הנה לכם אתגר

usafun

New member
הנה לכם אתגר

הומנתי לאירוע בעיירה בשם אינטרלוקן במדינת מישיגן (קישור מצ"ב). לאחר שאסיים את ענייני שם, אני רוצה לטייל עם המשפחה. המקום הוא חור אמיתי, רחוק משיקאגו 320 ק"מ. האם יכול מישהו להמליץ כיצד אני ממלא 3 שבועות באיזור (מלבד שיקאגו בה הייתי בעבר ובה ניתן לבלות מספר ימים). מטעמי חיסכון ומכיוון שאנו 5 נפשות, איני רוצה לקחת טיסות פנימיות אלא לטייל באיזור ברכב. אודה לקבל רעיונות אם מישהו היה בסביבה ומכיר?!
 

YHS

New member
לא הבנתי, למה

זה "אתגר"?
 

usafun

New member
אני אסביר:

עפ"י המפה זה חור שנמצא ב"פיזדיולוכביצה" ואני אמור לטייל עם 3 ילדים - נראה לי שאחרי שעה נסיעה בנוף שם הם יישברו (גם אני). מדובר באיזור האגמים של מישיגן ועפ"י תגובה שמצאתי באתר "למטייל" משנת 2002 זהו איזור משעמם עד מוות. אז האתגר הוא למי שיכול להרים את הכפפה ולהציע מקומות לטייל באיזור הזה מבלי שאצטרך לקחת טיסות מעבר שייקרו לי את הטיול.
 
אם אתם עם אוטו

אז למה אתם מחוייבים להישאר באיזור? אתם יכולים לנסוע לאיזשהו כיוון ולהתרחק קצת, למקום שכן יש שם משהו לראות.
 

אמנון כ

New member
יש מקום מדהים שנקרא

THE HOUSE ON THE ROCK - מקום הזוי לחלוטין שבנה מליונר מטורף בתוך סלע ויש שם מוזיאונים של אוספים כמו בובות, שריונות אבירים, מיניאטורות, ספינות, בגדים, ציוד רפואי מהמאה ה-19 ועוד המוווון דברים מוזרים. אני לא זוכר את המיקום המדויק, אבל זה יוצא מערבית לשיקאגו ומילווקי. ובאמת יש גם את מילווקי עם המפעל המקורי של הארלי דיווידסון, והמפעל של בירה מילר (ולא הרבה מעבר לכך). עד עכשיו אפשר לכסות הכל ביומיים - שלושה בערך. אני ממליץ לנסוע מערבה דרך DAKOTA למדינת MONTANA יש שם את פארק גליישר הכה-מדהים-מעלף-מטריף ובצמוד אליו את פארק ווטרטון הקנדי הצמוד. שווה את הנסיעה הארוכה. אתה מוזמן לראות תמונות שצילמתי שם, ואם כבר, אז לקרוא קצת על אמריקה האחרת (מתוך האתר שלי). תגיד - מתי הנסיעה - קח בחשבון שלפני סוף מאי ואחרי ספטמבר קר שם מאוד.
 
למעלה