העם היהודי בארץ ישראל, וכחלק מכך הקים מאות התנחלויות והחיל את ריבונות ישראל על הגולן." פאספרטו: האם עדיין קיים אדם הנמצא מחוץ למוסד שיקומי המתפאר בהקמת מאות התנחלויות ? המפעל הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל אשר פוגע יום יום בביטחוננו בחוסננו ובמעמדינו הבין לאומי,הוא הישג של הליכוד? הרי היום אף אחד לא יודע מה לעשות עם האסון הזה. חוששים לפנות כדי לא להצטייר כבורחים או כמתקפלים, מצד שני מבזבזים משאבים יקרים הן כלכליים והן ביטחוניים על מפעל שחוץ מתאריך הפירוק שלו הכל כבר ידוע. שלא להזכיר חלילה את קורבנות האדם שעולים על מזבח השווא מדי יום כמעט. מעבר לכך הסעיף השני עומד בסתירה לסעיף הראשון :"שלטון עצמי פלשתינאי מוגבל באזורים צפופי האוכלוסיה הערבית" . איך התכוון הליכוד ליישם סעיף זה אם תקע מאות התנחלויות בתוך איזורים צפופי האוכלוסיה הערבית? כנראה ש"רק הליכוד יכול". 3. כי "הליכוד" הוכיח בעבר ראיה אסטרטגית ארוכת טווח במספר מקרים. ב-1981 הוא הוביל להפצצת הכור העיראקי, בעוד יריביו מתנגדים לכך ומאשימים אותה ב"תעמולת בחירות". פאספרטו: הרס הכור בעיראק הוא אכן הישג של ממשלת הליכוד הראשונה. הוא למעשה ההישג היחיד של הליכוד מאז ומעולם. אולי בעצם זו לא חוכמה גדולה, בלהרוס הליכוד תמיד הצטיין. .4 "1993הוא התנגד בחריפות להסכמי אוסלו, והואשם ע"י יריביו בזריעת פחד שווא בציבור. כיום, כולנו יודעים מהם הנזקים הבטחוניים החמורים שהביא הסכם זה למדינת ישראל, ועד כמה צדק "הליכוד" בהתנגדותו. פאספרטו: קודם כל,האם התנגדות למהלך מסוים היא הישג ? על פי מיטב ידיעתי הישג זהו משהו שאתה משיג בכוחות עצמך. ביקורת היא לא הישג. ולעצם העניין. לא נמאס לכם להגיד אוסלו ? כאשר אתם מבקרים את אוסלו , אתם צריכים לתת אלטרנטיבה . אם רבין לא היה נבחר ב92, האם שמיר היה מצעיד אותנו להסכם שלום מקסים עם כל מדינות ערב כולל הכרה שלהם בריבונותינו על הגולן יהודה ושומרון עזה ירושליים ושבוע שבוע עם המצרים על סיני ? שמיר בסך הכל היה דוחה את הקץ בכמה שנים זה הכל. היה מוסיף עוד התנחלויות , מחזק את החמאס עוד ועוד ומסבך את המצב עבור ישראל כמה שיותר. הרי רבין חתם על אוסלו בגלל שהליכוד הרס כל סיכוי להסדר אחר . הוא שלל הסכם עם ירדן שלל הסדר עם ערביי יו"ש , לא היה מוכן לכלום. לכן שרבין עלה לשלטון לא נותרו בפניו הרבה ברירות . הוא ניסה להציל את ישראל בחלון ההזדמנויות הצר שנותר. אך החמאס והג´יהד כבר היו אימפריה בעקבות מדיניות שמיר, ומצד שני המתנחלים הפכו לאדוני הארץ וטרפדו במו ידיהם יחד עם אחיהם מהחמאס את הסיכוי להסדר. החמאס עשה פיגועים והמתנחלים עשו מרד ששיאו רצח רבין, והמלכת נתניהו שקבר סופית את ההסכם. לכן כשאתם מבקרים את אוסלו , אל תשכחו לציין מה אתם הייתם עושים. שולטים בשטחים עוד 50 שנה ? מה ? המשך בתגובה
 

