הנה מה שהגבר הזה רוצה

Sunset Night

New member
הנה מה שהגבר הזה רוצה../images/Emo70.gif

אני רוצה שיוויון בין נשים לגברים, כלומר: -אני רוצה שנשים יפסיקו לחשוב שבתור גבר כל מה שאני רוצה זה סקס (ואח"כ הן נעלבות כשלא מתחשק לי. ראיתם מה זה??). -למה האווירה הכללית היא שמותר לאישה להיות חרמנית, אבל גבר חרמן זה מגעיל ודוחה?? -למה לאישה "מותר" לא לעשות סקס חצי שנה, אבל גבר שלא עושה סקס חצי שנה נחשב ל"כישלון חברתי"? -למה לעזאזל מצפים מאיתנו הגברים שנלך לעשות הסרת שיער ולהוציא שחורים בפנים?! אני רוצה להיראות כמו גבר! לא כמו אישה עם זין (מאחד הבלוגים. לא זוכר של מי. דווקא נפלא להגיד שאישה כתבה את זה
אז יש עוד תיקווה). -מי האידיוט שקבע שגברים מתחילים עם נשים ולא ההפך? -ולמה בנות חושבות שלהציע לידיד שלהן שלוק מהמשקה או לבקש ממנו להעביר את הסוכר זה נחשב "להתחיל איתו"??? -כן, יש לי ליכלוך מתחת לציפורניים. כן, נשפך עלי טיפה מהקפה הבוקר כשלא שמתי לב. וכן, לא היה לי חשק מיוחד להתאים צבעים כהתלבשתי הבוקר. מדוע זה גורע ממני? את רוצה לצאת עם גבר או עם מעצב אופנה?? את לא רואה אותי מעיר לך על הטונות איפור ששמת, על השפם הדקיק שיש לך, או על הנעלי שפיץ המזעזעות שהאל יודע למה בחרת ללבוש. אני אשפוט אותך לפי מה שיצא לך מהפה, ולא על פי מידת הסבירות שיש לך להתקבל למגזין אופנה (ועוד אח"כ לנשים יש את החוצפה להתלונן על זה שגברים הם אלו ששופטים בנות ע"פ מראה חיצוני. well, אתן ה-ר-ב-ה יותר גרועות מתוקות שלי). -למה גבר שנעלמת לו הזיקפה באמצע נחשב כאפס, בעוד שאישה שמתייבשת באמצע זה לגיטימי לגמרי? תנו לי להאיר את עולמכם, הזיקפה יכולה לרדת ממיליון ואחד סיבות שלא קשורות לסקס בכלל. יום קשה, לחץ בעבודה, חוסר ריכוז, אכילה לא נכונה, תרופות, מצברוח דיכי, יותר מדי בירה, ועוד טריליון סיבות. מיניות זה לא דבר קבוע, זה משתנה בדיוק כמו שיש זמנים ביום שכושר הריכוז שלנו בשמיים, ויש זמנים ביום שלא נוכל לפתור את התרגיל 2+2. יש עוד המון דברים, אבל למזלכם אני צריך ללכת עכשיו.
 
דווקא מעניין...

