הנה העבודה השניה שלי.... :) :)

TK

New member
גלעד, ביקשו ממך לא פעם לשרשר

אתה מפזר הודעות בפורום בלי בקרה. שרשר בבקשה... קצת קשה לעקוב אחרי הבקשות שלך אחרת. לגבי הלוגו - הביצוע מאוד נקי ואלגנטי, אבל האמת היא שפשוט לא הבנתי את הרעיון. אם תוכל לפרט קצת זה יעזור. הטיפוגרפיה מעולה, אבל הייתי ממקם את הטקסט השחור כך שיהיה פרוס לאורך כל הטקסט הכחול. הייתי גם אולי שוקל לנסות גירסה קלאסית בה האלמנט יופיע בגדול מעל הטקסט.
 

גלעד ו.

New member
לפרט? בבקשה..

האלמנט שמצג ימין זה הלפיד המסורתי של האולימפידה שמורכב מהצבעים הרשמיים :) מצטער על השירשור.. אבל אני ככה קצת קשה לי להתרגל.. בשום פורום אחר לא היה לאנשים בעיה עם זה שרושמים הרבה הודעות.. :) בברכה, גלעד
 

TK

New member
קצת קשה להבין שמדובר בלפיד

שיערתי שבזה מדובר, אבל זה לא ממש נראה כמו לפיד. אני חושב שבלוגו כזה צריך להיות משהו שיאפיין את תל אביב / ישראל ויבדיל אותן מלכ אוליפיאדה אחרת. בלוגו של סידני לדוגמא, מאוד ברור השימוש בבומרנג האוסטרלי. דוגמא מעולה לכך היא הלוגו שאורן העלה - הצבר הישראלי בשילוב כל כך פשוט ומקורי עם הטבעות שמאפיינות את האולימפיאדה. הביצוע שלך נקי, אבל ביצוע טוב זה רק חצי עבודה...
 

קולמוס

New member
חביב, ההיתי הופך הכוונים...

שהסמל יהיה משמאל והטקסטים אחריו. כמו כן עדיין אין איזון מושלם בין הטקסטים לסמל, למרות שזה יושב טוב. אולי כדאי להקטין במעט הפונטים?
 

oren*

New member
אני אהבתי מאוד

אפשר לראות שם את קווי המתאר של מדינת ישראל, וגם איזה שהוא כלי נגינה שמזכיר כינור או גיטרה, וגם גוף של בן אדם תגדיל את האלמנט הווקטורי, שים אותו במרכז ותחתיו תכניס את הטקסט, בשחור/כחול כהה בלבד. הלוגו צריך גדול במרכז, ולמטה הטקסט (שלא יתפוס תשומת לב). יפה מאוד.
 

nina@

New member
עבודה יפה

הייתי מרחיקה את האלמנט הגרפי ומרווחת אותו קצת ימינה - לדעתי הוא צמוד מדי שמאלה וקרוב מדי לטקסט ומצד ימין נוצר חלל ריק אין איזון בלוגו והמשקל שלו נוטה שמאלה עבודה טובה
 
למעלה