פאספרטו

New member
מה שהמנהל לא רצה - המשך וסוף

5. "כי "הליכוד" הוכיח שהוא יודע להתפשר כשצריך: הוא זה שהביא למדינת ישראל את השלום עם הגדולה באויבותיה, מצרים, לאחר 4 מלחמות עקובות מדם. פאספרטו : השלום עם מצריים הוא אכן רגע חשוב בתולדות מדינת ישראל . אך חייבים לזכור כי מי שאחראי באמת להשגת השלום הם משה דיין,עזר וייצמן ואדם נדיר אחד שקראו לו אנואר סאדאת. בגין נאנס לחתום על ההסכם וכמעט הרס אותו בשל עמדותיו הדוגמטיות אנכרוניסטיות. אסור לשכוח גם שמרבית תנועת הליכוד התנגדה להסכם, שעבר בזכות מפלגת העבודה. הליכוד כמובן אף פעם לא תמך בעבודה במצבים דומים, כל שעשה הוא להסית ולנצל כל פיגוע וכל אירוע כדי לפגוע במאמצים להשגת הסדר. 6."כי "הליכוד" הוא שהביא למדינת ישראל את בשורת המשק החופשי ושיחרר אותו מהכלכלה הסוציאליסטית המנוונת של השמאל. בלי בשורה זו לא היתה כלכלת ישראל מגיעה למעמדה הנוכחי (למרות הכל, מעמד איתן) ולא היה לנו היי-טק. רוצים לדעת איך היה נראה המשק הישראלי בלי "הליכוד"? לכו למזרח אירופה, תמצאו שם כמה דוגמאות." פאספרטו : זהו הסעיף ההזוי ביותר בטקסט: הליכוד הביא את בשורת המשק החופשי ? הליכוד הרס ניתץ והשמיד את הכלכלה הישראלית בכל פעם שהיה בשלטון. אין מילים עדינות יותר לתאר זאת. בכל פעם צריכה מפלגת העבודה להרים את הכלכלה מן הקרשים אחרי שלטון הליכוד. אולי חבר המרכז המכובד אכן התעשר משלטון הליכוד אשר ידע תמיד לשמן את חברי הליכוד המקורבים במכרזים ותפקידים אשר בדרך כלל היו גדולים למידותיהם. רוצים לדעת איך היה נראה המשק הישראלי בלי העבודה ? לכו למדינות ערב , תמצאו שם כמה דוגמאות. 7. כי "הליכוד" מהווה את המפלגה היחידה שמחד גיסא אינה מפלגה דתית, ומאידך גיסא מחוייבת לשמירה על ערכי מסורת ישראל והדת היהודית. באמת הישג דגול . ירידה למכנה המשותף הנמוך ביותר. הליכוד הפך את השלטון למשרת של המפלגות החרדיות והדתיות בהם היה תלוי בחפץ לב. תהליך שהביא אותנו עד הלום. סחטנות ובטלנות רבתי העומדת לשבור את החברה הישראלית לרסיסים. 8."כי "הליכוד" מהווה את המפלגה שחיסלה את הקיפוח העדתי במדינת ישראל: נשיא, שר ביטחון ושר אוצר- כולם ממוצא מזרחי. מישהו היה מעלה על דעתו כזה דבר לפני 1977? " פאספרטו: הליכוד חיסל את הקיפוח העדתי ? השטות האולטימטיבית . גשו לעיירות הפיתוח ועיינו במסמכים של משרד החינוך.אחרי 20 שנות שלטון הליכוד הפערים רק גדלו. זה בדוק. חוץ מאשר לצבוע כמה בתים בשכונת התקווה ולקשט את רשימת הליכוד בכמה דמויות מזרחיות נלעגות כגון דוד לוי ומשה קצב שרק הגבירו את הסטראוטיפ, לא עשה הליכוד כלום עבור עדות המזרח. נהפוכו מי שהוציא את השד העדתי מן הבקבוק ופילג את החברה הישראלית עד עצם היום הזה היה מר בגין , אשר השתמש בעניין העדתי כדי לעלות לשלטון תוך שהוא מסית את העדות השונות זו בזו. פיינשטן ובראזני. לבגין כמו לנתניהו לא היה אכפת לפרום את התפרים העדינים של החברה הישראלית , העיקר להשיג עוד כמה מנדטים. לבסוף טוען הכותב: " ואל נא תטעו, ידידי: אינני חסיד שוטה. אני יודע כי לליכוד היו גם טעויות בניהול המדינה, על חלקן שילמנו גם מחיר לא פשוט. וכי יש מישהו שאין לו כאלה? אך בשורה התחתונה, חצי היובל האחרון מוכיח כי "הליכוד" הוא האלטרנטיבה הטובה ביותר להנהגת המדינה." אינני חסיד שוטה אומר הכותב: אם אתה לא חסיד שוטה אז כנראה שבאמת כדור הארץ שטוח,השמש סובבת סביב כדור הארץ , ושרית חדד היא זמרת. ברשותכם, אסיים בנימה אישית כותב מר מגן : "הליכוד" עבורי הוא כמו משפחה. כמו בכל משפחה, יש בו לעיתים ריבים וסכסוכים, ולעיתים אתה נתפס בשעה שאתה כועס על קרוביך. אבל בשורה התחתונה, "הליכוד" נשאר עבורי ועבור כל תומכיו בית חם, ועל כן ביום הבחירות נצביע כולנו מחל. פאספרטו : אכן זהו עצם העניין . פה קבור הכלב . הליכוד הוא משפחה עבור חלק מן האנשים, וכך למרות שבני המשפחה סובלים מהתעללות סדרתית , אחיהם מושחתים ובלתי ראויים,עדיין זו המשפחה הקדושה ואסור לפתוח את הפה. " ועל כן ביום הבחירות , כולנו נצביע מחל" מחל שורש של מחלה. אם מנהל הפורום שוב ימחק הודעה זו , אפרסם אותה שוב ושוב עד אשר אחד משנינו יתעייף. כל טוב העם רוצה שרון " . למה <\? פאספרטו
 