בתור אשה (פעם אחרונה שבדקתי) נחמד לי לשמוע מה גברים באמת מרגישים
 
אממממ

אני מאמינה שנשים חושבות מה שמשדרים להן. כמו רוב בני האדם. ההודעה הזו נוטפת סטריאוטיפים והכללות, אבל שיהיה. נתחיל לעבור אחד אחד - אשה חרמנית = גבר חרמן. אין שום שוני. השוני מתחיל כשהגבר החרמן הוא גבר שבמקומות ציבוריים יתחיל להתערטל איתי. וזה כן יגעיל אותי. יצאתי מהבית כדי להינות, לא כדי לקבל את הריגוש מסקס מול אלפי אנשים. מעבר לזה, הבעיה האמיתית מתחיל כשהגבר והאשה שבקשר חרמנים בצורות שונות. אף גבר שלא עשה סקס חצי שנה לא נחשב אצלי לכשלון חברתי. גבר שעושה ומספר או גרוע מכך, לא עושה ומספר, הוא כשלון חברתי מבחינתי. אתה 'רוצה להיראות כמו גבר'!???! תקן אותי אם אני טועה, אבל בשום מקום לא מוגדר גבר כיצור חסר הגיינה או אסתטיות. תראה, טיפוח אישי נועד לשני המינים. והוא כולל הוצאת שחורים, טיפולי פנים, מניקור ופדיקור אם צריך, מבחינתי. בנוגע להסרת השיער. אם אין לך קוף על הגב, אני לא רואה את הבעיה. מי האידיוט שסיפר לך שמישהו קבע שגברים מתחילים עם נשים ולא להיפך? במקרה, בסוף השבוע הזה התחלתי עם גבר וגם קיבלתי מספר טלפון..
'להציע לידיד שלהן שלוק מהמשקה או לבקש ממנו להעביר את הסוכר זה נחשב "להתחיל איתו"???' אוי ואבוי לי!!! למה אוי ואבוי לי? כי יש פה בעיה קטנה. אם אתה, ואתה גבר [עד כמה שידוע לי], חושב שככה נשים חושבות, אז יש סיכוי שעוד גברים חושבים שככה נשים חושבות ובמידה ויקרה מקרה הדומה להעברת סוכר, גבר יחשוב שאשה מתחילה איתו. אי לכך ובהתאם לזאת, יכול מאוד להיות שהמון ידידים שלי בטוחים שמחר אנחנו מתחתנים.. לכלוך מתחת לציפורניים, טיפות קפה, והתאמת צבעים, כלולים מבחינתי תחת קטגוריה של אסתטיקה שכבר צויינה קודם בהודעה. אני רוצה לצאת עם גבר, אבל מה רע אם הוא יהיה גם מעצב אופנה?
ברצינות - אם הוא גבר אז זה נותן לו פריבילגיות להיראות כמו בן שלוש שאמא שכחה אותו בבית והוא התלבש בעצמו? יש לי כמה כאלה סביבי שאכן הם בני שלוש וזה לפחות נותן להם את הלגיטימציה, אבל לגבר!? מאוד מעניין אותי, מהי בדיוק ההגדרה שלך לגבר? אתה מציג את זה כאילו גבר זה טיפוס כל כך נחות שאין לו מושג ביופי, אסתטיקה, ניקיון וכו'.. אם שמתי טונות איפור, הייתי רוצה שמישהו יעיר לי על כך, למרות שאני לא ממש מהנשים שדואגות יותר מידי לטיפוח או איפור. על השפם פעם העיר לי מישהו באמצע נשיקה וטוב שכך כי מאז אני עושה שפם פעם בשבוע [רק חבל שמאז לא יצא לי להתנשק איתו]. ואתה אכן מוכיח כי גברים שופטים נשים על פי מראה חיצוני אם הזכרת את השפם, האיפור והנעליים.. לא בכוונה אישית או בנטייה לפגוע, אבל אני חושבת שאתה צריך לשנות כמה הגדרות אצלך כי דיי משתקף מההודעה שלך [נכון או לא נכון זה אתה תגיד] שאתה מאוד ממורמר מהמין הנשי.
 
אולי אלה...

אנשים עם חוסר ביטחון וחוסר אמון בעצמם, הם אלה שדורשים שוויון. אלה שיש להם ביטחון, למרות הכל, לא ידרשו את השוויון, אלא פשוט יקבלו אותו, כי זה מה שהם יקרינו מתוכם לסביבה, בהרמוניה האישית שלהם עם עצמם.
 
גבר עצבני זה סקסי

תמשיך תמשיך... אני מתאהבת. גבר עצבני שגם יש לו מילים לבטא את העצבים זה דבר נדיר. ודרך אגב, לא כל הנשים אותו הדבר בדיוק אבל בדיוק כמו שלא כל הגברים אותו הדבר. אם אתה לא רוצה שיכלילו אותך אל תכליל אותן וזאת רק ההתחלה
 
למעלה