מעולם לא מחקתי את הודעתך

מר פאספרטו הנכבד, השינאה והאיבה שאתה רוכש כלפי מביאה אותך למחוזות שאינם מחמיאים לך. מעולם לא מחקתי את הודעתך ומעולם לא נתקלתי בה עד לרגע זה, בו ראיתי אותה לראשונה. העובדה שלמרות שהבהרתי זאת כבר בהודעה קודמת אתה ממשיך ולהתעקש שמחקתי, מעידה שאתה סובל מתסביך רדיפה כלשהו שאיני יכול להסביר אותו. מניסיון העבר, מדובר בתקלה טכנית, כגון זו שהיתה למר רוביקון לפני יומיים. הוא פנה אלי ואח"כ הודה שהיה מדובר בתקלה טכנית. האם אתה תודה? וכי איזו סיבה יש לי למחוק את הודעתך, בשעה שכבר הותרתי על כנן חמורות פי כמה וכמה ממנה? העובדה שאתה מתעקש לטעון לעובדה שקרית זו יש בה להעיד כיצד צריך להתייחס לשורת הטיעונים שהעלית. מהיכרותי עם מר מגן, הוא היה קוטל אותם בזה אחר זה כהרף עין. אך את זאת אשאיר לו. לסיכום: אתה מוזמן להטיל בי רפש ככל שתרצה. אני אשאר נאמן לחופש הביטוי כפי שהייתי עד כה, וזאת לעומת מנהלי הפורומים השמאלנים אשר מוחקים הודעות על ימין ועל שמאל.
 

פאספרטו

New member
מנהל הפורום האם שומע ?

לאחר שהשלמתי את כתיבת הודעתי הארוכה והמפורטת שלחתי אותה לחלל הפורום, וראיתי אותה ניצבת בנחת מעל גיליון הפורום. מקץ כמה שעות חזרתי אל הפורום ולהפתעתי לא מצאתי את ההודעה הנ"ל. פניתי אליך בהודעה פרטית , ושאלתי מדוע מחקת את הודעתי. לא השבת לפנייתי זו, מכאן הסקתי כי אין אפשרות אחרת זולת החלטתך למחוק את הודעתי. אם באמת ובתמים אתה מצהיר כי לא מחקת את ההודעה, אני נוטה להאמין לך ולשייך את מחיקת ההודעה לתקלה טכנית נייטרלית. כמו כן קבל התנצלותי על ההאשמה שהעלתי. רוב הנתונים הצביעו על כך כי ההודעה נפסלה מטעמים פוליטיים. פאספרטו
 
תראה, העניין הזה מעניין

כי זה מעלה חשש שמאן-דהו אחר פרץ לממשק הניהול ומחק את ההודעה? אני אבדוק בממשק הניהול- יש שם סעיף של הודעות מחוקות.
 
אני בהלם!!!!

נכנסתי לממשק הניהול וחשכו עיני: עשרות רבות של הודעות מחוקות מהתאריכים 12-17.1.03!! אני לא מחקתי אפילו אחת מהן, בהן צדק, ולראיה- חלקן הגדול של אנשי ימין. עכשיו כל אותם אנשים בטח חושבים שמחקתי את הודעותיהם. אין לי מושג מי עשה זאת.
 
../images/Emo41.gif טוב ויפה אבל הבגיניסט לא מחק

ובתור איש שינוי שכותב כאן בפורום אני יכול להעיד על כך שבכל תולדות תקופת הגלישה שלי בפורום בגיניסט מחק אולי 2 הודעות וגם זה לא בטוח.
 

Roobie

New member
בלי להתייחס לסוגיית נמחק/לא נמחק

אני דוקא מאמין שבאמת מדובר בתקלה טכנית והבגיניסט לא מחק את ההודעה, לא מתאים לו. אז בלי שום קשר לזה - ההודעה שלך מצויינת. אשמח לראות את תגובתו של מר מגן לכך.
 
אתה יכול לשמוח עד מחר

אין לי יותר מדי זמן להתייחס לכל הדברים ולכן אגיב בקיצור. אם מר פאספרטו רוצה תגובה ארוכה ויסודית, שיפרסם בתפוז טור תגובה עם שמו המלא, ואני אענה לו שם. הנה כמה התיחסויות: 1.אוטונומיה- כל מה שכתב פאספרטו מבוסס על השערות/הערכות/ניתוחים וכו´. "וויצמן אמר" "דיין כתב". דברי מבוססים על עובדות: הליכוד הציע את האוטונומיה לראשונה. בלעדיו הרעיון לא היה בא לעולם. בעניין הריאליות, ברק הציע 99% מהשטח והערבים לא הסכימו. אז במה הפיתרון שלו יותר ריאלי משלי? 2. אוסלו- ב91´ האינתיפאדה דעכה, ערפאת היה מנודה בגלל תמיכתו בסדאם. הכל היה בשל לפיתרון האלטרנטיבי של הליכוד- האוטונומיה לתושבים (ולא לשטח). לראשונה זה היה באמת ריאלי. בא השמאל והרס הכל ע"י כך שנתן לערבים הרבה יותר ממה שיכלו לחלום עליו שנה קודם. ד"א, קצת מצחיק שאני כותב מה היינו עושים בסעיף 1 ומר פאספרטו שואל מה היינו עושים בסעיף 2 שלו. אבל אין לי כוונה להיכנס לעימות אישי עימו. 3. הסכם השלום- שוב השערות ונבואות. העובדות קובעות: השלום הושג בימי ממשלת הליכוד, בדיוק כמו שאצל נתניהו ירדו הפיגועים. אם פאספרטו חולק על זה, שיפרט. אם לא- הוא מושתק. אפשר לכתוב מאה ספרים על איך ולמה. יש עובדות וזהו. 4. בעניין ההתנחלויות- יש לנו מחלוקת אידאולוגית. אני חושב שהן חשובות לבטחון המדינה. ולראיה: מי שהקים אותן לראשונה היה המערך ! (סליחה שלא נתתי לו קרדיט, אבל את רב העבודה עשינו אנחנו). 5. המשק החופשי- אני עדיין עומד מאחורי עמדותי. הליכוד עשה מהר מדי בתחילת דרכו (מסוג הטעויות שאני מדבר עליהן בסוף הטור), אבל ללא הליכוד לא היה משק חופשי. זו עובדה. 6. קיפוח עדתי- שוב מבחן התוצאה. עיירות הפיתוח עליהן מדבר פאספרטו מצביעות ברובן ליכוד גם היום. למה? לדעת פאספרטו הם מטומטמים כנראה ולכן לא עוזבים את המשפחה. לדעתי לא. 7. להתקפות האישיות של פאספרטו אין לי כוונה להתייחס. די שאומר שמעולם לא התעשרתי משלטון הליכוד. העובדה שהוא בוחר לתקוף אותי אישית מספר פעמים מעידה עשרות מונים על אישיותו ואמיתות דבריו.
 
ועוד משהו למר פאספרטו

אלו שבינינו שיש בידם רישיון נהיגה (או לפחות עברו "תאוריה") בוודאי זוכרים את "שאלות הכוכב"- שאלות שאתה נופל בהן וכל המבחן הלך. ובכן, פאספרטו מודה שתקיפת הכור העיראקי היתה הישג של הליכוד. מה היה קורה אילו בגין היה שומע אז למערך ונמנע מלתקוף? לא ניתן לשלול את האפשרות שבמלחמת המפרץ היתה פצצה גרעינית נוחתת על ישראל. ואז מה? איפה ועם מי פספרטו היה מתווכח על המשק החופשי, ההתנחלויות, האוטונומיה, הבעיה הפלשתינאית, הקיפוח העדתי וכו´? בעולם הבא (למאמינים שבינינו), או עם התולעים שבקברו (רב הסיכויים שלא היה קבר, כי הפצצה היתה פשוט גורמת להתאדות של כל מי שנמצא ברדיוס נרחב ממנה). במלחמת המפרץ העולם כולו הודה לבגין, וכך גם 100 חברי כנסת שחתמו על מכתב תודה עבורו. זה לא אומר כמובן שאסור לבקר את הליכוד על טעויות שעשה (והוא עשה), אבל כדאי לזכור למי יתכן שאנו חייבים את חיינו. אני מצביע מחל, מחל, מחל, גשם נדבות של פתקים.
 

פאספרטו

New member
תשובות למגן הליכוד

1. מיתוס האוטונומיה : "שכתב פאספרטו מבוסס על השערות/הערכות/ניתוחים וכו´. "וויצמן אמר" "דיין כתב". דברי מבוססים על עובדות": אדוני אלה לא השערות או הערכות או ניתוחים אלה הם הצהרות ואוטוביוגרפיות של שר החוץ ושר הביטחון בממשלת בגין הראשונה. מה אכפת לך גש לספריה העירונית הקרובה ותעלעל בספריהם של המעורבים. בגין והליכוד שלא תמך בהסכם קמפ דיוויד עשו הכל כדאי לא לממש את האוטנומיה . זוהי עובדה שלא ניתן לשנות או לשייף. בודאי שמיר ביבי ושרון וחברי הליכוד לדורותיהם. ברק הציע 99% טוען מגן: זה נכון . אך היאוש התהומי והפאטלי שדרכו אתה מנתח את המציאות , אינו אינטלקטואלי. ההיסטוריה היא רצף דינמי של אירועים ולא תמונות סטילס נטולות התפתחות. לדוגמא : ישראל הציעה למצריים שלום מלא תמורת סיני בשנת 67 ´ . המצרים לא קיבלו את ההצעה והמשיכו להילחם בישראל. אילו הייתי משתמש בתפיסת העולם שלך הייתי צריך להאמין כי בשל העובדה שמצריים לא אבתה לחתום על הסכם שלום עם ישראל ב67 68´ נסגר הגולל על סיכויי השלום עם מצריים לעולם ועד. אך למרות זאת ראינו שעבר עשור , התרגשה מלחמה קשה מנשוא על שתי המדינות ובניגוד לתיאוריה של מר מגן נחתם שלום היסטורי באותם תנאים ממש. כך היה גם עם ירדן , כך היה גם באלפי מקרים אחרים בהיסטוריה האנושית. אסור אף פעם לגזור מן העבר ההיסטורי לעתיד בדרך של מה שהיה הוא מה שיהיה . ההיסטוריה היא דבר דינמי ומשתנה. לכן אסור לומר נואש, וזה שהפלש´ סירבו להצעת ברק באותה נקודת זמן אין פירושה שאבד הסיכוי מאתה ועד עולם להגיע להסדר עם הפלש´ "יש עובדות וזהו" כותב מגן . לא היו פיגועים בתקופת נתניהו : זה לא ילדותי ? גם לא היו פיגועים בתקופת לוי אשכול וממשלת רבין הראשונה . זה אומר שראשי הממשלה האלו אחראים באופן בלעדי למצב . יש גם השפעות אחרות למה עיירות הפיתוח מצביעות לליכוד ? זו באמת שאלה לפסיכיאטרים. לא התקפתי אותך אישית . אנחנו מנהלים דיון עניני. זו רק דרך הכתיבה שלי כדי לעשות את זה קצת יותר מעניין פאספרטו
 

בןלוי

New member
אז מה אתה רוצה?שנלך על מצנע?

שכח מזה רק הליכוד יביא שלום+ביטחון
 

בןלוי

New member
רבין אמר כן לערפאת, ונתן להם נשק

אילו הליכוד היה ממשיך את הסכמי אוסלו, ערפאת לא היה כאן היום כי הליכוד אמר לא לערפאת, אילו הליכוד היה ממשיך את אוסלו, לפלסטינים לא היה היום נשק לרצוח את ילדינו, את כל זה רבין נתן להם אין זה נכון שהמתנחלים אשמים ברצח רבין, ישנו אשם אחד ברצח וכיום הוא יושב בכלא להזכירך. וממתי החמאס נהפך לאימפריה? אתה לא מתבייש לקרוא לארגון טרור אימפריה! חוץ מהפצצת הכור בעיראק הליכוד הוציא את המדינה הזו מבוץ רב של מפלגת העבודה. אתה צריך לדעת ששטחים לא נותנים למחבלים, לאלה שרוצים לזרוק אותך לים. השלום עם המחבלים לא יהיה.
 
למעלה